۵ مرحله ساده‌ی آماده سازی برای بازار گاوی ارزهای دیجیتال

برای ورود به بازار گاوی بعدی ارزهای دیجیتال بهتر است این ۵ مرحله آماده سازی را انجام دهید.

روند حرکت چرخه ارزهای دیجیتال را درک کنید

درک نظریه چرخه چهار ساله حرکت بیت کوین مهم است. چرا که نشان می‌دهد بازارهای گاوی کریپتو تقریباً هر چهار سال یک بار پس از رویداد هاوینگ بیت کوین اتفاق می‌افتد. ما هنوز در یک رالی پیش از هاوینگ هستیم، که احتمالاً خود را در پایین قیمت ۴۰ هزار دلار برای بیت کوین خسته خواهد کرد. بزرگترین حرکت قیمت احتمالاً در ماه‌های بعد از هاوینگ بیت‌کوین اتفاق خواهد افتاد.

سبد ارزهای دیجیتال خود را انتخاب کنید

باید ستون فقرات یک سبد ارزهای دیجیتال ترکیب مناسبی از بیت کوین و اتریوم باشد. چرا که آنها امن‌ترین و آزموده‌ترین ارزهای دیجیتال هستند.

و البته بسته به ریسک پذیری خود، درصدی از آلتکوین‌ها با پتانسیل بالا را هم در نظر بگیرید.

از سرمایه خود محافظت کنید

در بازار گاوی، کلاهبرداران و هکرها به‌صورت ویژه فعال هستند. برای محافظت از سرمایه گذاری خود، از ولت فیزیکی استفاده کنید. سرپرستی خود را انتخاب کنید. برای به حداقل رساندن ریسک، از نگهداری رمزارز در صرافی متمرکز خودداری کنید.

استراتژی ورود را انتخاب کنید

یک استراتژی خرید ایجاد کنید و به آن پایبند باشید. میانگین‌گیری، خرید منظم مقدار معینی از کریپتو (به عنوان مثال، هفتگی یا ماهانه)، یک راه آسان برای کاهش خرید ناگهانی و ترس از دست دادن است.

سود خود را برداشت کنید

هدف نهایی تبدیل سود از پرتفولیو به سود واقعی «نقد کردن» است. یک استراتژی خروج از قبل تنظیم کنید، تصمیم بگیرید که در چه سطح قیمتی ارز دیجیتال خود را در جهت صعودی و نزولی بفروشید.

منبع: cointelegraph

اخبار ارز دیجیتالارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست