5 آلت کوین برتر هوش مصنوعی برای سود 100 برابری

۴ آلت کوین برتر هوش مصنوعی برای سود ۱۰۰ برابری

مایلز، تحلیلگر خبره ارزهای دیجیتال در صحبت‌های اخیراً خود، در مورد سکه‌های هوش مصنوعی صحبت کرد و گفت که در آینده نزدیک این کوین‌ها در بازار کریپتو محبوب‌تر می‌شوند و انتظار می‌رود ارزش آنها به طور قابل توجهی افزایش یابد. مایلز ۴ آلت کوین AOS، RSS3، Ator Protocol و AIA را به عنوان آلت کوین‌های مبتنی بر هوش مصنوعی با پتانسیل رشد بالا معرفی کرد.
او قویاً معتقد است که در بلندمدت، هوش مصنوعی به عنوان یکی از دگرگون‌کننده‌ترین بخش‌ها در فضای کریپتو ظاهر می‌شود و فرصت‌های قابل توجهی را برای سرمایه‌گذاران به جهت سرمایه‌گذاری روی دستاوردهای قابل توجه ارائه می‌دهد.

ارزهای دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی که در حال حاضر در رتبه ۲۲ در ارزش بازار قرار دارند، با ارزش کل بازار ۲۷ میلیارد دلار، همچنان از سایر بخش‌ها مانند بازی، DeFi و NFT عقب هستند. با این حال، مایلز پیش‌بینی می‌کند که این امر در سال‌های آینده به‌طور چشمگیری تغییر خواهد کرد، و بخش هوش مصنوعی آماده صعود به ۵ تا ۱۰ بخش برتر ارزهای دیجیتال است.

از آنجایی که ارزهای هوش مصنوعی همچنان در حال افزایش هستند، سرمایه گذاران مشتاقانه در جستجوی پروژه‌های امیدوارکننده در این بخش برای سرمایه گذاری هستند. مایلز در این سخنان خود به آلتکوین‌های مبتنی بر هوش مصنوعی با چشم اندازی هیجان انگیزی مانند AOS، RSS3، Ator Protocol و AIA اشاره می‌کند که هر یک از این سکه‌ها چیزی منحصر به فرد برای ارائه دارند و پتانسیل زیادی برای رشد در بخش هوش مصنوعی دارند:

  • AOS: آلت کوین AOS اخیراً توانسته عملکردخوبی از خود نشان دهد و با عملکرد عالی خود در حوزه هوش مصنوعی توجه مردم را به خود جلب کند . تیم پشت سر AOS متشکل از یک تیم حرفه‌ای و قوی است، و به روشی که بازار پیش می رود، AOS یک سرمایه گذاری هوشمندانه در حوزه آلت کوین‌های مبتنی بر هوش مصنوعی به نظر می‌رسد.
  • RSS3: آلتکوین RSS3 را می‌توان به عنوان کوین دیگری در حوزه هوش مصنوعی نام برد که راز سرمایه گذاران بزرگ حمایت کرده و آماده است تا شبکه خود را با راه اندازی بزرگ گسترش دهد. RSS3 همه چیز در مورد سازماندهی اطلاعات به روشی جدید است و این می‌تواند باعث رشد زیادی در زمینه هوش مصنوعی شود.
  •  Ator: Ator آلت کوین سوم از لیست ماست که می‌توان گفت پروتکل کمی متفاوتی نسبت به باقی کوین‌های هوش مصنوعی دارد زیرا فقط به حوزه هوش مصنوعی محدود نیست.  با سرمایه‌گذاران بزرگ و ابزارهای جدید به زودی، پروتکل Ator می‌تواند سرمایه‌گذاری عالی در دنیای گسترده‌تر هوش مصنوعی باشد.
  • AIA: این سکه فقط برای هوش مصنوعی نیست و در حوزه بازی نیز فعال است. AIA فناوری خاصی را برای مواردی مانند رایانش ابری و بازی ارائه می‌دهد که این پشتیبانی برای محبوب کردن فناوری هوش مصنوعی در صنایع مختلف امری حیاتی به حساب می‌آید.

 

 

منبع: Coinpedia

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست