پیش‌بینی قیمت سندباکس 2024

پیش‌بینی قیمت سندباکس ۲۰۲۴

  • آخرین پیش بینی قیمت سندباکس سال ۲۰۲۴ نشانگر این است که ارزش آن تا ۵ فوریه ۲۰۲۴، ۶.۸۴٪ افزایش یافته و به ۰.۴۷۳۱۷۳ دلار می‌رسد.
  • قیمت فعلی ارز دیجیتال The Sandbox در ماه بتدایی سال ۲۰۲۴،۴۳ دلار است.
  • شاخص‌های فنی در مورد احساسات بازار نزولی ۴۴% را برای ارزش رمز ارز سندباکس سیگنال می‌دهند، در حالی که شاخص ترس و طمع امتیاز ۶۰ (طمع) را نشان می‌دهد.
  • در ۳۰ روز گذشته، The Sandbox 50٪ روزهای سبز و ۶.۱۷٪ نوسان قیمت را تجربه کرده است.

 

خرید آسان سندباکس

سندباکس رو راحت و بی‌دردسر بخر

 

ارز دیجیتال Sandbox در سال ۲۰۲۴ نه تنها گیمرها، بلکه بازاریابان سایر گروه‌های گسترده‌تر را نیز مجذوب خود کرده است.

در واقع برگه جدید فهرست بازار کریپتو در سال‌ اخیر شامل بخش‌های متنوعی مانند NFT، بازی‌های بلاک چین و متاورس در بازار ارزهای دیجیتال است که دارایی‌های دیجیتالی این بخش ها بازده بی عیب و نقصی را به تصویر کشیده‌اند. در این میان، ارز دیجیتال سندباکس از برترین دارایی ‌های دیجیتالی این بخش‌های نوظهور بازار کریپتو به حساب می‌آیند.

پیش بینی قیمت سندباکس ۲۰۲۴

طبق آخرین پیش بینی بلندمدت قیمت سندباکس در سال جدید میلادی، قیمت Sandbox تا پایان سال ۲۰۲۴ به ۰.۷ دلار و سپس تا اواسط سال ۲۰۲۵ به ۱ دلار خواهد رسید. Sandbox در سال ۲۰۲۹ به ۱.۵ دلار و در سال ۲۰۳۳ به ۲ دلار خواهد رسید.

Price Prediction Potential Low ($) Average Price ($) Potential High ($)
۲۰۲۴ ۰.۶۱۰ ۰.۹۰۲ ۱.۱۳۳

 

مسیر قیمت سندباکس در سال ۲۰۲۴ از ۰.۵۹۴۶ دلار شروع شد و در این روزها سند باکس با قیمت ۰.۴۳۳۳ دلار معامله شد، بنابراین قیمت از ابتدای سال تا ۲۷- درصد کاهش یافت.

قیمت پیش‌بینی شده Sandbox در پایان سال ۲۰۲۴ ۰.۸۸ دلار است – و سال به سال تغییر +۴۸٪. افزایش از امروز تا پایان سال: +۱۰۳٪. در اواسط سال ۲۰۲۴، انتظار می‌رود که ۰.۶۱ دلار به ازای هر ۱ Sandbox ببینیم.

پیش‌بینی قیمت این ارز دیجیتال برای یک بازه بلندمدت نشانگر این است که در نیمه اول سال ۲۰۲۵، قیمت Sandbox به ۰.۹۸ دلار خواهد رسید.  علاوه بر آن در نیمه دوم، قیمت ۰.۰۶ دلار اضافه می‌کند و سال را با ۱.۰۴ دلار به اتمام می‌‎رساند، که ۱۴۰٪ نسبت به قیمت فعلی است.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست