مسترکارت پرداخت کریپتو

مسترکارت پرداخت کریپتو را برای مشترکان خود فراهم می‌کند

مسترکارت با همکاری پروتکل‌ پرداخت غیرمتمرکز Immersve به مشترکان خود اجازه می‌دهد تا به طور همزمان تراکنش‌های کریپتو خود را بدون نیاز به واسطه انجام دهند.

در یک همکاری جدید بین پروتکل‌ پرداخت کریپتو Immersve با غول پرداخت بین‌المللی مسترکارت، کاربران می‌توانند پرداخت‌های کریپتویی خود را به صورت دیجیتال، فیزیکی و در دنیای متاورس انجام دهند. زمانی که تراکنش از سمت کاربر با موفقیت انجام شود، توکن‌های USD Coin (استیبل کوین با قیمت ۱ دلار) به ارز فیات تبدیل می‌شود و در شبکه مسترکات انتقال صورت می‌گیرد. کاربران برای استفاده از این ویژگی می‌توانند با همان کیف پول‌های Web3 خود به صورت مستقیم و با استفاده از درگاه مسترکات (بدون نیاز به شبکه‌های واسطه) پرداخت‌های کریپتویی را انجام دهند.

در سال‌های اخیر، مسترکارت در تلاش بوده تا با همکاری‌های جدید، در اکوسیستم ارزهای دیجیتال نقش بزرگی ایفا کند. از جمله این اقدامات بزرگ می‌توان به همکاری مسترکارت با بایننس برای عرضه کارت‌های اعتباری در آمریکای جنوبی اشاره کرد. این کارت به کاربران اجازه می‌دهد تا به طور همزمان ارزهای فیات خود را با کریپتو (یا برعکس) تبدیل کنند.

منبع: Cointelegraph

ارز دیجیتالخرید مسترکارتفروش مسترکارت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست