چرا سولانا آینده‌دارترین آلتکوین بازار است؟

چرا سولانا آینده‌دارترین آلتکوین بازار است؟

رائول پال، مدیر اجرایی سابق گلدمن ساکس و یکی از بزرگ‌ترین بانک‌های سرمایه‌گذاری جهان، سولانا (SOL) را به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین آلت‌کوین‌ها و احتمالاً امیدوارکننده‌ترین پروژه‌ی خارج از شبکه اتریوم، (ETH) ستایش کرد.

پال، بنیانگذار Real Vision، در مصاحبه‌ای با Altcoin Daily اظهار داشت که بنیانگذار Solana، آناتولی یاکوونکو، به یک رهبر فکری مهم در بازار ارزهای دیجیتال تبدیل شده است. و او تا به حال توانسته مسیر اکوسیستم سولانا را به درستی به تصویر بکشد:

« من پروژه سولانا را دنبال می‌کنم، چرا که مانند بسیاری از مردم تمایل دارم به آنچه که دوست دارم وسواس داشته باشم و بخشی از آن شوم. اما من در پروژه سولانا فقط نظاره‌گر هستم. یاکوونکو را رهبر فکری بزرگی می‌دانم. او مسائل را می‌پذیرد، با دیگران در ارتباط است و در حال شبکه‌سازی قدرتمندی است.»

«جامعه توسعه دهندگان پروژه سولانا بسیار فعال هستند و مردم هم واقعاً مشتاق توسعه اکوسیستم‌ها و فناوری‌های مورد علاقه‌شان هستند. افراد زیادی از این شبکه استفاده می‌کنند و آگاهی عمومی بالای در مورد شبکه سولانا وجود دارد.»

“سولانا: مطمئن‌ترین سرمایه گذاری در بازار”

اخیرا، ویزا که یکی از غول‌های سیستم پرداخت است، اعلام کرد که ویژگی‌های جدید مبادله استیبل کوین را در سولانا توسعه خواهد داد.
به گفته پال: «احتمال اینکه ویزا مرتکب اشتباه شود بسیار ضعیف است.»

مدیر اجرایی سابق گلدمن ساکس اظهار داشت که اگر دارایی‌های دیجیتال در چند سال آینده به سمت گسترش بازار دیگری پیش برود، سولانا می‌تواند یکی از قابل اعتمادترین سرمایه گذاری ها باشد:
«بنابراین، چرا ویزا از سولانا استفاده می‌کند؟ چون سریع است و کار خود را به خوبی انجام می‌دهد. بله سولانا، اتریوم نیست. این شبکه با اتریوم متفاوت است و حتی شیوه صحبت یاکوونکو که گفته بود «آیا SOL می‌تواند لایه دوم در ETH باشد؟» یا «این دنیاها چگونه یکپارچه می‌شوند؟» نشان می‌دهد که ویزا تصمیم اشتباهی نگرفته است. سولانا برای مدت طولانی است که حرکت اشتباهی در بازار انجام نداده است. به‌علاوه، در این دوره که همه در حالت ترس و نفرت از بازار هستند، برای من، این سولانا پروژه فوق‌العاده‌ای است. احتمالاً این بهترین داستان اصلی در بازار خارج از شبکه اتریوم است. اکنون من به مرحله بعدی نگاه می‌کنم و پیش‌بینی عجیب و غریبی نمی‌کنم.»

 

منبع: en.coin-turk

اخباراخبار ارز دیجیتال

مطالب پیشنهادی

فهرست