خرید اکانت Dall-E 2

خرید اکانت Dall-E 2؛ نسل جدید خلق آثار هنری با هوش مصنوعی

خلق تصویر با نوشتن. تصور کنید هر چیزی که در ذهن‌تان می‌گذرد به یک تصویر بصری خاص تبدیل شود. تصویری که فقط مختص به شماست و هیچ شخص دیگری قادر به ساخت آن نیست. این دقیقا کاری است که Dall E برای‌تان انجام می‌دهد. به ناممکن‌ترین تصویر فکر کنید که احتمال ساخت آن نزدیک به صفر است. همان تصویر توسط Dall-E 2 ساخته می‌شود. آیا وجود این هوش مصنوعی را باید تهدیدی برای گرافیست‌ها، نقاشان و هنرمندان درنظر بگیریم؟ امکانات ارائه‌شده‌ی Dall-E 2 این ترس را به جان خیلی افراد انداخته که ممکن است شغل‌شان را از دست بدهند. با خرید اکانت Dall E 2 همه چیز برای‌تان روشن می‌شود.

Dall-E 2 به عنوان هنرمند نسل جدید هوش مصنوعی تیم OpenAI شناخته می‌شود که هر تصویر ذهنی را با هر سبک و شیوه به تصویر عینی تبدیل می‌کند. در این مقاله ما با Dall-E 2 و ویژگی‌های منحصر به فرد آن آشنا خواهیم شد.

سؤال‌‌هایی درباره‌ی Dall-E2

 

۱) Dall-E 2 چه کاربردهایی دارد؟

شما با کمک سایت Dall-E 2 می‌توانید در زمینه‌های مختلفی در زمینه خلق تصاویر استفاده کنید. از جمله نقاشی، عکس، تصاویر در بازاریابی و تبلیغات، مدل‌های سه بعدی، ایده‌های خلاقانه و غیره، گوشه‌ای از امکانات Dall-E 2 هستند.

۲) تفاوت Dall-E 2 با Chatgpt چیست؟

این دو هوش مصنوعی توسط تیم OpenAI ساخته شده‌اند. با این حال کاربرد هر یک از آن‌ها مجزا است. Dall-E به منظور خلق تصاویر با کمک متن ایجاد شد. اما از طرفی دیگر Chatgpt یک هوش مصنوعی برای متن‌هایی شبیه به متن‌های انسان‌ها طراحی شده است.

۳) آیا استفاده از Dall-E 2 رایگان است؟

پس از ثبت نام در سایت OpenAI شما ۵۰ کردیت دریافت می‌کنید. هر یک کردیت اجازه می‌دهد تا چهار تصویر را با کمک یک متن خلق کنید. پس از اتمام، برای ادامه استفاده از Dall-E 2 می‌توانید با کمک نیک پرداخت، کردیت‌های بیشتری خریداری کنید.

Dall-E 2 چیست؟

Dall-E 2 چیست؟

Dall-E 2 یک هوش مصنوعی هنرمند است که می‌تواند بر اساس هر آن چه شما می‌نویسید، تصویر و اثر هنری خلق کند. فرقی نمی‌کند به چه زبانی بنویسید. هوش مصنوعی دال ای ۲ با قدرت درک بالای خود به لطف دیتابیس OpenAI، می‌تواند آثار هنری را به هر سبکی که می‌خواهید خلق کند.

نسل دوم Dall-E، ادامه راه موفقیت آمیز نسخه گذشته، اما با امکانات و ویژگی‌هایی پیشرفته‌تر است. نسخه اول دال ای که در اوایل سال ۲۰۲۱ منتشر شد، به لطف خلق تصاویر واقعی، به یکی از ترندهای روز دنیا تبدیل شده بود. نسل دوم حالا با الگوریتمی قدرتمند‌تر، دیتاست‌های بزرگ‌تر و البته درک به مراتب بالاتر از متن‌هایی که کاربر می‌نویسد، خلق تصاویری به مراتب قدرتمندتر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

بد نیست بدانید که نام Dall-E ترکیبی از نام سالوادور دالی، نقاش معروف سبک سورئالیسم و شخصیت وال‌ای، کارکتر محبوب پیکسار الهام گرفته شده است. دو شخصیتی که توانستند به خوبی قدرت هنر و تکنولوژی را به مخاطبان خود القا کنند.

 

با ویزا کارت خودت خرید کن

صدور نامحدود. زیر ۳۰ دقیقه.

کاربردهای Dall-E 2

هر یک کلمه می‌تواند به معنای خلق هزاران نوع تصویر باشد. پروژه Dall-E 2 امکانات خارق‌العاده‌ای دارد که تبدیل متن به تصویر فقط گوشه‌ای از آن است. نسل دوم دال ای می‌تواند نسخه‌های متفاوتی از یک نقاشی را در اختیارتان قرار دهد. حتی از جمله مزایای استفاده Dall-E 2 می‌تواند به تکمیل یک نقاشی اشاره کرد. تصور کنید که شاهکار داوینچی یعنی نقاشی جاودانه مونالیزا را در اختیار Dall-E قرار بدهیم و از آن بخواهیم که آن را به سبک ونگوگ تحویل دهد. نتیجه‌ای که خلق شد را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید:

دال ای ۲ چیست؟

اجازه دهید کمی پا را فراتر بگذاریم. حالا از دال ای خواسته‌ایم تا مونالیزا را در مدرسه سحر و جادوی هاگوارتز نشان دهد که مدرس جادوی تاریک است. نتیجه خلق شده از متنی که برای Dall-E 2 نوشته‌ایم:

معرفی Dall-E 2

البته خانمی که در تصویر می‌بینیم شاید شباهتی به مونالیزا نداشته باشد. هر چقدر متنی که می‌نویسید بهتر و دقیق‌تر باشد، نتیجه بهتری هم می‌گیرید. مثلاً از دال ای خواسته شد تا لئوناردو داوینچی را در هنگام نقاشی کشیدن مونا لیزا نشان دهد. نتیجه شگفت‌انگیز است:

معرفی امکانات Dall-E 2

از دیگر مزایای استفاده از Dall-E 2 می‌توان به ویرایش و تکمیل یک تصویر اشاره کرد. مثلا شاید برای‌تان سوال باشد که در اطراف نقاشی مونالیزا یا حتی پشت سر او چه چیزهایی قرار دارد. البته که نتیجه دریافتی هم وابستگی زیادی به چیزی که می‌نویسید و می‌خواهید دارد. برای مثال از دال ای خواسته‌ایم تا یک تصویر کامل‌تر از خود نقاشی مونا لیزا به ما بدهد:

تصویر کامل از مونالیزا با دال ای ۲

یا مثلا می‌خواهیم مونالیزا را یک تصویر کامل‌تر با موجودات فضایی، با حال و در یک دنیای آخرالزمانی به ما نشان دهد:

خلق تصویر مونا لیزا با Dall-E 2

البته که کاربردهای Dall-E 2 به همین کارها ختم نمی‌شود. از دیگر کاربردهای هوش مصنوعی Dall-E 2 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خلق ایده برای انجام پروژه‌های کاری
  • خلق ایده برای طراحی لوگو
  • خلق ایده برای طراحی‌های تبلیغاتی
  • ایجاد تصاویر بصری جذاب برای دکوراسیون
  • و ده‌ها ایده دیگر

ساخت اکانت در 2 Dall-E

ساخت اکانت در ۲ Dall-E

ساخت حساب کاربری Dall-E 2 آسان است. فقط برای استفاده از این امکانات باید یک شماره مجازی تهیه کنید. مراحل ثبت نام و ساخت حساب کاربری در Dall-E 2:

  1. وارد سایت OpenAI شوید.
  2. روی گزینه Sign Up کلیک کنید.
  3. با استفاده از جیمیل یا ایمیل مایکروسافت خود وارد شوید. همچنین می‌توانید ایمیل شخصی خود را وارد و سپس یک پسوورد انتخاب کنید.
  4. یک ایمیل برای شما ارسال می‌شود. لینک موجود در این ایمیل را کلیک کنید تا حساب‌تان تایید شود.
  5. در مرحله بعد باید نام و سایر اطلاعات خواسته شده را وارد کنید.
  6. در مرحله آخر به یک شماره مجازی نیاز دارید. پس از تهیه شماره مجازی و وارد کردن کد، حساب کاربری‌تان فعال می‌شود.

نسخه رایگان و پولی Dall E 2

نسخه رایگان Dall-E 2

باید اشاره کنیم که استفاده از Dall-E 2 برای همیشه رایگان نیست. پس از ثبت نام در Open-AI و ورود به صفحه Dall-E، شما می‌توانید از ۵۰ کردیت رایگان استفاده کنید. با هر یک کردیت، شما می‌توانید یک متن را به تصویر تبدیل کنید. البته هر بار که یک متن می‌نویسید، دال ای برای شما ۴ تصویر خلق می‌کند.

نسخه پولی Dall-E 2

با اتمام ۳۰ کردیت نسخه‌ی رایگان Dall-E2 باید برای استفاده از دیگر امکانات نسخه پولی را خریداری کنید. قیمت کردیت‌های وال ای از ۱۵ دلار شروع می‌شود. هر ۱۵ دلار نیز معادل با ۱۱۵ امتیاز در Dall-E است. اگرچه که یک نکته منفی وجود دارد و آن هم عدم پشتیبانی سایت OpenAI از کشور ایران است. بنابراین چطور می‌تواند کردیت Dall-E را خریداری کرد؟ ما راه حل را به شما می‌گوییم.

خرید اکانت Dall-E 2

خرید اکانت Dall-E 2 با نیک پرداخت

از آن جایی که در تحریم‌های مالی قرار داریم، امکان پرداخت مستقیم در سایت OpenAI وجود ندارد. بنابراین برای پرداخت در این سایت، می‌توانید از خدمات ویژه ویزا کارت مجازی نیک پرداخت استفاده کنید. با کمک نیک پرداخت، می‌توانید در کمتر از چند دقیقه یک ویزا کارت مجازی تهیه کنید و هر خریدی که نیاز دارید را در سایت‌های خارجی انجام دهید. با خرید ویزا کارت مجازی از نیک پرداخت، دیگر دسترسی به محصولات OpenAI از جمله Dall-E و ChatGPT دور از دسترس نخواهد بود.

 

پیشنهاد نیک پرداخت

آزمون بین المللیخرید مسترکارتخرید ویزاکارت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست