پیش بینی قیمت میم کوین ها در سال 2024

پیش‌بینی قیمت میم کوین‌ها؛ سرنوشت دوج، پپه و شیبا در سال ۲۰۲۴

Memecoinها جالب‌ترین جنبه‌ی بازار ارزهای دیجیتال محسوب می‌شوند. میم‌کوین‌های برتر مثل Dogecoin، Shiba Inu و Pepe به سختی در تلاش‌اند تا همیشه در بالای جدول رقابتی باقی بمانند. در سمت دیگر توکن‌های تازه به بازارآمده‌ای مثل BONK، نمایش درخشانی را اجرا می‌کنند به سرعت به سمت تثبیت قیمت می‌روند. سؤال همه این است که میم کوین ها در سال ۲۰۲۴ چطور قرار است پیش بروند؟

پیش‌ بینی دوج کوین ۲۰۲۴

قیمت DOGE به تازگی از یک مثلث نزولی چند ساله بیرون آمده است. روند دوج کوین به شکل صعودی پیش رفت و در محدوده بالایی قرار گرفت و در ۰.۱۰۵ دلار مقاومت بالایی داشت، اما نتوانست آن را حفظ کند. در حال حاضر، قیمت دوج کمی نزولی است، اما گاوها به همان اندازه با خرس‌های هفته گذشته رقابت می‌کنند. بنابراین، قیمت Dogecoin می تواند پس از یک بازگشت قوی اندکی کاهش یابد و به زودی سطوح بالای ۰.۱ دلار را به دست آورد.

چارت قیمت دوج کوین 2024

پیش بینی شیبا ۲۰۲۴

قیمت SHIB هر بار که به پایین تر از ۰.۰۰۰۰۰۷ دلار می رسد، با قدرت قابل توجهی باز می‌گردد. با این کار، توکن تشکیل یک الگوی دوتایی می‌کند. زیرا قیمت در حال آزمایش خط گردن (neckline) است. حجم نیز با حاشیه مناسبی افزایش یافته است که نشان می‌دهد نوسانات نیز ممکن است تا حدی افزایش یابد. بنابراین، پس از مدتی تثبیت احتمال دارد که قیمت شیبا اینو افزایش یابد و به مقاومت محوری در ۰.۰۰۰۰۲۹ دلار برسد.

نمودار قیمت شیبا در سال 2024

پیش بینی پپه ۲۰۲۴

قیمت PEPE در یک گوه افزایشی معامله می‌شود. در حال حاضر حمایت پایین‌تر را آزمایش می‌کند و احتمال می‌دهد که روند نزولی را همچنان ادامه دهد. حجم فروش به شدت افزایش یافته است، به همین دلیل گاوها حفظ سودهای بالاتر از میانگین را بسیار دشوار می‌یابند. علاوه بر این، RSI خنثی است. در صورت ادامه روند نزولی و ایجاد یک بازگشت سالم، قیمت پپه ممکن است حمایت پایین ۰.۰۰۰۰۰۱۰۳ دلار را آزمایش کند و سطوح از دست رفته را نزدیک به ۰.۰۰۰۰۰۲ دلار دوباره به دست آورد.

نمودار قیمت پپه در سال 2024

 

منبع: coinpedia

اخبار ارز دیجیتالارز دیجیتالپیش بینی قیمت ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست