بچ نامبر پرفکت مانی

هر تراکنش زیر ذره‌بین؛ بچ نامبر پرفکت مانی

در زندگی آنلاین امروز، با کتابخانه مجازی عظیمی از کدها و داده‌ها طرف هستیم. در لحظه، میلیون‌ها تراکنش، انتقال اطلاعات و کدهای دستوری به این کتابخانه اضافه می‌شود. اما چطور می‌توان در کهکشان بی‌کران اطلاعات و عدد، یکی از این تراکنش‌ها یا داده‌ها را رهگیری کرد؟ هر تراکنش ما به سرعت در میان میلیون‌ها کد دیگر ناپدید می‌شود. بنابراین پیدا کردن آن‌ها عملاً غیر ممکن و پر هزینه است. تراکنش و پرداخت بین‌المللی با پرفکت مانی شماره‌ی مشخص و منحصر به فردی در اختیار شما قرار می‌دهد. با استفاده از آن مثل آب خوردن در دنیای شلوغ کدها را پیدا خواهید کرد. این شماره، همان بچ نامبر است. در این مطلب با بچ نامبر تراکنش‌های پرفکت مانی و چگونگی یافتن آن آشنا خواهیم شد.

سریع بخر. سریع‌تر بفروش

خرید ووچر. آنی و اتوماتیک.

بچ نامبر پرفکت مانی چیست؟

بچ نامبر پرفکت مانی (Batch Number) مجموعه‌ای از حروف و اعداد است که برای هر یک از تراکنش‌ها یا ووچر پرفکت مانی در نظر گرفته می‌شوند. بنابراین شما می‌توانید تمامی تراکنش‌ها یا معاملاتی که با ووچر یا کیف پول پرفکت مانی خود انجام داده‌اید با این بچ نامبرها رهگیری کنید.

فرض کنید یک ووچر دریافت می‌کنید که برای نقد کردن آن به مشکل می‌خورید یا با کد اشتباهی مواجه می‌شوید. شاید هم با پرفکت مانی می‌خواهید یک پرداخت انجام دهید که فروشنده آن را دریافت نکرده است. حالا کافی است تا این بچ نامبر را در اختیار داشته باشید تا خیلی راحت وضعیت ووچر، سفارش یا پرداخت خود را پیگیری کنید.

استفاده از آن راحت است و دریافت این بچ نامبرها به فروشنده یا ارائه آن به پلتفرم سرویس دهنده، مشکلی از نظر امنیتی ندارد و اطلاعات‌تان محفوظ است.

چگونه بچ نامبر پرفکت مانی را پیدا کنم؟

کافی است پس از وورد به سایت رسمی Perfect Money و ورود به حساب کاربری، با کلیک روی بخش History به تاریخ تراکنش وارد شوید.

 

پیدا کردن بچ نامبر پرفکت مانی

 

تصویر بالا نشان می‌دهد که در فهرست تمامی تراکنش‌های تاریخی که تعیین کرده‌اید، بچ نامبر هم ثبت شده است. با این اعداد شما می‌توانید به رهگیری پرداختی، دریافتی و هر تراکنش دیگری بپردازید.

دریافت بچ نامبر

البته پس از انجام و تکمیل هر تراکنش، شما یک بچ نامبر هم دریافت خواهید کرد. با این بچ نامبر شما و فردی که برای او مبلغ مورد نظر را ارسال می‌کنید، می‌توانید تراکنش را رهگیری کنید.

اهمیت بچ نامبر پرفکت مانی

اهمیت بچ نامبر پرفکت مانی در این است که بتوانیم در میان هزاران تراکنشی که در لحظه انجام می‌شود، به سرعت تراکنش‌های‌مان را ردیابی کنیم. اما از دیگر مزایای بچ نامبر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهبود کنترل کیفیت پروسه‌ای که یک تراکنش یا محصول طی می‌کند.
  • بهبود و ایجاد شفافیت برای مسائل قانونی.
  • افزایش امنیت و راستی آزمایی تراکنش‌ها.
  • بهبود ارتباط میان مشتریان، فروشندگان یا ارائه دهندگان سرویس.
  • ایجاد روشی دقیق، آسان و بی‌نقص برای پیگری تراکنش‌ها.

خرید و فروش امن پرفکت مانی

حالا برای اینکه بتوانیم خرید و فروش بی‌دردسری با پرفکت مانی داشته باشیم، بهتر است همان اول از یک مرجع رسمی استفاده کنیم. پیشنهاد من به شما استفاده از خدمات نیک پرداخت است. خرید و فروش ووچر با کمک نیک پرداخت سریع و راحت انجام می‌شود و حتی برای فروش آن نیازی به احراز هویت ندارید! نکته مثبت دیگر این است که بدون احراز هویت می‌توانید هر روز تا سقف ۱۵ دلار ووچر خریداری و در معاملات خود استفاده کنید.

پرفکت مانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست