پیش بینی قیمت مونرو 2024

پیش‌بینی قیمت مونرو ۲۰۲۴

نکات برجسته خبری

  • پیش بینی قیمت مونرو سال ۲۰۲۴ نشان مبنی بر این است که قیمت این ارز دیجیتال ممکن است تا پایان سال ۲۰۲۴ به ۳۰۷.۶۵۴ دلار برسد.
  • پیش‌بینی‌های بلندمدت بیانگر این است که قیمت XMR با افزایش احتمالی ممکن است تا پایان سال ۲۰۳۰ به ۹۶۲.۱۴۱ دلار برسد.
  • آخرین پیش بینی قیمت مونرو نشان می‌دهد که ارزش آن تا ۴.۰۷٪ افزایش می یابد و تا ۲۸ ژانویه ۲۰۲۴ به ۱۶۵.۰۲ دلار می‌رسد.
  • شاخص‌های فنی ما در مورد احساسات بازار ۵۲% خنثی در مونرو سیگنال می‌دهند، در حالی که شاخص ترس و طمع امتیاز ۴۹ (خنثی) را نشان می‌دهد.
  • طی ۳۰ روز گذشته، مونرو ۱۴/۳۰ (۴۷ درصد) روزهای سبز و ۴.۶۱ درصد نوسان قیمت داشته است.

 

بررسی جامع قیمت مونرو

طبق آخرین داده‌های جمع‌آوری‌شده، قیمت فعلی مونرو مبلغی در بازه ۱۵۹ تا ۱۵۹ دلار است و با این روند XMR در حال حاضر توانسته است رتبه ۳۱ را در کل اکوسیستم کریپتو به دست آورد. عرضه مونرو در گردش ۲,۸۹۲,۸۶۰,۳۷۳.۷۴ دلار است و ارزش بازار آن ۱۸,۳۸۹,۴۴۴ است.

در روزهای اخیر ارزش فعلی این ارز دیجیتال ۱.۳۷ دلار افزایش یافته است و می‌توان گفت در این روزها XMR روند صعودی خوبی داشته است، بنابراین در هفته گذشته شاهد ۳.۲٪ افزایش بوده است. مونرو اخیراً پتانسیل بسیار قوی ای از خود نشان داده است و این می تواند فرصت خوبی برای جستجو و سرمایه گذاری باشد.

در طول ماه گذشته، قیمت ارز دیجیتال مونرو ۹.۷۶ درصد افزایش یافته است و میانگین عظیمی معادل ۱۵.۳۵ دلار به ارزش فعلی آن اضافه کرده است. این رشد ناگهانی به این معنی است که اگر این رمز ارز به رشد خود ادامه دهد، اکنون می تواند به یک دارایی جامد تبدیل شود.

از ویژگی‌های برتر این ارز دیجیتال این است که برخلاف بیت‌کوین، استخراج Monero به سخت‌افزار پیشرفته دیگری نیاز ندارد و می‌تواند بر روی دستگاه‌های محاسباتی سنتی انجام شود. اما از قیمت مونرو در آینده چه انتظاری می‌توان داشت؟ آیا قیمت XMR قبل از پایان سال ۲۰۲۴ به ۲۰۰ دلار خواهد رسید یا نه؟

در ادامه با پیش بینی قیمت مونرو در سال ۲۰۲۴ با ما همراه باشید:

پیش‌بینی قیمت مونرو ۲۰۲۴

مونرو در سال‌های اخیر به عنوان یک ارز دیجیتال با امنیت بالا در طول زمان خریداران زیادی پیدا کرده و خواهد کرد. از سوی دیگر، سال ۲۰۲۴ نیز سالی پر تلاطم برای بیت کوین است، در نتیجه این نوسانات، آلت‌کوین‌هایی مانند مونرو این فرصت طلایی را در دسترس دارند تا به ارتفاعات بیشتری سوق داده شوند.

در چنین حالتی، پیش بینی قیمت  مونرو نشان می‌دهد که ممکن است تا پایان سال ۲۰۲۴ قیمت آن به حداکثر ۳۰۷.۶۵۴ دلار برسد. در مقابل، عواملی مانند افزایش نرخ تورم و محدودیت‌های نظارتی می‌تواند قیمت را به ۲۱۷.۷۴۱ دلار برساند. گفته می‌شود، تعادل در فشار خرید و فروش می‌تواند این آلتکوین را به ۲۶۲.۶۸۷ دلار برساند.

پیش بینی قیمت مونرو کمترین پتانسیل ($) میانگین قیمت ($) بیشترین پتانسیل ($)
۲۰۲۴ ۲۱۷.۷۴۱ ۲۶۲.۶۸۷ ۳۰۷.۶۵۴

 

منبع: coinpedia

 

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست