solana-price-prediction-2024

پیش‌بینی قیمت سولانا ۲۰۲۴

نکات برجسته خبری

  • قیمت سولانا ممکن است تا پایان سال ۲۰۲۴ به بالاترین حد بالقوه ۲۰۰ دلار برسد.
  • شبکه Solana در مقایسه با رقبای خود یکی از سریع‌ترین سرعت تراکنش ها و نرخ موفقیت را دارد.

از آنجایی که سولانا سال ۲۰۲۳ را با صعود خوبی به پایان رساند، پیش بینی روند قیمت SOL در سال ۲۰۲۴ با خوش بینی مبلغی بالای ۱۰۰ دلار را در نظر گرفته است. سولانا سیر صعودی بسیار خوبی را از پایین ۱۰ دلار تا نقطه عطف دور ۱۰۰ دلار داشته است که بدون شک منجر به رشد شبکه و افزایش روند صعودی این توکن بومی خواهد شد.

روند صعودی با حرکت رو به رشد در زمان فاز بهبود کلی بازار در روند قیمت سولانا در سال ۲۰۲۴ قادر است تا موانع متعددی را از بین ببرد. علاوه بر این، فرکانس فزاینده فرم شمع‌های صعودی در چارت ترید این نوع ارز دیجیتال پرطرفدار که از مقاومت‌های حیاتی فراتر می‌روند، شتاب روند قیمت SOL را تقویت می‌کند و پیش‌بینی می‌کند که تا قیمت سولا در سال ۲۰۲۴ به سمت ۱۰۰ دلار حرکت کند.

علاوه بر پیش‌بینی صعود ارزش سولانا به بالای ۱۰۰ دلار در سال جدیدی میلادی، اکشن قیمت SOL  نشانگر یک روند صعودی غالب و  طولانیمدت برای این آلت کوین محبوب است.

علاوه بر این، با افزایش آلت‌کوین‌ها، پیش بینی‌ها مبنی بر این است که این احتمال وجود دارد که قیمت SOL به ادامه روند صعودی ادامه دهد و سال ۲۰۲۴ را با نرخی حتی بالاتر و صعودی به پایان برساند.

تحت چنین شرایطی در بازار  ارزهای دیجیتال، سوال اصلی سرمایه‌گذاران کریپتو این است که: “قیمت سولانا در سال ۲۰۲۴ چقدر می‌تواند بالا برود؟”

در جواب این سوال در این مقاله تحلیلی از مجموعه جامعی از پیش‌بینی‌های قیمت سولانا در سال ۲۰۲۴ را در اختیار شما قرار داده‌ایم؛ در ادامه با ما همراه باشید.

 

خرید سولانا

خرید آسان سولانا

پیش بینی قیمت سولانا ژانویه ۲۰۲۴

سال نو میلادی ۲۰۲۴ برای سولانا با یک حرکت قیمتی مردد و جانبی شورع شد که می‌تواند باعث توقف روند صعودی قبلی شود. البته الان قیمت این ارز فعلا ثابت است امابا توجه به نمودار ۴ ساعته ممکن است یک شکست قریب الوقوع در انتظار قیمت سولانا باشد.

SOL پس از رسیدن به بالاترین قیمت نزدیک به ۱۲۵ دلار، با فشار شدید فروش مواجه شد که منجر به کاهش متوسط در پایان سال میلادی ۲۰۲۳ شد. این عقب نشینی، با کاهش قیمت تا سطح ۱۰۰ دلار، یک حمایت روانی قابل توجه، و یک نقطه ورود برای معامله‌گرانی که در حاشیه هستند، به ارمغان آورده است.

به طور کلی در این روزها، قیمت سولانا بین ۹۸ تا ۱۰۸ دلار در نوسان است که این بازه، محدوده معاملاتی باریکی را ایجاد می‌کند. این محدوده با سطوح اصلاحی فیبوناچی ۳۸.۲۰% و ۲۳.۶۰% همخوانی دارد و هر شکست در هر جهت را به عاملی حیاتی در تعیین مسیر قیمت آتی سولانا تبدیل می‌کند.

با توجه به تثبیت مداوم قیمت این ارز دیجیتال با وجود نوسانات جزئی در بازه ذکر شده، انتظار می‌رود به زودی یک حرکت قاطع برای سولانا آغاز شود. شکست نزولی در چارت معاملاتی این ارز دیجیتال می‌تواند منجر به کاهش ۱۰ درصدی به حدود ۹۰ دلار شود. برعکس، یک شکست به سمت صعودی دارای سود بالقوه ۲۵ درصدی است که احتمالاً سطح ۱۲۵ دلار را مجدداً به وهله آزمایش می‌کشاند و در صورت تقویت روند صعودی پیش بینی قیمت سولانا برای ژانویه ۲۰۲۴ این است که ارزش آن حتی تا ۱۵۰ دلار نیز کشیده ‌شود.

پیش بینی قیمت سولانا پتانسیل پایین ($) قیمت متوسط ($) پتانسیل بالا ($)
ژانویه ۲۰۲۴ $۹۰ $۱۲۰ $۱۵۰

پیش بینی قیمت سولانا ۲۰۲۴

با نگاهی کلی به سابقه ارز دیجیتال سولا در سال گذشته، به طور کلی باید بگوییم که سال ۲۰۲۳ برای قیمت سکه سولانا مثبت بوده است و با وجود نوسانات و سقوط و فرودهای مکرر، قیمت سولانا با رشد سالانه ۵۳۶ درصدی معامله شد.

و صد البته که با وجود کراس اوور طلایی در نمودار روزانه، روند آتی برای قیمت سکه سولانا مثبت به نظر می‌رسد و همانطور که در ابتدا نیز به این موضوع اشاره کردیم، با الگوهای صعودی متعدد و شکست‌های بالقوه، روند صعودی ادامه‌دار حرکت روند را احیا می‌کند ودر نتیجه به جرات می‌توان گفت هدف اصلی قیمت سولانا در سال ۲۰۲۴ تا مرز ۱۰۰ دلار است.

با توجه به اینکه رویداد هاوینگ بیت کوین در آوریل ۲۰۲۴ باعث مثبت شدن بازار آلتکوین‌هایی مانند سولانا شده است، انتظار می‌رود قیمت سکه سولانا در ماه آینده رونق بگیرد. علاوه بر این، با احتمال زیاد فصل آلتکوین، شانس گاو نر به طور قابل توجهی بهبود می‌یابد.

پیش بینی‌ها مبتنی بر است که در صورت تداوم روند صعودی، روند صعودی قیمت سکه سولانا می‌تواند سال ۲۰۲۴ را با نرخ بالایی به پایان برساند. قیمت SOL و سایر آلتکوین‌ها انعطاف پذیری قابل توجهی را نشان می‌دهند. قیمت سولانا به افزایش خود ادامه داده است و انتظارات نزولی را به چالش می‌کشد و اعتماد صعودی اساسی را نشان می‌دهد.

در نتیجه اگر سولانا بتواند در عین رفع مشکلات اجماع، چالش‌های رمزنگاری را پشت سر بگذارد، با ادامه مسیر مترقی، قیمت SOL می‌تواند در انتهای سال ۲۰۲۴ به بالاترین سطح ۱۸۰ دلار خاتمه یابد.

از طرف دیگر، در بدبینانه‌ترین شرایط اگر احساسات بازار بهبود نیابد، ارزش این آلت کوین می‌تواند به ۹۰ دلار برسد.

پیش بینی قیمت سولانا پتانسیل پایین ($) قیمت متوسط ($) پتانسیل بالا ($)
ژانویه ۲۰۲۴             $۹۰             $۱۴۵             $۲۰۰

 

منبع: coinpedia

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال

مطالب پیشنهادی

فهرست