احتمال پیشی گرفتن دوج کوین (DOGE) از ریپل (XRP)

احتمال پیشی گرفتن دوج کوین (DOGE) از ریپل (XRP)

بازار ارزهای دیجیتال در هفته اخیر شاهد شروع روند صعودی تعداد زیادی از توکن‌ها بود. به طوری که رقابت میان دوج کوین و ریپل خبر از احتمال پیشی گرفتن دوج کوین در این رقابت را دارد. از آنجایی که قیمت ریپل نسبت به همتایان خود تغییر چندانی نداشته است،  آیا این احتمال وجود دارد تا در سال ۲۰۲۴ شاهد غلبه دوج کوین بر ریپل باشیم؟

در حال حاضر، تنها ۵ میلیارد دلار در بین این دو ارز دیجیتال فاصله انداخته است. ریپل جایگاه ششم و دوج کوین صاحب رتبه هشتم چارت ارزهای دیجیتال است.

کشمکش ریپل و دوج کوین بر سر رتبه ۶

در طول سال ۲۰۲۴، بساری از ارزهای دیجیتال بازاری صعودی را تجربه کردند. برای مثال می‌توانیم به عملکرد نسبتاً چشمگیر بیت کوین در سال جاری اشاره کنیم. بیت کوین در ماه مارس،  به بالاترین حد خود یعنی ۷۳,۰۰۰ دلار رسید.
با این حال، برخی از ارزها نیز با مجموعه‌ای از اصلاحات قیمتی روبرو شدند. یکی از این ارزها ریپل بوده است.

کاهش سرعت رشد و تا حدی رکورد ریپل باعث شده است تا سرمایه‌گذاران به این فکر بیفتند که آیا دوج کوین می‌تواند از نظر ارزش بازار از آن پیشی بگیرد. در این صورت دوج کوین به خوبی می‌تواند رتبه ششم بازار ارزهای دیجیتال را از آن خود کند.

ریپل (XRP) علیرغم وضعیت نسبتاً راکد خود در چند هفته گذشته، بیش از ۳ درصد در ۲۴ ساعت گذشته افزایش یافته و اکنون بالای ۰.۶۱۸ دلار معامله می‌شود. علاوه بر این، حجم معاملات آن نیز در همان بازه بیش از ۱۰۸ درصد افزایش یافت. با این حال، طبق اظهارات CoinMarketCap، این عملکرد مثبت برابر با افزایشی کمتر از ۱ درصد نسبت به ماه گذشته بوده است.
برعکس، دوج کوین توانسته سود ماهانه بیش از ۲۳ درصد داشته باشد.

قابل ذکر است که در ۲۴ ساعت گذشته، هر دو ارز دیجیتال شاهد افزایش ارزش بازار خود بودند. برای ریپل، این رقم بیش از ۳ درصد رشد کرد. از طرف دیگر، ارزش بازار دوج کوین تنها کمتر از ۱٪ افزایش یافته، اما با این وجود همچنان در حال افزایش است.
بزرگترین سوال سرمایه گذاران و علاقه‌مندان بازار ارزهای دیجیتال مربوط به پتانسیل دوج کوین برای عبور از ریپل در ارزش بازار است. در این رالی، رویداد هاوینگ بیت کوین نقش مهمی ایفا خواهد کرد. در واقع، هر کدام از این دارایی‌ها که توسعه بیشتری داشته باشند، می‌تواند سهام خود را به طور تصاعدی افزایش دهد. با این حال، پتانسیل دوج کوین برای جهش از ریپل از لحاظ ارزش بازار در طول چند هفته آینده نسبتاً بالا باقی می‌ماند.

 

 

منبع: watcher.guru

آزمون بین المللیاخبار ارز دیجیتالارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست