همستر کمبت

همستر کمبت؛ بازی جدید تلگرام برای دریافت توکن مجانی

همستر کامبت یک بازی سریع در حال رشد بر روی پلتفرم تلگرام است که بعد از نات کوین، این روزها به شدت بر سر زبان‌ها افتاده است. به حدی که تنها در ۱۱ روز پس از عرضه رسمی، به ۱ میلیون بازیکن رسید. این بازی به کاربران این امکان را می دهد تا از طریق اپلیکیشن تلگرام مبتنی بر موبایل خود، سکه ها را جمع آوری کنند. بله کاملا درست حدس زدید، ساز و کار این بازی کاملا مشابه نات کوین است که باعث می‌شود کاربران با آن احساس نزدیکی بیشتری داشته باشند.

البته باید به این نکته اشاره کنیم که بدون شک این بازی نیز جاذبه‌ها و چالش‌های خاص خود را دارد. در همستر کامبت شما هر چه سکه‌های بیشتری به دست بیاورید، وارد سطح مبادله بالاتری می‌شوی که مستیما بر روی سرعت استخراج و کسب سکه شما تاثیر می‌گذارد.

در واقع کاربر همستر کمبت می‌تواند با انجام فعالیت‌ها و وظایف از پیش تعیین شده در روند بازی، سرعت استخراج سکه‌هایش را افزایش دهد. برای مثال؛ یکی از راه‌های محبوب برای به دست آوردن سکه‌های بیشتر دعوت از دوستان خود به بازی همستر کمبت است که کاربران می‌توانند از این طریق پاداش دریافت کند.

تیم همستر کمبت قصد دارد تا پایان فصل یک توکن راه اندازی کند که بین بازیکنان فعال توزیع خواهد شد. طبق گزارشات به دست آمدهاز طریق گوگل آنالیتیکس، این بازی به سرعت در حال رشد است و حساب کانال همستر کمبت دارای بیش از ۴۴۴ هزار مشترک و ۱ میلیون کاربر فعال است.

اگر شما نیز کنجکاو شدید تا این بازی پولساز و در عین حال ساده را امتحان کنید. می‌توانی از طریق لینک زیر وارد کانال تلگرام همستر کمبت شده و سفر خود را آغاز کنید!:

لینک پیوستن به همستر کمبت

منبع: Linkedin

اخبار ارز دیجیتالارز دیجیتال

مطالب پیشنهادی

فهرست