احتمال افزایش قیمت بیت کوین تا 112 هزار دلار

احتمال افزایش قیمت بیت کوین تا ۱۱۲ هزار دلار

نکات برجسته خبری

  • مدیر عامل CryptoQuant پیش‌بینی می‌کند که بیت کوین در سال ۲۰۲۴ به ۱۱۲۰۰۰ دلار می‌رسد که ناشی از جریان‌های بالقوه از ETF‌های Spot است.
  • ورودی ماهیانه ۹.۵ میلیارد دلار ETF می تواند ارزش واقعی بیت کوین را ۱۱۴ میلیارد دلار افزایش دهد و قیمت را به ۱۱۲۰۰۰ دلار برساند.
  • محدوده خوش بینانه ۱۰۴۰۰۰ تا ۱۱۲۰۰۰ دلار است، اما ۵۵۰۰۰ تا ۵۹۰۰۰ دلار محافظه کارانه تر نیز امکان پذیر است.

 

خرید بیت کوین

میگن قراره گرون شه! خریدی؟
همین حالا بخر!

 

مدیر عامل CryptoQuant پیش‌بینی کرده است بیت کوین می‌تواند تا انتهای سال ۲۰۲۴ به ۱۱۲ هزار دلار برسد.

کی یانگ جو، مدیر عامل CryptoQuant، تحلیل قانع‌کننده‌ای ارائه کرد که نشان می‌دهد بیت‌کوین می‌تواند در سال جاری افزایش قابل‌توجهی به ۱۱۲۰۰۰ دلار را تجربه کند، که عمدتاً ناشی از جریان‌های ورودی از صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) است. با این حال، جو همچنین بدترین سناریوی ۵۵۰۰۰ دلاری را ترسیم کرد و بر تأثیر جریان های نقدی ETF بر بازار ارزهای دیجیتال تأکید کرد.

افزایش بیت کوین از ETFها

کی یانگ جو در مجموعه‌ای از توییت‌های هوشمندانه در این مورد در پلتفرم X، به نقش مهم ورودی‌های نقدی ETF را اشاره و افزایش ماهانه ۹.۵ میلیارد دلاری را پیش‌بینی می‌کند. این هجوم منظم قدرت تقویت سرمایه واقعی بیت کوین را با ۱۱۴ میلیارد دلار در سال دارد.

قابل ذکر است، آقای جو پیش‌بینی کرده است که این جریان ثابت سرمایه گذاری ETF می تواند بیت کوین را تا پایان سال به ۱۱۲۰۰۰ دلار برساند.

توییت مدیرعامل CryptoQuant درباره انعطاف‌پذیری با وجود خروجی‌های GBTC دلاری

انعطاف‌پذیری با وجود خروجی‌های GBTC دلاری

حتی در مواجهه با خروجی‌های احتمالی از Grayscale Bitcoin Trust ($GBTC)، جو همچنان نسبت به افزایش قیمت بیت کوین تا انتهای سال ۲۰۲۴ خوش بین است. او افزایش قابل توجه ۷۶ میلیارد دلاری را پیش‌بینی می‌کند که به طور بالقوه باعث افزایش سرمایه واقعی از ۴۵۱ میلیارد دلار فعلی به محدوده بین ۵۲۷ تا ۵۶۵ میلیارد دلار می‌شود.

توییت مدیرعامل CryptoQuant درباره انعطاف‌پذیری با وجود خروجی‌های GBTC دلاری

نکته جالب این است که ذخایر قابل توجه بیت کوین نزدیک به ۵۰۰۰۰ بیت کوین، مجموعا بیش از ۳.۱۹ میلیارد دلار است که توسط غول سرمایه گذاری بلک راک از طریق ETF آن نگهداری می‌شود.

چه اتفاقی می‌تواند بیافتد؟

در همین حال، کی یانگ جو حدس می‌زند که:

به دلیل این همه پولی که از ETF ها به دست می‌آید، قیمت بیت‌کوین می‌تواند واقعاً بالا برود – شاید بین ۱۰۴۰۰۰ تا ۱۱۲۰۰۰ دلار. اما اگر خیلی هیجان زده نباشیم، ممکن است همچنان به قیمت خوبی برسد، شاید بین ۵۵۰۰۰ تا ۵۹۰۰۰ دلار باشد.

بیت کوین ۵۲۰۰۰ دلار را هدف قرار می دهد

قیمت بیت کوین پس از هفت هفته ثبات در حال حرکت است. کندل هفتگی فعلی BTC افزایش ۱۲.۵۸ درصدی را نشان می‌دهد و به نظر می‌رسد که با یک نت مثبت به پایان برسد.

در حال حاضر، بیت کوین بیش از ۴۸۰۰۰ دلار معامله می‌شود و مقدار بیت کوین معامله شده در ۲۴ ساعت گذشته در حال افزایش است و به ۲۰.۶۵ میلیارد دلار رسیده است.

 

 

منبع: coinpedia

اخبار ارز دیجیتالپیش بینی قیمت ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست