هشدار پی پال

واکنش منفی کاربران در برابر هشدار عجیب پی پال

پس از هشدار پی پال در خصوص جریمه ۲٫۵۰۰ دلاری به کاربران، با واکنش شدید و حذف حساب کاربری توسط مشتریان مواجه شد.

پی پال یکی از غول‌های پرداخت دیجیتال دنیا، پس از اعلام بخشی از قوانین خود برای مقابله با پخش اطلاعات غلط و هشدار جریمه ۲٫۵۰۰ دلاری آن، با واکنش به شدت منفی کاربران مواجه شد. بر اساس یک تحقیق، جستجوی واژه delete PayPal پس از این قانون جدید ۱۳۹۲ درصد افزایش یافت.

البته پس از این ماجرا یکی از سخنگویان پی پال اعلام کرد که این شرکت هرگز به خاطر اطلاعات غلط قرار نیست کاربران را جریمه کند. پی پال قرار بود این قانون جدید را در تاریخ سوم نوامبر اعلام کند. پس از درز این خبر، سهام پی پال نزدیک به ۶ درصد کاهش یافت.

با این حال تحقیقات نشان می‌دهد که پس از این خبر، پاک کردن پی پال (delete PayPal) و کنسل کردن پی پال (cancel PayPal) به یکی از ترندهای داغ در حوزه پرداخت‌های دیجیتال تبدیل شد.

در همین حال دیوید مارکوس، مدیر سابق پی‌پال در توییتر اعلام کرد که اقدام جدید این شرکت برخلاف هرچیزی است که او در خصوص پی پال باور داشت. ایلان ماسک نیز که یکی از هم‌بنیان‌گذاران پی پال بود و سهام خود را در سال ۲۰۰۲ به قیمت ۱۷۵ میلیون دلار به شرکت eBay فروخت، اعلام کرد که با صحبت‌های دیوید مارکوس کاملا موافق است.

با این وجود پی پال اعلام کرد که قرار نیست به هیچ دلیلی از کاربران جریمه ۲۵۰۰ دلاری دریافت کند. شما می‌توانید برای افتتاح بدون دردسر حساب پی پال، به نیک پرداخت تکیه کنید.

منبع: Derbytelegraph

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست