همکاری مسترکارت و نتسترا

همکاری مسترکارت و نتسترا برای بهبود دسترسی پرداخت‌های دیجیتال

شرکت اعتباری و پرداخت بین‌المللی مسترکارت با همکاری شرکت نتسترا، کیفت و سرعت پرداخت‌های خود را افزایش می‌دهد.

شرکت نرم‌افزار بین‌المللی نتسترا (Netcetra) که متخحص امنیت و تسهیل در پرداخت‌های دیجیتال است، با همکاری مسترکارت در نظر دارد کیفیت و سرعت پرداخت‌های این شرکت را بیش از پیش بهبود بخشد.

مسترکارت به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های پرداخت‌های بین‌المللی، قصد دارد با این همکاری دسترسی بهتری از تکنولوژی خود به مشتریانش ارائه دهد.

از آن جایی که پرداخت‌های بدون تماس و دیجیتالی بیشتر و بیشتر در زندگی عادی مردم مورد استفاده قرار می‌گیرد، شرکت‌های فینتک و تکنولوژی در تلاش هستند تا استفاده از پرداخت‌های دیجیتال را برای مشتریان خود بهبود ببخشند. شرکت نتسترا که بیش از ۲۵ سال در زمینه پرداخت‌های دیجیتالی تجربه دارد، حالا با همکاری مسترکارت در نظر دارد تا وضعیت دسترسی به این نوع پرداخت‌های دیجیتال را بهبود ببخشد.

نتسترا با این همکاری به مشتریان اجازه خواهد داد تا تمامی مراحل پرداخت را به صورت دیجیتال و یکپارچه انجام دهند. این شرکت تا این لحظه با بیش از ۲۵۰۰ بانک، ۱۶۰ هزار کسب و کار و حتی شرکت‌های مالی، فینتک، حمل و نقل، بیمه و سلامت همکاری کرده تا دسترسی مردم به امکانات دیجیتال را تسهیل ببخشد.

اگر شما هم نیازمند دسترسی پرداخت‌های بین‌المللی هستید، نیک پرداخت با ارائه خدماتی از جمله ویزا کارت و پی پال، محدودیت‌ها را برایتان از میان برمی‌دارد.

منبع: Benzinga

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست