3 آلتکوین برتر با سود 85٪ در سال 2024

۳ آلتکوین برتر با سود ۸۵٪ در سال ۲۰۲۴

نکات برجسته خبری

  • قیمت بیت کوین با ۳.۵ درصد افزایش به ۴۶۲۵۴.۴۶ دلار رسیده است که نشان دهنده تغییر بالقوه احساسات بازار است.
  • ارزهای دیجیتال Tron و Immutable نیز در بازه سودآوری خود هستند، به طوری که Tron دارای نرخ سود ۹۷.۵۱٪ و Immutable با ۸۵.۵۸٪ است.
  • استیبل کوین‌ها در حال بازگشت هستند و USDT تتر به بالاترین ارزش بازار ۸۹ میلیارد دلاری رسیده است.

 

سال ۲۰۲۴ برای ارزهای دیجیتال به ویژه ارزهایی که با سود ETF بیت کوین همسو هستند، سالی صعودی و دلنشین است. بازار کریپتو در حال نشان دادن نشانه‌هایی از بهبود پایدار است و بیت کوین (BTC) در این راه پیشرو بازار است.

قیمت بیت کوین با ۳.۵ درصد افزایش به ۴۶۲۵۴.۴۶ دلار رسیده و به بالاترین سطح خود در هفته‌های اخیر رسیده است. این افزایش اخیر، رگه رشد بیت کوین را به ۷.۱۸ درصد در هفته گذشته افزایش می‌دهد که نشان دهنده تغییر احتمالی در احساسات بازار است.

این افزایش باعث شده است که بسیاری از معامله گران با علاقه فزاینده به کوین‌های کمتر شناخته شده، تجدید نظر کنند. پس از تجزیه و تحلیل پنج توکن برتر بر اساس ارزش بازار، سه دارایی برجسته دارای آدرس‌های سودآور بیش از ۸۵٪ هستند.

تحلیل برندگان؛ ترون به عنوان اولین آلت کوین برتر لیست

بر اساس داده‌های ارائه شده توسط  IntoTheBlock، بیت کوین دارای نرخ سودآوری ۹۰.۶۶ درصد است و تقریباً ۴۷.۰۶ میلیون آدرس در حال حاضر سود دارند. هیچ یک از آدرس های BTC در حال حاضر متحمل ضرر نمی‌شوند، اما حدود ۴.۸۵ میلیون آدرس (۹.۳۵٪) در نقطه سربه سر هستند.

Tron که اغلب نادیده گرفته می‌شود، به طور قابل توجهی سودآوری خود را به ۹۷.۵۱ درصد افزایش داده است، با بیش از ۱۱۳.۴۸ میلیون آدرس در حال حاضر سودآور است. عملکرد قوی ترون در حالی که سودآور اصلی نیست، نشان دهنده علاقه سرمایه گذاران است، زیرا تنها درصد کمی از آدرس‌ها ضرر می‌کنند.

استیبل کوین‌ها دوباره به صحنه باز می‌گردند!؛ اینبار USDT و Immutable

داده‌های اخیر به دست آمده از Glassnode روند مثبت را در بازار استیبل کوین نشان می‌‍دهد، به طوری که USDT تتر به ارزش بازار بالای ۸۹ میلیارد دلار دست یافته است.

مجموع ارزش بازار استیبل کوین‌های اصلی در ماه گذشته نزدیک به ۵ میلیارد دلار افزایش یافته و به ۱۲۴ میلیارد دلار رسیده است.

ارز دیجیتال Immutable  همچنین دارای تعداد قابل توجهی آدرس سودآور است . باید به این نکته اشاره کرد که آدرس‌های سودآور این کوین بیش از ۵۵.۵ میلیون یا ۸۵.۵۸٪ است و اگرچه به اندازه بیت کوین و ترون سودآور نیست، اما ثبات Immutable در بازار قابل توجه است.

علاوه بر این، ۸۴۹۰ آدرس (۱۳.۰۷ درصد) با ضرر مواجه شده‌اند و ۸۷۶ آدرس (۱.۳۵ درصد) در حوالی نقطه سربه سر هستند که فضایی را برای گمانه زنی‌های بیشتر در هفته های آینده فراهم می کند.

 

می‌خوای توی بازار کریپتو سود کنی؟

همین الان آلت‌کوین‌های برتر ۲۰۲۴ رو بخر!

 

معیار کلیدی سودآوری آدرس

سودآوری آدرس یک معیار مهم برای ارزیابی سلامت دارایی‌های ارز دیجیتال است. در حالی که بیت کوین، ترون و Immutable در حال حاضر به عنوان سودآورترین زنجیره‌ها پیشرو هستند، بازار پویا است و این ارقام ممکن است تغییر کنند. با این وجود، این تغییر به سمت سودآوری نشان‌دهنده افزایش فعالیت سرمایه‌گذاران است که به پتانسیل افزایش مجدد در بازار ارزهای دیجیتال اشاره دارد.

 

به نظر شما با توجه به این تحلیلی‌ها می‌توانیم به کدام یکی از این سه آلت‌کوین خوشبینانه نگاه کنیم؟

 

 

منبع: coinpedia

اخبار ارز دیجیتالپیش بینی قیمت ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست