پیش بینی قیمت ریپل 2024

پیش‌بینی قیمت ریپل ۲۰۲۴: آیا XRP به ۱ دلار خواهد رسید؟

قیمت ارز دیجیتال ریپل در این روزها با وجود نوسانات تکان دهنده بیت کوین اسپات ETF، نسبت به سایر ارزهای دیجیتال دامنه حرکتی کوتاه تری را در نشان می‌دهد.

پیش بینی‌های قیمت ریپل بیشتر بر حول این محور می‌چرخد که با وجود صعود و سقوط‌ها، هدف قیمت این کوین، مبلغ ۱ دلار است. البته در این روزها، قیمت سکه ریپل می‌توان گفت تا حد بسیاری از نوسانات بازار اخیر به دور مانده و یک الگوی قیمت هفتگی را حفظ کرده است. با این روند و با حفظ روند قیمت XRP به صورتی نامشخص ،معامله گران حاشیه‌ای را در حالت تعلیق نگه می‌دارند.

با توجه به قیمت XRP که بر علامت روانی ۰.۵۰ دلار تسلط دارد و خرید فعال را در سطوح پایین نشان می‌دهد، می‌توانیم تا حد زیادی با صراحت بگوییم که این نشان دهنده اعتماد و علاقه سرمایه گذاران و اعتقاد قوی به روند صعودی تا مرز ۱ دلار است.

البته نباید این موضوع را فراموش کنیم که با ئجود ثبات نسبی قیمت ریپل در این روزها، هر گونه اخبار مثبتی در رابطه با ETF بیت کوین اسپات می‌تواند منجر به روند صعودی پیش‌بینی عمومی بازار برای عبور ریپل از مرز ۱ دلار شود.

ripple 2024 trade chart

پیش بینی قیمت ریپل ۲۰۲۴

در پیش‌بینی قیمت ریپل در سال ۲۰۲۴ می‌توانیم به روند نزولی در الگوی مثلث هفتگی این ارز دیجیتال اشاره کنیم. در نتیجه این حرکت در ادامه مسیر ارزش ریپل با نوسانات قابل توجهی رو به رو خواهد شد که روندهای معمول تشکیل مثلث را نادیده گرفته و منجر به نوسانات شدید قیمت ریپل می‌‎شود.

شواهد بر این قرار است که در ابتدای سال نو میلادی، در حال حاضر، حرکت نزولی برای کوین ریپل غالب است، همانطور که با حرکت قیمت به سمت خط روند حمایتی پس از مواجهه با مقاومت نشان می‌دهد. با این حال، پیش‌بینی‌های فعلی قیمت ریپل به یک شکست بالقوه صعودی از این الگوی مثلثی هفتگی اشاره می‌کند که هدف آن ۱ دلار است.

نمودار تحلیل و بررسی هفتگی قیمت ریپل نشان می‌دهد که افت اخیر قیمت XRP در حال آزمایش انعطاف پذیری نیروهای صعودی در سطح حمایت بحرانی ۰.۵۰ دلار است. اگر خریداران با موفقیت در برابر فشار فروش غالب مقابله کنند، ریپل می‌تواند شاهد بهبود قابل توجهی باشد که احتمال شکست را افزایش می‌دهد.

لحظه مهم در تایخ ارزش ریپل، شکستن علامت $۱ خواهد بود. و در پی این مورد، در سال ۲۰۲۴، فراتر رفتن از این سطح می‌تواند احتمال رسیدن قیمت به بالاترین حد بالقوه ۲.۲۳ دلار را بطور قابل ملاحظه ای افزایش دهد. از طرف دیگر، اگر روند نزولی ادامه یابد و قیمت به زیر ۱.۶۰ دلار سقوط کند، ممکن است نشان دهنده یک فاز شکست طولانی مدت باشد.

پیش بینی قیمت ریپل پتانسیل پایین ($) قیمت متوسط ($) پتانسیل بالا ($)
 قیمت ریپل ۲۰۲۴

۱.۶۰

۱.۹۱۵ ۲.۲۳

 

منبع: coinpedia

اخبار ارز دیجیتالارز دیجیتالپیش بینی قیمت ارز دیجیتال

مطالب پیشنهادی

فهرست