پیش بینی قیمت پپه 2024

پیش‌بینی قیمت پپه ۲۰۲۴

پیش‌بینی قیمت پپه کوین در سال ۲۰۲۴ نشان می‌دهد که قیمت PEPE باید بین ۰.۰۰۰۰۰۲۹۷۵ دلار تا ۰.۰۰۰۰۰۴۷۱۳۷۲ دلار در نوسان باشد و پیش‌بینی می‌شود میانگین قیمت پپه در سال ۲۰۲۴ حدود ۰.۰۰۰۰۰۳۸۴۴۳۶ دلار باشد.

با وجود نوسانات بازار بیت کوین در ماه‌های اخیر و بالاخره اوج گرفتن دوباره ارزش آن، بهبود بازار همچنین به نفع میم کوین‌ها است که برخی از آنها دارایی‌های با بهترین عملکرد در ماه های اخیر بوده‌اند. این پتانسیل فرصت‌های ورود شکست در قیمت پپه کوین را نشان می‌دهد.

متعاقباً، میم کوین تقریباً ۷۲ درصد کمتر از بالاترین قیمت تاریخ خود یعنی ۰.۰۰۰۰۰۴۳۵۴ دلار معامله می شود که نشان دهنده افزایش فروش است. با این حال، علی‌رغم نرخ‌های تخفیف‌خورده، پپه در واقع سومین سکه بزرگ  باقی می‌ماند و روند بهبودی قوی را در حرکت نشان می‌دهد.

پیش بینی قیمت  PEPE 2024

برای سال ۲۰۲۴، تحلیل ما نشان می دهد که قیمت PEPE باید بین ۰.۰۰۰۰۰۲۹۷۵ دلار تا ۰.۰۰۰۰۰۴۷۱۳۷۲ دلار باشد، با میانگین قیمت PEPE که پیش بینی می شود حدود ۰.۰۰۰۰۰۳۸۴۴۳۶ دلار باشد.

تاریخچه پپه کوین از ابتدا تا کنون

تاریخچه قیمت پپه کوین از ابتدا تا 2023پس از اعلامیه بایننس مبنی بر معرفی پپه در تاریخ ۵ مه، ارزش بازار Pepe به ارزش ۱.۸ میلیارد دلاری و ATH به ۰.۰۰۰۰۰۴۳۵۴ دلار رسید.

با این حال، این دوره کوتاه مدت بود زیرا سرمایه گذاران اولیه به شدت سود می کردند و باعث شد که قیمت از آن زمان به سمت پایین روند. به دنبال ATH، نوسانات به طور قابل توجهی کاهش یافته است و این ارز دیجیتال توانسته سیر عادی و با کمترین حد نوسانات هیجانی را در پیش بگیرد.

پپه کوین در تاریخ‌های ۲۴ و ۲۵ آگوست ۲۰۲۳ شاهد فروش توکن در بود و تقریباً ۲۷ درصد از ارزش خود را از دست داد.

در ۱۹ اکتبر، زمانی که بیت‌کوین رالی پایان سال ۲۰۲۳ خود را آغاز کرد، پپه نیز با سوزاندن ۱.۶ درصد از عرضه توکن (۶.۹ تریلیون توکن) و خروج از روند نزولی بلندمدت خود و صعود ۱۰۴ درصدی در ۸ روز ادامه داد. به بالای ۰.۰۰۰۰۰۱ دلار بازگشت. از آن زمان به صورت جانبی معامله شده است و هنوز سطح حمایت روانی ۰.۰۰۰۰۰۱ دلار را به درستی دوباره آزمایش نکرده است.

نقشه راه سکه پپه

با در نظر گرفتن این موضوع، هیچ گام بعدی واضحی برای پپه کوین به عنوان نقشه راه آن نمی۲توان تعریف کرد و با توجه به اینکه در حال حاضر دارای یک جامعه بزرگ، بیش از ۵۰۰ هزار دنبال کننده در توییتر است، این ارز دیجیتال پتاسنیل قیمت محدودی دارد.

همانطور که در لیست صرافی Binance دیدیم – جایی که پپه بیش از ۲۲۲٪ جهش کرد تا ATH خود را به دست آورد – یک اعلامیه مهم در سال ۲۰۲۴ می‌تواند باعث شود تا شاهد انفجار پپه باشیم و پپه کوین وفق شود تا به کمک آن دوباره به یک ATH جدید دست یابد.

بر اساس موفقیت قبلی و اندازه جامعه، این احتمال وجود دارد که در سال ۲۰۲۴ اعلامیه های مهم بیشتری منتشر شود که باعث افزایش قیمت Pepe شود. به شرطی که این اتفاق بیفتد، پیش‌بینی قیمت Pepe ما تا پایان سال ۲۰۲۴ بالاترین قیمت ۰.۰۰۰۰۰۶۵ دلاری را پیش‌بینی می‌کند.

در جدول زیر می‌تواند کمترین، بیشترین و متوسط پتانسیل پیش بینی شده برای پپه کوین رد سال ۲۰۲۴ را مشاهده کنید.

 

پیش‌بینی قیمت پپه سال ۲۰۲۴ پتانسیل پایین ($) میانگین پتانسیل ($) پتانسیل بالا ($)
۲۰۲۴ ۰.۰۰۰۰۰۲۹۷۵ ۰.۰۰۰۰۰۳۸۴۴۳۶ ۰.۰۰۰۰۰۴۷۱۳۷۲

 

منبع: techopedia و coinpedia

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست