پیش‌بینی افزایش 50 درصدی قیمت ریپل

پیش‌بینی افزایش ۵۰ درصدی قیمت ریپل در ۹۰ روز

نکات برجسته خبری

  • ارز دیجیتال ریپل ممکن است یک سقوط ناگهانی و به دنبال آن افزایش قابل توجهی را تجربه کند.
  • سطوح کلیدی برای نظارت بر ریپل شامل: ۰.۶۰c، ۰.۷۵c، ۰.۹۵c و ۱.۳ دلار خواهد بود.
  • در این پیش بینی به دلیل نوسانات احتمالی توصیه می‌شود در سرمایه گذاری احتیاط کنید، اما علاوه بر آن اشاره می‌شود که قیمت فعلی را می‌توان به عنوان نقطه ورود سودمند برای سرمایه گذاران بلند مدت در نظر گرفت.

 

خرید ریپل

خرید ریپل تنها با چند کلیک

 

Egrag Crypto، یکی از تحلیلگران شناخته شده ارزهای دیجیتال، با پیش‌بینی جسورانه افزایش قابل توجه ریپل در سه ماه آینده تا هدف ۵ دلار، سر و صدایی در میان سرمایه گذاران و علاقه‌مندان به ارز دیجیتال ریپل به راه انداخته است.

Egrag Crypto سه عامل مهم را به عنوان زیربنای این پیش بینی خوشبینانه بیان کرده است:

کانال آبی در برابر کانال قرمز

Egrag Crypto در این پیش بینی قیمت ریپل کانال‌های آبی و قرمز را عمیقاً بررسی کرده تا ببیند چگونه دینامیک آین دو مورد می‌تواند ریپل را از ۰.۲۸c به ۰.۴۱c برساند. قابل ذکر است که ریپل از ماه می ۲۰۲۲، ۶۰۰ روز را در کانال آبی سپری کرده است، در حالی که قبل از یک افزایش قابل توجه، ۵۸۰ روز در کانال قرمز بود.

علیرغم مواجهه با چالش‌هایی در چارت ترید ریپل، قسمت پایین کانال آبی انعطاف پذیری را نشان می دهد که توانسته کمک کند تا از افت قابل توجه قیمت این ارز دیجیتال جلوگیری کند. 

ایگرگ همچنین بیان کرده است که نوسانات قیمت بیت کوین ممکن است بر قیمت ریپل در سال ۲۰۲۴ تأثیر بگذارد و باعث شود برخی از سرمایه‌گذاران نامطمئن دست به فروش بزنند که فرصتی مناسب برای اسن است تا بازار از فروشندگان سریع تهی شود.

سطوح کلیدی نظاره

Egrag Crypto در این پیش بینی قیمت ریپل خود بر اهمیت سطوح خاص – ۰.۶۰c، ۰.۷۵c، ۰.۹۵c و ۱.۳ دلار تأکید کرده است. به این صورت که اگر ریپل برای یک هفته تمام سطوح بالاتر از این آستانه را حفظ کند، نشان دهنده حمایت قوی و پتانسیل رشد بیشتر قیمت است. این سطوح ذکر شده، که از طریق تجزیه و تحلیل کانال شناسایی می‌شوند، بینش‌هایی را در مورد پویایی بازار گسترده‌تر در دسترس تریدرها قرار می‌دهد.

احتیاط در نوسانات

Egrag Crypto با پیش بینی کاهش ۵۰ درصدی مشابه با تغییر بازار ۲۰۱۷-۲۰۱۸ توصیه می‌کند که در این شرایط نیاز است احتیاط کنید. او در بیانیه خود به شدت اهرم بیش از حد منع کرده و بر نیاز به آمادگی برای نوسانات بازار ریپل تأکید کرده است.

علی‌رغم چالش‌ها، Egrag Crypto این وضعیت را فرصتی منحصر به فرد برای سرمایه‌گذاران بین نسلی می‌داند تا با قیمت مناسب وارد شوند. در این شرایط توصیه او این است که خونسردی خود را حفظ کنید، زیرا سازندگان بازار ممکن است یک افزایش مستقل را ترتیب دهند و این احتمال وجود دارد که این روند قیمت ریپل را در ۹۰ روز آینده به ۵ دلار برساند.

در پایان، پیش‌بینی خوش‌بینانه Egrag Crypto از سرمایه‌گذاران، چه با تجربه و چه جدید، دعوت می‌کند تا برای یک سفر بالقوه هیجان‌انگیز آماده شوند.

 

منبع: coinpedia

اخبار ارز دیجیتالپیش بینی قیمت ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست