حضور مایکروسافت در سیستم پرداخت اروپا

اهداف مایکروسافت برای ایجاد نوآوری در سیستم پرداخت اروپا

مایکروسافت طی یک همکاری استراتژیک با شرکت نکسی، ساختار تازه‌ای برای سیستم پرداخت اروپا بر اساس تکنولوژی ابری و امنیت بالا ایجاد خواهد کرد.

مایکروسافت در نظر دارد با همکاری شرکت Nexi به عنوان یکی از شرکت‌های پرداخت‌های دیجیتال فروشگاه‌های آنلاین، ساختار و نوآوری جدیدی در زمینه سیستم پرداخت اروپا و افزایش امنیت آن به لطف تکنولوژی ابری ایجاد کند.

خدمات شرکت نکسی در حال حاضر برای کشورهایی از جمله ایتالیا، دانمارک، سوئد و نروژ در دسترس است. اما با همکاری مایکروسافت این خدمات را برای کشورهای بیشتری فراهم خواهد کرد. شرکت نکسی برای پیشرفت پلتفرم خود، از تکنولوژی ابری قدرتمند آژور (Azure) مایکروسافت بهره‌مند خواهد شد. این تکنولوژی به نکسی اجازه می‌دهد شبکه خود را از نظر نوآوری، سرعت، بازده، امنیت سایبری و محافظت از اطلاعات، به‌روز کند.

از طرفی دیگر مایکروسافت قصد دارد تا از پلتفرم پرداخت Nexi برای محصولات و سرویس‌های خود بهره بگیرد. همچنین مایکروسافت با ادغام این سیستم پرداخت در اروپا، دسترسی کاربران برای خرید محصولات و سرویس‌های خود را تسهیل خواهد کرد.

این دو شرکت همچنین از تکنولوژی‌های خود برای ایجاد یک طرح مشترک برای ارائه به ISVها (فروشنده نرم‌افزار مستقل)، شرکت‌های نرم‌افزاری و استارتاپ‌ها، بهره خواهند برد. قرار است این طرح ابتدا در کشور ایتالیا انجام شود و در صورت موفقیت، وارد دیگر بازارهای اروپا شود.

علاوه‌بر این طرح مشترک، مایکروسافت با این همکاری در نظر دارد تا سرویس‌های ارزش افزوده را به شرکت‌های کوچک و متوسط ارائه دهد. این سرویس شامل آموزش به توسعه دهندگان، فعالیت‌های شراکتی و پشتیبانی اختصاصی با هدف پذیرش مبادلات دیجیتالی و تسریع رشد پایدار خواهد بود.

اگر به دنبال روش‌های پرداخت سریع و مطمئن هستید، می‌توانید در نیک پرداخت با افتتاح حساب در معتبرترین پلتفرم‌های پرداخت بین‌المللی، از جمله پی پال و پرفکت مانی، تمامی موانع پرداختی را از سر راه بردارید.

منبع: Finextra

اخبار ارز دیجیتال

مطالب پیشنهادی

فهرست