ثبت یک ATH جدید توسط اینجکتیو

ثبت یک ATH جدید توسط اینجکتیو با قیمتی بیش از ۵۲ دلار

در هفته‌های اخیر صنعت کریپتو چندین رکورد جدید برا شاهد بوده است که به خوبی می‌توانند نشانی از نفوذ صعودی قوی در بازار ارزهای دیجتال باشد و یکی از بارزترین موردهای آن قیمت بیت کوین است که در یک ساعت گذشته با موفقیت توانسته باز هم یک ATH جدید کمی بیش از ۷۳۰۰۰ دلار ثبت کرده است.
از سوی دیگر در این بازار افزایشی، قیمت اینجکتیو توانسته است طی ۲۴ ساعت گذشته جهش بیش از ۱۵ درصدی را به ثبت برساند و در نتیجه به اوج جدیدی دست یابد. علاوه بر این، توکن INJ در هفت روز گذشته تقریباً ۲۷٪ و در ۳۰ روز گذشته ۴۲.۸۳٪ اضافه شده است.

قیمت انجکتیو رکوردهای جدیدی را به ثبت رساند!

در ابتدای این روند، قیمت INJ در یک بازه بسته بین ۳۲.۴۷ دلار و ۳۶.۰۴ دلار برای یک دوره کوتاه معامله شد که نشان دهنده عملکرد ضعیف قیمت سکه بود. البته نکته اصلی اینجاست که درست متعاقب آن، قیمت اینجکتیو موفق شد تا جهشی ۱۴.۵۹ درصدی را ثبت کند. قیمت این ارز دیجیتال پس از این صعود غیرمنتظره، در سطح مقاومت ۳۸.۹۴ دلار با رد مواجه شد و پس از آن  طی چند روزروند خنثی را به نمایش گذاشت.

ثبت رکورد جدید قیمت اینجکتیو

با افزایش نوسانات بازار، گاوها آرام شده و طی سه روز آینده‌ی این روند قیمت اینجکتیو، اصلاحی ۱۶.۶۱ درصدی را ثبت کردند. البته گاوها در این مسیر ثابت نماندند و پس از آزمایش پایین‌ترین قیمت خود یعنی ۳۲.۴۷ دلار، گاوها مجدداً حرکت خود را به دست آوردند و طی چهار روز آینده تقریباً ۴۷ درصد جهش کردند که نشان‌دهنده بازگشت صعودی در بازار است.
پس از معامله در محدوده تلفیقی بین ۳۸.۹۴ دلار و ۴۳.۹۳ دلار برای یک دوره کوتاه، توکن Injective اصلاحی ۱۷ درصدی را ثبت کرد. با این حال، گاوها به سرعت حرکت خود را به دست آوردند و در نتیجه دوباره در نمودار برگشتند. به دنبال آن، معاملات قیمت در محدوده تلفیقی برای چند روز آینده ادامه یافت.

اخیرا، گاوها دوبارهحرکت خود را در بازار اینجکتیو با جهشی ۳۴ درصدی شروع کرده و در نتیجه با موفقیت رکورد جدیدی را با ۵۲.۲۱ دلار ثبت کردند. از آن زمان، قیمت تحت تاثیر نزولی معامله می‌شود.

اندیکاتور فنی، MACD، کاهش مداوم هیستوگرام را نشان می‌دهد که نشان دهنده افزایش فشار فروش در بازار است. علاوه بر این، میانگین ها یک منحنی نزولی را نشان می دهند که نشان دهنده یک عمل قیمت منفی برای قیمت INJ در زمان آینده است.

آیا قیمت INJ باز هم افزایش خواهد یافت؟

آینده قیمت اینجکتیو در روزهای آتی ۲۰۲۴ کاملا وابسته به حرکت گاوهاست. به این صورت که اگر در بازار اینجکتیو گاوها بتوانند روند صعودی معکوس را در نمودار نشان دهند، قیمت INJ دوباره شتاب گرفته و سطح مقاومت ۵۲.۲۱ دلاری خود را در این هفته آزمایش خواهد کرد. علاوه بر این، اگر گاوها قیمت را در آن سطح حفظ کنند، توکن Injective برای آزمایش سطح مقاومت بالای ۵۶ دلار در آخر هفته آینده آماده خواهد شد.

اگر در این مسیر خرس‌ها بتوانند بر گاو‌ها غلبه پیدا کنند،توکن INJ حرکت خود را از دست داده و سطح حمایت ۴۶ دلاری خود را آزمایش خواهد کرد. علاوه بر این، اگر گاوها نتوانند شتاب خود را دوباره به دست آورند، قیمت به معاملات تحت یک روند نزولی ادامه خواهد داد و سطح حمایت پایین ۴۳ دلاری خود را در زمان آینده آزمایش خواهد کرد.

 

 

منبع: coinpedia

اخبار ارز دیجیتالارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست