کیف پول گوگل

کیف پول گوگل برای همه کاربران در دسترس قرار گرفت

شرکت گوگل با هدف راه‌اندازی مجدد سیستم پرداخت موبایلی خود، کیف پول جدید Google Wallet را عرضه کرده است.

کیف پول جدید گوگل که جایگزین اپلیکیشن Google Pay خواهد شد، به کاربران اجازه می‌دهد کارت‌های پرداختی و اعتباری، گیفت کارت‌ها، کارت‌های پاداش، کارت‌های هویتی و دیگر اطلاعات مالی خود را مدیریت کنند.

این کیف پول در حال حاضر برای ۳۹ کشور دنیا در دسترس قرار دارد و روز به روز برای کشورهای بیشتری پشتیبانی خواهد شد. در صورتی که این اپلیکیشن را در بخش جستجوی گوگل‌پلی نیافتید، می‌توانید از طریق این لینک Google Wallet را دانلود کنید.

البته بد نیست بدانید که اپلیکیشن Google Wallet پیش از ظهور گوگل پی در دسترس کاربران قرار داشت. با این حال گوگل با ادغام Google Wallet و Android Pay در سال ۲۰۱۸، اپلیکیشن واحد Google Pay را ایجاد کرد که شامل ویژگی‌هایی نظیر ضربه برای پراخت (Tap to Pay)، خرید بلیط، برنامه وفاداری و مدیریت مالی از طریق گوشی‌های اندروید و کروم بود. در سال ۲۰۲۰ هم گوگل پی ویژگی‌های تازه‌ای از جمله پرداخت‌های همتا به همتا، معاملات و دیگر سرویس‌های مالی را در اختیار کاربران قرار داد.

حالا گوگل اعلام کرده که کیف پول خود یعنی Google Wallet را برمی‌گرداند تا یک اپلیکیشن اختصاصی برای مدیریت کارت‌های پرداخت، بلیط‌ها، کارت‌های شناسایی، کارت‌های واکسیناسیون یا حتی کلید‌‌های دیجیتالی خودرو را ارائه دهد.

اپلیکیشن گوگل ولت برای سیستم عامل اندروید ۵.۲ به بالا در دسترس است. تنها با ورود به حساب کاربری گوگل خود در این اپلیکیشن، قادر به مدیریت کارت‌های پرداختی و دیگر امور مالی خواهید بود. بد نیست بدانید که گوگل برای ارائه این اپلیکیشن به بهترین نحو ممکن، یکی از اعضای ارشد سابق Paypal را استخدام کرده است.

اگر به دنبال دریافت خدماتی از جمله ویزای مجازی و ایجاد حساب پی‌پال هستید، نیک پرداخت در تمامی مراحل در کنار شماست.

منبع: Finextra

اخبار ارز دیجیتال

مطالب پیشنهادی

فهرست