افشای دو آلتکوین انتخابی آرتور هیز

افشای دو آلت‌کوین انتخابی آرتور هیز

آرتور هیز با آغاز سال خرسی ۲۰۲۴  اطلاعاتی را از انتخاب‌های خود برای سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال سال ۲۰۲۴ افشا کرده است.

مدیر عامل سابق بیت‌مکس، در این افشاگری خبری اعلام کرد شرط بیت‌کوین خود را به آلت‌کوین‌های دیگر منحرف می‌کند، آخرین حرکت او می‌تواند به مشکلات بیت‌کوین بیفزاید، زیرا کریپتو سخت برای ماندن در محدوده ۴۰ هزار دلار تلاش می‌کند و احتمال کاهش بیشتر در هفته‌های آینده وجود دارد.

آلتکوین‌های انتخابی هیز در این موقعیت‌ سولانا و بونک است و او گفته است که از این به بعد بیت کوین را کنار می‌گذارد.

آرتور هیز، یکی از بنیانگذاران بیت‌مکس، عقیده خود را به اشتراک می‌گذارد که قیمت بیت‌کوین شاهد کاهش بیشتر خواهد بود، و او آماده است تا در صورت چنین کاهشی، از فرصت‌ها با آلت‌کوین‌های خاص استفاده کند.

به گفته هیز، احتمال اصلاح ۳۰ درصدی بیت کوین از بالاترین قیمت اخیر آن یعنی ۴۸۰۰۰ دلار در سال ۲۰۲۴، پس از تأیید صندوق های قابل معامله در مبادلات بیت کوین (ETF) وجود دارد، که انتظار می‌رود سطح پشتیبانی بالقوه حدود ۳۳۶۰۰ دلار در محدوده ۳۰۰۰۰ تا ۳۵۰۰۰ دلار باشد. او همچنین حرکات استراتژیک انجام داده است، و ۳۵۰۰۰ دلار را به دست آورده و موقعیت‌های تجاری در Solana و Bonk را رها کرده است، حتی اگر به معنای زیان جزئی باشد.

هیز با بیان دیدگاه خود در مورد بیت کوین و کریپتو به عنوان آخرین بازارهای باز جهانی، معتقد است که آنها می‌توانند تغییرات نقدینگی دلار را در مقایسه با بازارهای مالی سنتی بهتر پیش‌بینی کنند. هیز قصد دارد در صورتی که بیت کوین به زیر ۳۵۰۰۰ دلار سقوط کند، در آنچه که او آن را «ماهیگیری از پایین» می‌نامد، در پلتفرم قرارداد هوشمند Solana (SOL) و Dogwifhat (WIF) سرمایه‌گذاری کند، یک دارایی میم در رقیب اتریوم.

 

هیز می‌گوید: «من سولانا و WIF را به جای ببیت‌کوین انتخاب می‌کنم.»

 

در حال حاضر، Dogwifhat با قیمت ۰.۳۴۳ دلار معامله می‌شود که در ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۵۰ درصد افزایش را نشان داده است. در مقابل، Solana به مبلغ ۸۶.۱۶ دلار رسیده است که تقریباً ۵.۵ درصد در روز گذشته افزایش یافته است. قیمت Dogwifhat اخیرا بین ۰.۳۳۰ تا ۰.۳۵۵ دلار جهش داشته است که فراز و نشیب های زیادی را نشان می‌دهد. برخی از کارشناسان بر این باورند که ممکن است به حدود ۰.۴۵ دلار بازگردد، مشابه آنچه در اواسط ژانویه بود. اما تضمینی بر این باور نیست، و حتی اگر آرتور هیز در مورد آن مثبت است، شاخص‌های فنی در حال حاضر سیگنال‌های واضحی ارائه نمی‌دهند و عدم اطمینان به قیمت آینده آن اضافه می‌کنند.

 

منبع: coinpedia

اخبار ارز دیجیتالارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست