احتمال افزایش قیمت WIF Dogwifhat

احتمال افزایش قیمت WIF Dogwifhat  تا ۲ دلار

Dogwifhat (WIF) که با لقب سگ کلاهدار نیز شناخته شده است، یک میم کوین نوظهور در شبکه  Solana است که با افزایش روز افزونش این روزها به شدت مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار گرفته است و پیش‌بینی‌ها بر این اساس است که با وجود رشد ۳۲۰ درصدی آن در هفته گذشته به زودی شاهد رسیدن ارزش آن به ۲ دلار خواهیم بود.

البته خالی از لطف نیست که بگوییم وایرال شدن داستان یک سرمایه‌گذار که ۳۱۰ دلار را با WIF به ۳.۱۲ میلیون دلار تبدیل کرده است، باعث شده است تا پتانسیل ای ن ارز دیجیتال را برای بازدهی بالا بیشتر از پیش برجسته ‌کند.

آشنایی بیشتر با WIF Dogwifhat

WIF Dogwifhat  را در واقع می‌توان به عنوان یک ستاره در حال ظهور معرفی کرد که در حال ربودن کانون توجه در دنیای ارزهای دیجیتال است.

Dogwifhat (WIF)  در بلاک چین سولانا با رشد سریع خود سر و صدای زیادی ایجاد کرده و به شدت توجه‌ها را به خود جلب می‌کند. آرتور هیز، بنیانگذار BitMEX، در پستی که در فضای مجازی منتشر کرد از احتمال افزایش قیمت این ارزدیجیتال تا ۲ دلار صحبت کرد و پیش‌بینی می‌کند که قیمت WIF Dogwifhat به زودی به ۲ دلار برسد. مبنای این پیش‌بینی او نیز رشد ۳۲۰ درصدی WIF  تنها در یک هفته به میزان است، که میزان بسیاری چشمگیری است.

پست آرتوور هیز در رابطه با احتمال افزایش قیمت WIF Dogwifhat تا 2 دلارداستان یک سرمایه‌گذاری موفق

ماجرای ظهور و مسیر صعودی Dogwifhat این روزها توانسته چشم سرمایه گذاران کوچک و معامله گران بزرگ را به خود جلب کند.

یکی از داستان‌های برجسته در رابطه با این ارز دیجیتال، ماجرای معامله‌گری است که ۵.۲۸۸ SOL (حدود ۳۱۰ دلار) در ۲.۵۸ میلیون توکن WIF سرمایه‌گذاری کرده است. این ریسک و سرمایه‌گذاری او نتیجه بزرگی داشت و ارزش آن تنها در دوازده هفته به ۳.۱۲ میلیون دلار رسید. بله کاملا درست خواندید! این بازگشت سرمایه برابر است با افزایش چشمگیر بیش از ده هزار برابر سرمایه گذاری اولیه!

علاوه بر جذابیت این سکه، کیف پول مجازیRobinhood  نیز پشتیبانی خود را از WIF در میان سایر ارزهای دیجیتال اعلام کرده است. این حرکت انتظارات را برانگیخته است که WIF به زودی در صرافی‌های بزرگی مانند Coinbase فهرست شود.

از زمان آغاز به کار آن در دسامبر ۲۰۲۳، ارزش WIF بیش از ۵۰۰۰۰ درصد افزایش یافته است و عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین و اتریوم در هفته اخیر داشته است.

چشم انداز فعلی بازار WIF

در حال حاضر،WIF  با قیمت ۱.۲۹  دلار معامله می‌شود و قابل ذکر است که رالی جاری در میم کوین‌ها به همراه هیجانات بالای بازار نقش مهمی در صعود Dogwifhat ایفا کرده است.

اکنون در دنیای ارزهای دیجیتال شک و تردیدی در احتمال افزایش قیمت Dogwifhat  و رسیدن آن به ۲ دلار و جود ندارد. بلکه همه مشتاقانه به دنبال تاریخ دقیق به وقوع پیوستن این رویداد هستند.

شما آینده این میم کوین نوظهور سولانا که عملکری شگفت انگیز و پرقدرت از خود نشان داده است را چگونه می‌بینید؟

 

 

منبع: Coinpedia

اخبار ارز دیجیتالارز دیجیتالپیش بینی قیمت ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست