میم کوین فانتوم

میم‌کوین‌ها در راه فانتوم!

با محبوب شدن هر چه بیشتر میم کوین‌ها، آندره کرونژ، خالق فانتوم اعلام کرد احتمال دارد شبکه فانتوم میزبان جدیدی از چندین میم‌کوین باشد.

بر اساس پست اخیر آندره کرونژ در شبکه اجتماعی X (همان توئیتر سابق) به نظر می‌رسد میم‌کوین‌های فانتوم ممکن است به زودی به واقعیت تبدیل شوند.
کرونژ تأیید کرد که مشغول انجام بررسی‌هایی دقیق روی میم‌کوین‌ها بوده است. این بررسی‌ها در جهت طراحی چارچوبی است که راه‌اندازی، پشتیبانی و توسعه memecoin‌های فانتوم را آسان کند.

صحبت‌های توسعه دهنده فانتوم در این رابطه، زمانی منتشر شد که برخی میم کوین‌ها توانستند رکورد صعودی بسیار خوبی را از خود برجای بگذارند.

کرونژ در پاسخ به کاربرانی که به دنبال ماهیت میم کوین‌های فانتوم بودند، اعلام کرد که هیچ یک از پروژه‌های $SOLID و $TOMB میم کوین فانتوم محسوب نمی‌شوند.

آیا فانتوم می‌تواند از بازار صعودی میم‌کوین‌ها سود ببرد؟

یکی از تازه‌ترین میم کوین‌های سولانا به نام Dogwifhat (WIF) هفته قبل پس از افزایش ۲۴ درصدی با رسیدن به حدود ۲.۶۵ دلار و میانگین حجم معاملات ۲۴ ساعته قوی ۴۵۵.۰۸ میلیون دلار روند صعودی چشم‌گیری را به ثبت رساند. از آن زمان تاکنون، WIF از نظر قیمت رشد بیشتری داشته است.

BONK نیز یکی دیگر از میم‌کوین‌هایی است که چند روز پیش به بالاترین حد خود (ATH) رسید. بونک در اواسط مارس ۱۳ درصد افزایش یافت و با ATH 0.00003366 دلار با ارزش بازار ۲.۲ میلیارد دلار معامله شد.
شیبا اینو (SHIB) و پپه کوین (PEPE) نیز از این هیجانات بازار به دور نمانده‌اند. شایان ذکر است که این روند صعودی دیوانه‌وار در میم کوین‌ها به رشد کلی بلاک چین‌هایی که در آن مستقر هستند کمک می‌کند.

اگر شبکه دیجیتال فانتوم نیز در نهایت به حمایت از میم کوین‌ها بپردازد، احتمالاً به خوبی می‌تواند از این بازار پرسود بهره‌ ببرد.

 

منبع: coingape

اخبار ارز دیجیتالارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست