پیش‌بینی قیمت تن کوین 2024

پیش بینی قیمت تن‌ کوین (TON) 2024

با افزایش تقاضا برای ارزهای دیجیتال حوزه Defi،  تن کوین/تون کوین یا به عبارت لاتین آن Toncoin ($TON) به عنوان پلتفرمی ظهور کرده است که کاربرد و موارد استفاده عملی خود را گسترش میدهد.

پیش بینی قیمت تونکوین در سال ۲۰۲۴ نشانگر این است که این ارز در محدوده ۱.۹۶۱۷۵۰ دلار و ۳.۶۰ دلار معامله شود. اگر به هدف قیمت بالایی برسد، TON می تواند ۶۴.۹۲ درصد افزایش یابد و به ۳.۶۰ دلار برسد.

به خصوص با ادغام کیف پول Web3 توسط تلگرام از طریق بنیاد TON، بسیاری از سرمایه‌گذاران مشتاق هستند تا پیش‌بینی قیمت Toncoin را بدانند.

در این مقاله از مجله نیک پرداخت به بررسی و پیش‌بینی قیمت تن کوین در سال ۲۰۲۴ به عنوان یک ارز نوظهور می‌پردازیم.

 

خلاصه‌ای از سفر قیمت Toncoin:

  • تن کوین در اواخر سال ۲۰۲۱ راه اندازی شد و قیمت‌های آن تا اواخر اکتبر تثبیت شد.
  • در اوایل نوامبر سال ۲۰۲۱ قیمت آن از ۵ دلار گذشت و اندکی بعد کاهش یافت.
  • سال ۲۰۲۲ تا حد زیادی برای ارز نوظهور تنکوین با یک بازگشت قابل توجه از پایین ترین سطح اواسط سال ۰.۸۰ دلار نزولی بود.
  • در مارس ۲۰۲۳، این سکه دیجیتال با رکود مواجه شد و به زیر ۲۰/۵۰/۲۰۰ EMA رسید.
  • تون کوین در این روند یک ساختار دو کف را ترسیم کرد که نشان دهنده یک تغییر احتمالی در روند بود، اما خرس‌ها این روند را باطل کردند.
  • قیمت این رمز ارز در آگوست ۲۰۲۳ به پایین ترین حد خود رسید و به زیر ۱.۲۰ دلار رسید که پایین ترین قیمت آن در یک سال گذشته است.
  • روند بازیابی یک الگوی مثلث نزولی را تشکیل داد که نشان دهنده نزولی بالقوه است.
  • با این حال، اعلام همکاری بزرگ با اپلیکیشن پیام‌رسان تلگرام در هفته‌های اخیر شاهد افزایش قیمت بوده و در حال حاضر به ۲.۴۸ دلار رسیده است.
  • پیش بینی قیمت تونکوین در سال ۲۰۲۴ نشانگر این است که می تواند ۶۴.۹۲ درصد افزایش یابد و در محدوده ۱.۹۶۱۷۵۰ دلار و ۳.۶۰ دلار معامله شود.

 

پیش بینی قیمت توکن ۲۰۲۴

با ورود به سال ۲۰۲۴، عملکرد Toncoin (TON) تحت تأثیر عوامل متعددی قرار خواهد گرفت، به طوری که حرکت بازار یک بازیگر کلیدی است.

اگر روند صعودی ادامه یابد، ممکن است شاهد شکستن سطح مقاومت ۳ دلاری TON باشیم و به طور بالقوه سکه را به حدود ۴.۵۰ دلار سوق دهد. در همین حال، سطح ۳.۷۰ دلار می تواند از پایین ترین سطح سال پشتیبانی کند.

یکی دیگر از جنبه‌های مهم روند تن کوین در سال ۲۰۲۴، تعامل رو به رشد توسعه دهندگان در اطراف Toncoin است. TON در سال گذشته جهش ۱۰۲ درصدی در فعالیت توسعه دهندگان داشته است.

یک جامعه توسعه‌دهنده فعال همچنین ممکن است استفاده‌های نوآورانه‌ای را برای بلاک چین TON معرفی کند، کاربرد و تقاضای آن را گسترش دهد و تلگرام پروژه‌های بیشتری را برای ایجاد بر روی بلاک چین تشویق کرده است، زیرا آنها به تبلیغات تلگرام و برنامه‌های پیام‌رسان نزدیک به ۸۰۰ میلیون کاربر دسترسی دارند.

علاوه بر این، یک پیشرفت اخیر در اکوسیستم TON، معرفی پل ETH-TON توسط بنیاد TON است. در واقع منظور و هدف از راه اندازی این پل فعالسازی تراکنش‌های بین اتریوم و TON و پشتبانی حداکثر از چهار دارایی مختلف در ابتدای آغاز به کار آن است. پس از یک ممیزی امنیتی موفق در سال ۲۰۲۲، بنیاد قصد دارد به سرعت عملکرد پل را گسترش دهد و توکن‌های بیشتری را اضافه کند.

پل ETH-TON می‌تواند پیامدهای بالقوه ای برای ارزش TON داشته باشد. TON می‌تواند با پیوند دادن دو رمزارز برجسته، افزایش تقاضا و افزایش قیمت آن، پایگاه کاربر بزرگ‌تری ایجاد کند.

این پل همچنین ارتباط TON را با اکوسیستم رمزنگاری گسترده‌تر تقویت می‌کند و آن را به یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای تماشا تبدیل می‌کند.

تحلیلگران همچنین پیش‌بینی می‌کنند که روند صعودی کریپتو در مقطعی در سال ۲۰۲۴ با نصف شدن بیت‌کوین در Apil اتفاق بیفتد،  که در واقع یک کاتالیزور برای دوره‌های صعودی تاریخی در سال‌های ۲۰۲۱، ۲۰۱۷ و ۲۰۱۳ خواهد بود.

با این حال، در حالی که این پیشرفت‌ها امیدوارکننده به نظر می‌رسند، مهم است که درک کنیم که احساسات سرمایه‌گذار می‌تواند تا حد زیادی بر قیمت تأثیر بگذارد.

پیش‌بینی قیمت تن کوین پایین‌ترین پتانسیل میانگین پتانسیل قیمت بالاترین پتانسیل
سال ۲۰۲۴ $۳.۷۰ $۴.۱۰ $۴.۵۰

 

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست