4 آلت کوین که باید رد آلت سیزن بخرید!

۴ آلت کوین که باید در آلت سیزن ۲۰۲۴ بخرید!

تحلیلگر بازار ارزهای دیجیتال، Altcoin Buzz اعلام کرد: فصل مورد انتظار آلتکوین هنوز شروع نشده است.
علیرغم خوش بینی‌های گسترده، روند فعلی بازار کماکان به روال قبل باقی مانده است، که این مسئله در درجه اول به رویداد هاوینگ بیت کوین ۲۰۲۴ و سپس به نوسانات متعاقب آن نسبت داده می‌شود. ماهیت چرخه‌ای بازار ارزهای دیجیتال نشان می‌دهد زمان طلایی شکوفایی بازار آلت کوین‌ها یا به اصطلاح همان ” آلت سیزن” پس از تثبیت حرکت بیت کوین شکوفا خواهد شد.

Altcoin Buzz در صحبت‌های خود به معرفی ۴ آلت کوین پرداخته است که به اعتقاد او پتانسیل قابل توجهی در روند صعودی ارزهای دیجیتال و به خصوص در ” آلت سیزن ۲۰۲۴″ دارند.

Edu3 Labs

ارز دیجیتال آزمایشگاه Edu3 یا همان “Edu3 Labs” به Udemy of Web 3.0 تشبیه شده است که از فناوری بلاک چین برای ایجاد انقلاب در یادگیری آنلاین استفاده می‌کند. با توجه به رشد تصاعدی در صنعت یادگیری آنلاین، این آلت کوین توانسته است با ارائه تجربیات یادگیری شخصی از طریق فناوری هوش مصنوعی بدرخشد.

Edu3 Labs بدون هیچ رقیب مستقیمی در فضای وب ۳.۰ موقعیت منحصر به فردی برای رشد دارد. علیرغم کاهش ارزش توکن این آلت کوین، تحلیلگران با توجه به رویکرد نوآورانه و مزیت حرکت اول، پتانسیل صعودی قابل توجهی را برای این ارز دیجیتال پیش بینی می‌کنند.

پس بهتر است اگر به فکر سرمایه گذاری در فصل آلت کوین‌ها هستید و علاوه بر آن به هوش مصنوعی و دنیای Web 3 علاقه مندید، Edu3 Labs را در واچ لیست آلت سیزن خود قرار دهید.

Chainlink نیز در میان لیست آلت کوین‌های برتر برای سرمایه گذاری در آلت سیزت به عنوان یک پروژه برجسته در صحنه کریپتو ظاهر می‌شود و به چالش حیاتی ادغام داده‌ها در شبکه‌های بلاک چین می‌پردازد. بر خلاف اوراکل‌های سنتی، رویکرد چین لینک بر پیشبرد صنعت با فناوری منحصر به فرد خود متمرکز است. علیرغم افت قیمت، تحلیلگران نسبت به پتانسیل بلندمدت Chainlink خوش‌بین هستند و پیش‌بینی می‌کنند که پس از رشد بازار صعودی، رشد قابل توجهی داشته باشد.

Avalanche

آلت کوین Avalanche یک رقیب سرسخت برای اتریوم است که از سرعت، مقیاس پذیری و امنیت بالاتری برخوردار است. با رویکرد چند زنجیره‌ای و اکوسیستم رو به رشد، Avalanche توجه شرکای برجسته‌ای در بازار ارزهای دیجیتال مانند MasterCard را به خود جلب کرده است. علیرغم کاهش نسبت به بالاترین حد خود، تحلیلگران آوالانچ را با توجه به اساس قوی و پذیرش رو به رشد آن در بازار کریپتو، به عنوان یک فرصت سرمایه گذاری قدرت مند می‌شناسند.

Solana

حتما حدس می‌زدید که نام سولانا را در این لیست بیابید! بله سولانا به دلیل تاکید بر سرعت و مقیاس پذیری به شدت از سایر آلت کوین‌ها متمایز است؛ حتی در رالی هیجان انگیز آلت سیزن!
سولانا با توجه به شاخص‌های مقیاس پذیری و سرعت خود توانسته است به یک پلتفرم ترجیحی برای برنامه‌های غیرمتمرکز و ارزهای دیجیتال تبدیل شود. علیرغم نوسانات اخیر بازار، عملکرد چشمگیر سولانا در سال گذشته، آن را به عنوان یک رقیب برتر در بازار ارزهای دیجیتال معرفی کرده است. Altcoin Buzz پیش‌بینی می‌کند که ارزش سولانا  در این آلت سیزن پیش رو تجدید حیات کند و به طور بالقوه از بالاترین رکوردهای قبلی در چرخه گاوی آینده پیشی بگیرد.

 

به نظر شما علاوه بر این ۴ آلت کوین ذکر شده در بالا، کدام یک از آلت کوین‌ها پتانسیل پیوستن به قوی‌ترین ارزهای دیجیتال آلت سیزن ۲۰۲۴ را دارند؟

 

 

منبع: Cryptorank

اخبار ارز دیجیتالارز دیجیتال

مطالب پیشنهادی

فهرست