هشدار نمایندگان امریکا به SEC

اخطار شدید نمایندگان امریکا به SEC: فوراً صندوق ETF بیت کوین را تأیید کنید!

گروهی از نمایندگان ایالات متحده از گری جنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) خواسته‌اند تا فوراً فهرست صندوق‌های نقدی قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) را تأیید کند. این تماس به دنبال تصمیم بزرگ دادگاه اتخاذ شد و بر بازار ارزهای دیجیتال به طور قطع تأثیر می گذارد. همچنین این تصمیم را می‌توان به عنوان اقدامی برای افزایش حمایت از سرمایه‌گذار از طریق شفاف‌تر و ایمن کردن دسترسی به بیت کوین تلقی کرد.

مایک فلود، تام ایمر، ریچی تورس و ویلی نیکل، نمایندگان امریکایی، روز سه‌شنبه با ارسال نامه‌ای به Gensler استدلال کردند که تنظیم ETF بیت کوین محافظت از سرمایه‌گذار را افزایش می‌دهد. آنها در نامه می‌گویند: ”

کنگره باید مطمئن شود که SEC محصولات سرمایه‌گذاری را تأیید می‌کند تا الزامات تعیین شده توسط کنگره برآورده شود.” برای این منظور، ما شما را تشویق می‌کنیم که فوراً فهرست ETPهای بیت کوین نقطه‌ای را تأیید کنید.

نمایندگان پس از پیروزی Grayscale Investments در ماه گذشته فراخوان دادند. زمانی که سه قاضی در دادگاه استیناف ایالات متحده تصمیم گرفتند که SEC باید در پیشنهاد بیت کوین ETF خود تجدید نظر کند.

دادگاه به طور خاص به رفتار نامتجانس SEC با ETFهای بیت کوین نقطه‌ای پرداخت و مشابهت‌های قراردادهای آتی تایید شده توسط تنظیم کننده را مورد بررسی قرار داد. نمایندگان به این ناهماهنگی اشاره کردند و گفتند: «یک ETP بیت کوین نقطه‌ای با یک ETP آتی بیت کوین تفاوتی ندارد. بنابراین، موضع فعلی SEC در آینده غیرقابل دفاع است.»

 

منبع: bitcoinsistemi

اخباراخبار ارز دیجیتال

مطالب پیشنهادی

فهرست