Persian English Spanish Source text 3 ارز دیجیتال برتر واچ لیست آوریل 2024

۳ ارز دیجیتال برتر واچ لیست آوریل ۲۰۲۴

بازار ارزهای دیجیتال در چهار ماه آغازین سال ۲۰۲۴ با راه اندازی توکن‌های جدید و اخبار هیجان انگیز روند صعودی بازار در حال شکوفایی است. با ادامه این روند صعودی، اکثر آلتکوین‌ها به آستانه‌های قیمتی جدیدی دست یافته‌اند.

در این مقاله از مجله نیک پرداخت قصد داریم تا ۳ ارز دیجیتال برتر در ماه آوریل برای بهره مندی از حداکثر سود در این ماه را معرفی کنیم.

نگاهی اجمالی به ارزهای دیجیتال در ماه آوریل

ماه آوریل از بسیاری جهات برای آلت کوین‌ها ماه بسیار مهمی به حساب می‌آید:

در درجه اول، در این ماه شاهد آزمایش چندین توکن رمزنگاری از نظر ارزش گذاری و پایداری آنها از طریق هاوینگ بیت کوین خواهیم بود.

از سوی دیگر رویداد هاوینگ بیت کوین به نوبه خود یک اثر موج دار برای کل اکوسیستم کریپتو ایجاد می‎کند. با نصف شدن، آلت کوین های اصلی می توانند افزایش فعالیت را تجربه کنند زیرا توجه بیت کوین می‌تواند به سمت توکن‌های رمزنگاری پایدارتر معطوف شود. در نتیجه این روند، این امکان وجود دارد تا آلت‌کوین‌ها  جهش‌ها و افزایش‌های قابل‌توجه قیمت را ثبت کرده و به سمت آستانه‌های قیمتی جدید سوق پیدا کنند.

وضعیت ارزهای دیجیتال در آوریل 2024
وضعیت ارزهای دیجیتال در آوریل ۲۰۲۴

با توجه به این شرایط حاکم بر ماه آوریل سال ۲۰۲۴ می‌خواهیم سه ارز دیجیتالی را مورد بررسی قرار دهیم که می‌تواند سود حداکثری را برای سرمایه گزارانش به ارمغان بیاورد.

ارز دیجیتال شماره ۱: سولانا (Solana)

سولانا اخیراً در صدر همه نمودارها بوده و در رقابت کوین‌های دنیای کریپتو پیشرو است. با توجه به روند سولانا،  CoinMarketCap در ماه گذشته ۴۰ درصد افزایش یافته است و رکورد قیمت امیدوار کننده‌ای داشته است. اکوسیستم SOL در ماه آوریل منتظر عرضه توکن‌های جدید است که می تواند قیمت آن را بیشتر کند.
طبق اعلامیه CoinCodex، سولانا تا ۱۰ آوریل ۲۰۲۴ به میزان ۴۰ درصد افزایش خواهد یافت.

پیش‌بینی قیمت سولانا برای ۳۰ روز آینده برمبنای روند مثبت و منفی ۳۰ روز اخیر حاکی از آن است که  سولانا در تاریخ ۱۰ آوریل ۲۰۲۴ با قیمت ۲۷۹.۶۳ دلار تغییر خواهد کرد و در این روند ۴۹.۱۶ درصد افزایش خواهد یافت.

به طور مشابه، این منبع پیش‌بینی می‌کند که سولانا ۱۵۱ درصد با آستانه قیمت ۴۷۲ دلار تا ۲۶ آوریل افزایش یابد.

ارز دیجیتال شماره ۲: لایت کوین (Litecoin)

لایت کوین یکی دیگر از ارزهای دیجیتال برتری است که بی سر و صدا به بالاترین قیمت‌های جدید صعود کرده است. طبق گفته Santiment، لایت کوین در ۲۴ ساعت گذشته افزایش ۸.۹ درصدی داشته است.

لایت کوین در آوریل 2024

لایت کوین (+ ۸.۹ درصد) در ۲۴ ساعت گذشته بسیار جلوتر از بسته #altcoin بوده است که به دلیل حجم تراکنش بسیار بالاتر از حد معمول در طول ماه گذشته تقویت شده است. مهمتر از آن، میانگین سرمایه گذاری های LTC در حال جوان‌تر شدن است، که به خوبی نشان دهنده تحرکات نهنگ‌ها در این بازار است.

بر اساس CoinCodex، لایت کوین در ماه آوریل تا مه ۲۰۲۴ ۷ درصد افزایش خواهد یافت.

طبق پیش‌بینی‌های فعلی قیمت لایت‌کوین، انتظار می‌رود که قیمت لایت‌کوین ۷.۴۰ درصد افزایش یابد و تا ۳ می ۲۰۲۴ به ۱۰۸.۷۲ دلار برسد. براساس شاخص‌های فنی ما، احساسات فعلی صعودی است، در حالی که شاخص ترس و طمع ۷۱ ( طمع). لایت کوین ۱۸/۳۰ (۶۰ درصد) روز سبز را با ۷.۳۹ درصد نوسان قیمت در ۳۰ روز گذشته ثبت کرد.

علاوه بر این، این پلتفرم پیش‌بینی می‌کند که لایت‌کوین می‌تواند تا ۱۰ آوریل ۰.۷ درصد افزایش پیدا کند، که پس از هاوینگ بیت‌کوین سرعت آن افزایش خواهد یافت. لایت کوین ممکن است تا ۲۵ آوریل در سطح قیمت ۱۰۳ دلار معامله شود و به این توکن یک تقویت بسیار مورد نیاز بدهد.

رمزارز شماره ۳: چین لینک (Chainlink)

سومین ارز پیشرو در بازار در آوریل سال ۲۰۲۴، چین لینک است.  چین لینک در این فصل صعودی،  موفق شده است تا شتاب ثابتی در بازار به دست آورد. با توجه به بیانات CoinMarketCap، ارز دیجیتال لینک با ۰.۴۰٪ افزایش در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸ دلار دست به دست می‌شود. این توکن نیز روندی دارد و نمودار آن روند صعودی مثبت را به زودی نشان می‌دهد.

به گفته منبع معتبر دیگری چون Coincodex،  چین لینک ممکن است به زودی در آوریل امسال با افزایش جدیدی روبرو شود. این توکن ممکن است در آوریل امسال ۲۰ درصد افزایش یابد و در سطح قیمت ۲۰ تا ۲۱ دلار باشد.

“طبق پیش‌بینی قیمت فعلی چین لینک، پیش‌بینی می‌شود که قیمت Chainlink تا ۲۱.۶۴% افزایش یابد و تا ۳ می ۲۰۲۴ به ۲۲.۰۸ دلار برسد. بر اساس شاخص‌های فنی ما، احساسات فعلی نزولی است، در حالی که شاخص ترس و طمع ۷۱ را نشان می‌دهد ( طمع). Chainlink 14/30 (47%) روز سبز را با ۵.۱۶% نوسان قیمت در ۳۰ روز گذشته ثبت کرده است.”

 

 

منبع: watcher.guru

اخبار ارز دیجیتالارز دیجیتال

مطالب پیشنهادی

فهرست