جذب سرمایه میمون‌های کسل

خالقان مجموعه NFT میمون‌های کسل به دنبال سرمایه‌گذار

بر اساس دو گزارش‌ تازه، خالقین کلکسیون NFT محبوب میمون‌های کسل، در حال جذب سرمایه هستند. احتمالا هدف این جذب سرمایه، تسریع رشد ارزش این NFTها به ۵ میلیارد دلار خواهد بود. بر اساس این گزارش‌ها که توسط Axios منتشر شده، خالقین مجموعه میمون‌های کسل (Bored Ape Yacht Club) در حال مذاکره با سرمایه‌گذاران برای جذب سرمایه هستند. طبق این گزارش، شرکت سرمایه‌گذاری Andreessen Horowitz در صدر سرمایه‌گذاران فهرست این توسعه‌دهندگان خواهد بود.

خالق مجموعه Bored Ape Yacht Club کیست؟

استودیو Yuga Labs، خالق NFT میمون‌های کسل، کلکسیون‌های دیگری نظیر میمون‌های جهش‌ یافته را نیز خلق کرده است. این کلکسیون شامل ۱۰ هزار NFT است که هر کدام ظاهر متفاوتی دارند. در زمان نگارش این مطلب، ۶۲۹۶ آدرس منحصربه‌فرد صاحب حداقل یکی از این ۱۰ هزار میمون هستند. حداقل قیمت این NFTها در حال حاضر ۹۰ اتر یا معادل ۲۷۲ هزار دلار است.

این کلکسیون با بیش از ۱۱۲۴۹ تریدر و فروش بیش از ۲۴ هزار NFT از زمان انتشار تا امروز، در مجموع ۱٫۳ میلیارد دلار حجم معاملات را تجربه کرده‌اند. کلکسیون ۱۰ هزارتایی بورد ایپ یات کلاب به تنهایی دارای بیش از ۳ میلیارد دلار ارزش بازار است.

سرمایه‌گذاری روی NFT میمون‌های کسل
خالقین NFT میمون‌های کسل به دنبال جذب سرمایه

توسعه‌دهندگان Bored Ape Yacht Club به دنبال جذب سرمایه

یکی از حساب‌های محبوب توییتر در زمینه NFT به نام NFTNick.eth در گزارش دیگری اشاره کرده که این تیم توسعه دهنده احتمالا سعی دارد با این جذب سرمایه‌، به ارزش ۵ میلیارد دلار برسد. البته طبق اعلام این دو منبع مختلف در خصوص جذب سرمایه سازندگان Bored Ape Yacht Club، این تیم هنوز در مراحل اول خود قرار دارد و راه زیادی برای نهایی شدن این سرمایه باقی مانده است.

میمون‌های بی‌حوصله از جمله NFTهایی هستند که در بین افراد مشهور و سلبریتی‌ها مورد توجه قرار گرفته‌اند. مخصوصا خوانندگان، ورزشکاران و بازیگرانی از جمله جاستین بیبر، امینم، استیو آکی و شکیل اونیل که همگی NFT بورد ایپ یات کلاب خود را خریداری کرده‌اند. توسعه‌دهندگان این NFTها همچنین با شرکت‌ها و برند‌های محبوبی مانند رولینگ استون، آریزونا آیس‌تی و آدیداس قرارداد‌های همکاری امضا کرده‌اند. سال گذشته نیز در یک مزایده لوکس، ۱۰۷ NFT میمون‌های Bored Ape Yacht Club به ارزش ۲۴ میلیون‌ دلار خریداری شد.

جذب سرمایه یا سرمایه‌گذاری افراد و شرکت‌های مشهور روی NFTها اتفاق عجیبی نیست. چندی پیش نیز سرمایه‌گذاری اسنوپ‌داگ و وارنر موزیک در پلتفرم سندباکس باعث افزایش قیمت و ارزش این NFTها شده بود. نظر شما در خصوص جذب سرمایه این میمون‌ها چیست؟ آیا این جذب سرمایه توسط تیم توسعه دهندگان آن‌ها باعث افزایش ارزش این مجموعه NFT خواهد شد؟

اگر قصد خرید ارزهای دیجیتال و شرکت در معاملات مربوط به NFT را دارید، می‌توانید به سادگی با خدماتی که نیک پرداخت به شما ارائه می‌دهد، رمزارز مورد نیاز خود را خریداری کنید.

منبع: News Bitcoin

خرید بیت کوین با کارت بانکی
خرید و فروش ارز دیجیتال در نیک پرداخت
اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست