2024 ethereum

پیش‌بینی قیمت اتریوم در سال ۲۰۲۴

در این روزهای ابتدایی سال ۲۰۲۴ توکن‌های اتریوم به بالاترین حد خود از ماه می ۲۰۲۲ رسیدند. این افزایش به گمانه زنی سرمایه گذاران نسبت داده می شود که ETF اتر (ETH) به زودی تاییدیه SEC را دریافت خواهد کرد.

با آغاز سال ۲۰۲۴ میلادی و همچنین حجمه عظیم اخبار مرتبط با تایید یا عدم تاییدETF  بیت کوین، ارزهای دیجیتال دیگر نیز پس از تایید ETF بیت کوین شاهد تغییراتی در چارت ترید خود بودند که از شاخص‌ترین آنها می‌توان به توکن‌های مبتنی بر اتریوم اشاره کرد.

بازار اتریوم در جلسه روز پنجشنبه در پی انتشار خبر تاییدETF  بیت کوین رشد قابل توجهی را تجربه کردند که ناشی از علاقه شدید تریدرها و سرمایه‌گذاران به خرید این رمزارز بوده است. این روند نشان می‌دهد که بازار گسترده‌تر ارزهای دیجیتال ممکن است در آستانه یک حرکت مهم‌تر باشد. انتظار می‌رود که قیمت اتریوم با توجه به این شتاب به طور قابل توجهی افزایش یابد.

خرید اتریوم

بدون سقف و در کوتاه‌ترین زمان ممکن

تحلیل جامع قیمت اتریوم در سال ۲۰۲۴

آنتونی سانو، به عنوان یکی از کارشناسان مشهور ارزهای دیجیتال، اخیراً چشم‌اندازی بسیار صعودی را در مورد پیش‌بینی قیمت اتریوم در سال ۲۰۲۴ بیان کرده است. او در یک تحلیل دقیق از قیمت اتریوم در سال ۲۰۲۴، پتانسیل اتریوم را برای رسیدن به مرز خیره‌کننده ۱۰۰۰۰ دلار در سال پیش رو پیش‌بینی کرد.

او در این پیش بینی خود تاکید کرد توانایی اتریوم برای ارائه بازدهی از طریق سهام‌داری از اهمیت بالایی برخورد دار است و این ویژگی به اعتقاد او برتری قابل توجهی به اتریوم نسبت به بیت کوین خواهد داد تا هر چه بیشتر از قبل این ارز دیجیتال قابل توجه موسسات مختلف قرار بگیرند.

با افزایش احتمال راه اندازی ETF اتریوم در اواسط سال ۲۰۲۴، سانو پیش بینی می‌ کند که علاقه سازمانی به اتریوم به حد چشمگیری افزایش یابد.

او با مقایسه عملکرد اتریوم با سولانا، اشاره کرد که علیرغم افت قابل توجه سولانا و بهبود متعاقب آن، اتریوم ارزش ثابتی را در طول سال حفظ کرده است.

به طور کلی، پیش بینی‌های قیمت اتریوم در سال ۲۰۲۴۷ توسط تحلیلگر آنتونی سانو حاکی بر این است که از ارزش این ارز دیجیتال ۶۰۰۰ دلار محافظه کار تا ۱۰۰۰۰ دلار متغیر است، در صورتی که هیاهوی بازار اتریوم، به ویژه با ظهورETF، تشدید خواهد شد.

پیش بینی قیمت اتریوم ژانویه ۲۰۲۴

قیمت اتریوم در  روزخای گذشته در تلاش و کشمکش برای شکستن یک روند تعیین کننده بوده است. با این حال، باید اشاره کنیم که اخیرا بهبودی در سطح بازار رخ داده است که با پیش‌بینی‌های صعودی قیمت ETH کاملا همخوانی دارد. البته مبلغ تمرکز اصلی اتریوم در حال حاضر بر روی مانع ۲۴۰۰ دلاری است که خریداران مشتاقانه به دنبال نقض آن هستند.

با وجود رالی پش آمده پس از انتشار اخبار سال نوی میلادی، اتریوم توانسته است از خود انعطاف پذیری بالایی نشان دهد و  از کاهش شدیدی که در ارزش سایر آلتکوین‌ها دیده می‌شود، به دور بماند. نکته قابل توجه اینجاست که خرید قوی در سطح حمایت ۲۲۰۰ دلاری این انعطاف پذیری را تقویت می‌کند.

چشم انداز فنی و تحلیل‌های فعلی قیمت اتریوم نشانگر این است که اتریوم در آستانه یک شکست صعودی است. شکل‌گیری یک الگوی پرچم صعودی در نمودار روزانه، یک شاخص کلاسیک ادامه روند، به افزایش بالقوه فراتر از سطح ۲۴۰۰ دلار اشاره دارد. با آزمایش اخیر مقاومت ۲۴۰۰ دلاری و احتمال فزاینده فراتر رفتن از ۲۵۰۰ دلار، اتریوم به خوبی می‌تواند به ۲۷۰۰ دلار برسد.

با این حال، پیشنهاد و نکته توصیه شده در پیش بینی‌های سال ۲۰۲۴ اتریوم این است که معامله گران باید محتاط باشند زیرا یک معکوس می‌تواند ارزش اتریوم را به منطقه پشتیبانی ۲۲۰۰ دلار بازگرداند.

پیش‌بینی قیمت اتریوم پتانسیل پایین ($) قیمت متوسط ($) پتانسیل بالا ($)
ژانویه ۲۰۲۴ $۲۲۰۰ $۲۳۵۰ $۲۵۰۰

پیش بینی قیمت اتریوم تا پایان سال ۲۰۲۴

پیش بینی ها بر این مبناست که تا پایان سال ۲۰۲۴، قیمت اتریوم با عبور از مقاومت سربار، از مرز ۲۲۰۰ دلار فراتر می‌رود. علاوه بر این، رالی شکست این دفعه نشانگر یک روند صعودی طولانی مدت‌تر خواهد بود که از تلاقی مرگ در نمودار هفتگی جلوگیری می‌کند.

در نتیجه این موارد، اگر خریداران بتوانند از ارزش بازار اتریوم بالاتر از ۲۲۰۰ دلار عبور کنند، ادامه روند صعودی می‌تواند در سال ۲۰۲۴ به طور تصاعدی افزایش یابد. علاوه بر آن باید دقت داشته باشیم که با انتشار تأییدیه‌های بالقوه Spot ETF و اثر نصف بیت کوین روی آلت‌کوین‌ها، قیمت اتریوم می‌تواند به ۳۸۲۵ دلار برسد.

پیش‌بینی قیمت اتریوم پتانسیل پایین ($) قیمت متوسط ($) پتانسیل بالا ($)
سال ۲۰۲۴ $۲۱۶۰ $۲۸۷۱ $۳۸۲۵

منبع: coinpedia

اخبار ارز دیجیتالارز دیجیتالپیش بینی قیمت ارز دیجیتال

مطالب پیشنهادی

فهرست