پیش‌بینی قیمت پولیگون 2024

پیش‌بینی قیمت پولیگون (MATIC) 2024

قیمت پولیگون در سال ۲۰۲۴ (Polygon)، پس از تایید ETF نقطه‌ای بیت‌کوین آماده است تا به مانع روانی ۱ دلار برسد و صعود جدیدی را در بخش آلت کوین ها افزایش دهد.

این روزها با پیش‌بینی‌های زیادی از شکست ۱ دلاری این رمز ارز مواجه شده‌ایم که نشنان می‌دهد Polygon افزایش شدیدی در حجم معاملات در طنین‌اندازی با بهبود کل بازار پیدا خواهد کرد. پس از عبور بالقوه از ۱ دلار، احتمال افزایش قیمت روند قیمت MATIC به بیش از ۲ دلار در سال ۲۰۲۴ وجود دارد.

با آماده شدن پولیگون برای صعود در این فصل جدید در دنیای کریپتو، سرمایه‌گذاران کنجکاو هستند که آیا Polygon می‌تواند به ۱۰۰ دلار برسد یا خیر.

در ادامه با ما باشید تا از پیش‌ببین قیمت پولیگون در سال ۲۰۲۴ آگاه شوید.

پیش بینی قیمت MATIC ژانویه ۲۰۲۴

قیمت MATIC با احیای امیدوارکننده‌اش، به دلیل جو رونق بازار پس از تایید تاریخی ETF بیت‌کوین اسپات، خبرساز شده است. نمودارهای هفتگی به یک چرخش قوی اشاره می‌کنند و زمینه را برای یک جهش بالقوه برای شکستن خط روند مقاومت طولانی مدت فراهم می‌کند. این حرکت صعودی به خوبی می‌تواند قیمت ارز MATIC را به فراتر از آستانه ۱ دلار سوق دهد، تا قدمی به سمت رسیدن به بالای ۱.۳۳ دلار بردارد.

البته باید بدانید که MATIC با یک مانع دائمی در سطح حیاتی ۱ دلار مواجه است. آخرین بهبود ۱۲.۵۱ درصدی این هفته تصویری صعودی را برای Polygon ترسیم می‌کند و نشان می‌دهد که یک تجدید حیات قوی برای این رمز ارز در حال انجام است.

علیرغم این افزایش، حرکت MATIC تا حدودی محدود بوده و روند نزولی کمی دارد. با این وجود، افزایش قابل توجه ۶۴ درصدی در حجم معاملات اخیر، احتمال شکست را تقویت می‌کند.

همانطور که قیمت MATIC  در ابتدای سال ۲۰۲۴ برای صعودی فراتر از نقطه عطف ۱ دلار آماده می‌شود، افزایش حجم معاملات نشان می‌دهد که زیربنای این سناریو صعودی است، که این مورد به خودی خود، نشان دهنده افزایش شتاب در بازار است.

سطوح فیبوناچی برای پلیگون پیش‌بینی می‌کند که مسیر صعودی MATIC ممکن است اهدافی مانند ۱.۲۰ دلار و ۱.۳۳ دلار را هدف قرار دهد. اگر مرحله آزمایش مجدد باعث کاهش سریع زیر ۰.۹۶ دلار شود، فشار فروش می‌تواند تشدید شود و به طور بالقوه انعطاف پذیری خود را در سطح ۰.۸۵ دلار مورد آزمایش قراردهد.

بالاترین پتانسیل (دلار) میانگین پتانسیل (دلار) پایین‌ترین پتانسیل (دلار) پیش‌بینی قیمت پلیگون
۱.۳۳ ۱.۰۹ ۰.۸۵ ژانویه ۲۰۲۴

 

پیش بینی قیمت پلیگون سال ۲۰۲۴

با استقبال بسیار بالا از ارز دیجیتال پلیگون با شروع سال ۲۰۲۴ و افزایش متوسط ۲.۰۴ درصدی در شب سال نو، سفر MATIC بالای ۱ دلار کوتاه مدت بود و تسلیم عقب نشینی شد. با این حال، به نظر می‌رسد نزول ۱۷.۳۵ درصدی اخیر یک سکته در مسیر صعودی خود باشد که با اشاره به بیت‌کوین اسپات ETF از سوی SEC ایالات متحده دوباره جوان‌تر شد.

این لحظه محوری شور صعودی را دوباره برافروخته است و MATIC را در مسیری برای بازپس گیری و به طور بالقوه فراتر از مرز ۱ دلار قرار داده است.

با چشم انداز امیدوارکننده بخش DeFi و نصف شدن چهارم بیت کوین در سال ۲۰۲۴، تحلیلگران پیش بینی می‌کنند که قیمت Polygon می‌تواند به ۲.۰۸ دلار با میانگین ارزش ۱.۴۹ دلار برسد.

شبکه Polygon با ارزش کل قفل شده (TVL) بیش از ۱.۳۰۵ میلیارد دلار و ارزش بازار استیبل کوین ۱.۲۹۴ میلیارد دلار همچنان تحت تأثیر قرار می‌گیرد. علاوه بر این، ارزش TVL به موازات قیمت سکه MATIC در حال بهبود است.

روند بهبود در نمودار هفتگی در حال افزایش است و آماده است تا در سال ۲۰۲۴ روند صعودی را آغاز کند. علاوه بر این، حرکت روند به حفظ حرکت صعودی قیمت کمک می کند.

معکوس صعودی ممکن است به زودی از مرز ۱ دلار فراتر رود که نشان دهنده یک صعود شکست است. این امکان افزایش قیمت MATIC از ارتفاع ۱.۵۶ دلاری ۲۰۲۳ را افزایش می دهد.

به طور خلاصه، قیمت پیش‌بینی قیمت چند ضلعی (MATIC) برای سال ۲۰۲۴ بالاترین رقم پیش‌بینی شده ۲.۰۸ دلار است. از طرف دیگر، قیمت کریپتو Polygon ممکن است به پایین ترین سطح قبلی خود یعنی ۱.۶۲ دلار بازگردد و در نتیجه قیمت میانگین آن ۱.۸۵ دلار در طول سال باشد.

بالاترین پتانسیل (دلار) میانگین پتانسیل (دلار) پایین‌ترین پتانسیل (دلار) پیش‌بینی قیمت پلیگون
۲.۰۸ ۱.۴۹ ۰.۹۰ ژانویه ۲۰۲۴

 

 

منبع: coinpedia

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست