پیش بینی افزایش قیمت ۰.۰۰۰۰۴۱۷ دلاری شیبا در سال ۲۰۲۴

آستین هیلتون ،تحلیلگر بازار ارزهای دیجیتال به تازگی پیش بینی جدیدی از ارزش شیبا ارائه داده است. او پیش بینی می‌کند که قیمت شیبا اینو در سال ۲۰۲۴ به ۰.۰۰۰۰۴۱۷ دلار برسد؛ که البته پس از چرخش چشمگیر Shiba Inu در سال ۲۰۲۳ این پیش بینی دور از ذهن به نظر نمی‌رسد.

شیبا اینو، ارز دیجیتال پرطرفدار این روزها

شیبا اینو، رمز ارزی که این روزها به‌خاطر سکه‌های میم معروف است، در سال ۲۰۲۳ چرخش قابل توجهی را تجربه کرده است که عمدتاً به راه‌اندازی شیباریوم نسبت داده می‌شود. Shibarium در کنفرانس آینده‌پژوهان بلاک چین در شهر تورنتو، به عنوان راه‌ حل مقیاس‌پذیری لایه ۲ در اتریوم معرفی شد که Shiba Inu را به یک پلتفرم چندوجهی تبدیل می‌کند تا به خوبی از NFT، بازی‌ها و برنامه‌های کاربردی متاورس نیز پشتیبانی ‌کند.

هیلتون در راستای این پیش بینی و تحلیل خود حتی ادعا کرده است که می‌توان از این تخمین پیشی گرفت. او این پیشی گرفتن ارز دیجیتال شیبا را با تایید ETF  بیت کوین تا ۱۰ ژانویه در ایالات متحده همراستا دانست که به طور بالقوه هجوم قابل توجهی از سرمایه نهادی و خرده‌فروشی را به بازار کریپتو وارد کند.

تحلیل فنی و احساسات بازار شیبا

چارت ترید شیبا

در راستای تحلیل آستین هیلتون، بارقه‌هایی از این پیش بینی در شاخص‌های فنی کلیدی و احساسات بازار قابل مشاهده است که حاکی از حرکت مثبت بالقوه برای شیبا اینو است. و این پیشرفت راه را برای افزایش قابل توجه ارزش شیبا تا ۰.۱۵۰ دلار هموار می‌کند.

شیبا اینو با مقاومت خنثی در سطح ۵۵، موقعیت قوی بالاتر از متحرک نمایی ۲۰ روزه در نمودار روزانه را حفظ کرده است. شاید RSI به بالای ۷۰ و شاخص MACD مثبت نشان دهنده خوش بینی در میان معامله گران باشد.

منبع: coinpedia

ارز دیجیتالپیش بینی قیمت ارز دیجیتال

۱ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام خسته نباشید یک سوال اگه قیمت از ۰۰۰۰۱۰۸۵. به ۰۰۰۰۴۱۷۰. برسه یعنی چند برابر یا چند درصد رشد داشته

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست