استخراج NFT در اینستاگرام

آمادگی شرکت متا برای پذیرش و استخراج NFT در اینستاگرام

طبق وعده مارک زاکربرگ، شرکت متا در تلاش است تا NFT را در آینده نزدیک به اینستاگرام بیاورد تا طرفداران NFT در اینستاگرام بتواند آثار خود را با میلیون‌ها کاربر به اشتراک بگذارند. مارک زاکربرگ، مدیرعامل شرکت متا، به تازگی اعلام کرد که در حال آماده‌سازی ورود NFT به اینستاگرام است. با این حال موسس شرکت فیسبوک هیچ اطلاعات دقیق‌تری از این خبر به اشتراک نگذاشت.

اما طبق یکی از نویسندگان خبرنامه Platformer، مارک زاکربرگ امیدوار است تا خالقین NFT در اینستاگرام بتوانند این توکن‌های خود را در اینستاگرام استخراج کنند. در حال حاضر مشخص نیست این تحول جدید در دنیای NFTها چه زمانی قرار است در پلتفرم اینستاگرام اعمال شود.

آمادگی فیسبوک برای ورود NFT در اینستاگرام

در اکتبر سال گذشته، شرکت فیسبوک رسما نام خود را به متا (Meta) تغییر داد تا تعهد و تمرکز خود به دنیای و پروژه‌های متاورس را نشان دهد. در گزارش مالی سال ۲۰۲۱، فیسبوک اعلام کرد که در بخش واقعیت مجازی و واقعیت افزوده، ضرر ۱۰ میلیارد دلاری را تجربه کرده است. به نظر می‌رسد دنیای متاورس و پروژه‌های آن هنوز نمی‌توانند به یک پلتفرم سودمند برای کمپانی‌های بزرگ تبدیل شوند.

البته این اولین باری نیست که شرکت متا به سمت پروژه‌های مرتبط با کریپتو قدم برداشته است. در سال ۲۰۱۹ نیز این شرکت به سراغ تولید ارز دیجیتالی به نام لیبرا رفت که با مشکلات قانونی بسیار بزرگی روبه‌رو شد. این پروژه در نهایت با تغییر نام به Diem، به شرکت دیگری به نام Silvergate Capital فروخته شد که توسط برخی از کارمندان سابق فیسبوک اداره می‌شود.

بسیاری از شرکت‌های مرتبط با شبکه‌های اجتماعی، هر کدام سعی کردند به نحوی از توکن‌های غیرقابل تعویض پشتیبانی کنند. چندی پیش شرکت‌هایی از جمله توییتر و ردیت پشتیبانی از تصاویر پروفایل NFT و آواتارهای NFT را اعلام کردند. هرچند با ترند شدن بیشتر NFT، این فقط شرکت‌های شبکه‌های اجتماعی نبودند که به پشتیبانی از این توکن‌ها علاقه نشان دادند. بسیاری از شرکت‌های بزرگ از جمله پوشاک، مواد غذایی و حتی برخی از بانک‌ها به نوعی به دنیاهای متاورس و NFT ورود کرده‌اند. حتی شرکت بزرگ انیمیشن‌سازی پیکسار نیز توکن‌هایی NFT خود شامل برترین شخصیت‌های خود را به فروش گذاشت.

طعا ورود NFT به اینستاگرام می‌تواند خبر خوبی برای طرفداران این توکن‌ها باشد. آن‌ها علاوه بر‌ اینکه قادر خواهند بود این نوع دارایی‌هایشان را استخراج کنند، می‌توانند آثار خود را به راحتی جلوی دید میلیون‌ها کاربر اینستاگرام بگذارند.

اگر شما هم جزو هنرمندانی هستید که می‌خواهید آثار خود را به NFT تبدیل کنید، می‌توانید برای انجام این کار به سادگی هرچه تمام، از پلتفرم نیک پرداخت کمک بگیرید. تنها کافی است با آپلود اثر خود، در خواست‌تان را ثبت کنید تا در سریع‌ترین زمان ممکن، اثرتان به یک توکن NFT آماده فروش تبدیل شود.

منبع: Cointelegraph

ساخت توکن NFT
ساخت و فروش توکن NFT در نیک پرداخت
اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست