جستجوی ارز دیجیتال در گوگل

۱۰ سوال پرتکرار جستجو شده در گوگل در مورد ارزهای دیجیتال

بررسی ۱۰ سوال پرتکرار در خصوص ارزهای دیجیتال و چگونگی استفاده از کریپتو در گوگل دیدگاه جالبی در خصوص وضعیت بازار ارزهای دیجیتال به ما داده است.

در بین این ۱۰ سوال، ۲ سوال با کلمه «چرا»، ۳ سوال با کلمه «چه چیزی» و ۵ سوال با کلمه «چگونه» شروع می‌شود. البته این آمار برای جستجو به زبان انگلیسی به دست آمده است. این سوالات عبارت‌اند از:

  • کریپتوکارنسی چیست؟

حتی پس از ۱۳ سال از عرضه ارزهای دیجیتال، این سوال جزو پرتکرارترین جستجوهای کاربران و سرمایه‌گذاران کریپتو در گوگل است. این سوال ۲۵۶ هزار حجم جستجو را از آن خود می‌کند.

  • کریپتو چیست؟

جالب است بدانید دومین سوال پرتکرار، فقط یک نگارش متفاوت و خلاصه‌تر از سوال قبل است که ۵۴ هزار حجم جستجو را از آن خود کرده است.

  • چطور در کریپتوکارنسی سرمایه‌گذاری کنیم؟

این سوال با حجم جستجوی ۴۴ هزار بار در گوگل، سومین سوالی است که ذهن سرمایه‌گذاران را به خود مشغول می‌کند. به چگونگی روش‌های سرمایه‌ گذاری موفق در کریپتو به اهمیت بالایی رسیده است.

  • استخراج کریپتو چیست؟

چگونگی استخراج یا ماینینگ ارزهای دیجیتال به عنوان یکی از روش‌های سرمایه‌گذاری و کسب درآمد، برای کاربران اهمیت زیادی دارد و ۳۷ هزار بار در گوگل جستجو شده است.

  • چطور کریپتوکارنسی بخریم؟

نحوه خرید کریپتوکارنسی با ۳۶ هزار بار حجم جستجو سوال پرتکرار پنجم است. بازارهای خرسی بیشترین بازه زمانی جستجوی این سوال است.

  • چرا کریپتو در حال سقوط است؟

در هنگام کاهش قیمت ارزهای دیجیتال، بسیاری از کاربران دلایل سقوط یک رمزارز را جستجو می‌کنند. این سوال ۳۳ هزار بار حجم جستجوی گوگل را از آن خود کرده است.

  • کریپتوکارنسی چطور کار می‌کند؟

نحوه کار کردن ارزهای دیجیتال ۲۷ هزار بار حجم جستجو را از آن خود کرد. کاربران با آگاهی از پاسخ این سوال می‌توانند جلوی برخی از ضررهای احتمالی را بگیرند.

  • چرا کریپتو ریزشی است؟

برخی از ارزهای دیجیتال که پس از دست یافتن به محبوبیت خود با ریزش قیمت همراه می‌شوند، به سوال برخی از این کاربران تبدیل می‌شود. این سوال ۲۱ هزار بار حجم جستجو را از آن خود کرد.

  • چطور یک کریپتوکارنسی بسازیم؟

برای برخی از کاربران و توسعه دهندگان، نحوه ساخت، بازاریابی و فروش ارزهای دیجیتال خودشان جالب است. به قدری که ۱۴ هزار بار حجم جستجو را به خود اختصاص داده‌اند.

  • چطور کریپتوکارنسی ترید کنیم؟

دهمین سوال پرتکرار کریپتو در گوگل، مربوط به نحوه صحیح ترید ارزهای دیجیتال و کسب درآمد از طریق آن است. این سوال ۱۳ هزار بار حجم تراکنش را به خود اختصاص می‌دهد.

اگر به نقد کردن درآمد ارزی و رمزارزهای خود نیاز دارید، می‌توانید با استفاده از پلتفرم نیک پرداخت، درخواست خود را به سرعت انجام دهید تا پول‌تان سریعا به حساب بانکی‌تان واریز شود.

منبع: Cointelegraph

 

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست