احراز هویت در صرافی کوکوین اجباری شد

احراز هویت در صرافی کوکوین اجباری شد

کاربران جدیدی که به‌تازگی از صرافی کوکوین استفاده می‌کنند، باید مراحل احراز هویت را برای دسترسی به تمام سرویس‌های این سایت تکمیل کنند. همچنین کاربران حاضر در این صرافی بدون احراز هویت قادر به واریز دارایی نخواهند بود.

صرافی ارز دیجیتال کوکوین برای سیستم شناخت مشتریان، احراز هویت کاربران خود را اجباری کرد. هدف از اجرای این طرح، همراهی جدی‌تر کوکوین با قوانین ضد پول‌شویی است. این قانون جدید از تاریخ ۱۵ جولای ۲۰۲۳ اجرایی می‌شود. کاربران جدید بدون احراز هویت نمی‌توانند به محصولات و سرویس‌های کوکوین دسترسی داشته باشند. کاربران قدیمی‌ و حال حاضر این صرافی هم بدون احراز هویت، از تاریخ ذکر شده قادر به واریز دارایی در این صرافی نخواهند بود.

مراحل احراز هویت در کوکوین

برای خروج دارایی خود، انجام سه مرحله الزامی است:

  • سطح یک: ارائه مشخصات شخصی (آدرس، تاریخ تولد و…)
  • سطح دو: آپلود تصویر کارت شناسایی
  • سطح سه: تکمیل شناسایی چهره

لازم به ذکر است که کوکین از کارت شناسایی ایران پشتیبانی نمی‌کند.

پس از تکمیل مرحله اول، قادر به خروج ۱٫۹۹۹ هزار دلار از دارایی خود خواهید بود. با تکمیل مرحله دوم، این محدودیت به روزانه ۳۰ هزار دلار و با تکمیل مرحله سوم، این محدودیت به ۱ میلیون دلار در روز می‌رسد.

کاربران فعلی کوکوین همچنان قادر به استفاده از سرویس‌هایی نظیر اسپات تریدینگ (Sport Trading Sell Orders)، اهرم‌زدایی معاملات آتی (Futures Trading Deleveraging) و اهرم‌زدایی معاملات مارجین (Margin Trading Deleveraging) هستند.

در حال حاضر در صرافی KuCoin بیش از ۲۰ میلیون کاربر ثبت نام کرده‌اند. این تعداد کاربر، کوکوین را به یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های کریپتو از نظر حجم معاملات تبدیل کرده‌اند. در حال حاضر، روزانه بیش از ۵۴۰ میلیون دلار ارز دیجیتال در این صرافی معامله می‌شود. همچنین ماهانه بیش از ۸ میلیون کاربر در این صرافی فعالیت دارند. این در حالی است که کوکین از کاربران ایالات متحده آمریکا و چین پشتیبانی نمی‌کند. برای مقایسه، صرافی کراکن که در ایالات متحده فعالیت دارد، ماهانه ۸ میلیون کاربر فعال و روزانه ۳۸۰ میلیون حجم معامله را تجربه می‌کند.

منبع: Cointelegraph

اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست