۵ آلت کوین برتر برای واچ لیست ژانویه ۲۰۲۴

از روزهای آغازین سال ۲۰۲۴ به وضوح شاهد رشد قابل توجهی در بازار کریپتو هستیم به طوری که می‌توانیم به جرات اعلام کنیم ارزش کل آن دو برابر شده است.  این سیر صعودی در ارزش بازار کریپتو از نقطه پایین ۸۰۰ میلیارد دلاری آغاز شد و ارزش بازار در روزهای اخیراً به ۱.۷ تریلیون دلار رسیده است که این ارزش بالاترین سطح خود از اوایل ماه می ۲۰۲۲ را تجریه می‌کند.

نکته بسیار قابل توجه اینجاست که بر خلاف تصور عام، ارز دیجیتال پیشرو در این افزایش عمدتاً بیت کوین نیست! بلکه این سیر صعودی بیشتر توسط آلت کوین‌های نوظهور در حال وقوع است که چندین مورد از آنها سودهای دو رقمی عظیمی را تجربه کرده‌اند.

در راستای این روند شگفت انگیز، در این بخش ۵ آلت کوین برتری را که پیشنهاد می‌کنیم در ماه ژانویه سال ۲۰۲۴ حتما در واچ لیست خود داشته باشید، به شما معرفی خواهیم کرد.

تسلط آلت کوین‌ها بر بازار ارزهای دیجیتال

در انتهای سال ۲۰۲۳ و در ماه دسامبر آلت کوین‌ها روند صعودی قوی را در بازار کریپتو تجربه کردند (۱۳.۵ درصد) و در نتیجه آن به بالاترین حد خود رسیدند. همزمان با این روند، مقاومت مستمر فروشندگان در برابر افزایش قیمت بیت کوین، راه صعودی را برای بسیاری از آلتکوین‌ها هموار کرده است که با افزایش تقاضا و افزایش قیمت دو رقمی عظیم، از وضعیت سود می‌برند.

تحلیل قیمت Solana (SOL)

اولین آلت کوین موفق این روزها در صعود، سولاناستکه با رد شدن بالاتر از مرز ۱۱۰ دلار، به زیر خط روند EMA20 در نمودار قیمت ۴ ساعته کاهش یافت. البته این احتمال وجود دارد که به زودی قیمت رمز ارز سولانا به قیمت ۹۳ دلار بازگردد.

Solana (SOL) Price Analysisبا موفقیت آمیز بودن این ریزش،  این احتمال وجود دارد که احساسات بازار همچنان صعودی باشد و در صورت کاهش قیمت خرید از سمت معامله‌گران، قیمت SOL ممکن است با شکست مقاومت خود در ۱۲۵ دلار در ژانویه رو به رو شود که این شکست صعودی ممکن است قیمت سولانا را در حدود ۱۶۰ دلار افزایش دهد.

تحلیل قیمت BONK

آلت کوین بنک قیمت خود را تا سطح حمایت بحرانی ۰.۰۰۰۰۱۲۳ دلار مشاهده کرده است. یعنی در واقع بازار این  رمز ارز گاوی بوده و به دنبال بهبودی بالاتر از خط روند  EMA20 است.

اگر در روزهای آتی این روند رو به رشد ادامه داشته باشد، بنک ممکن است با مبلغی بالای ۰.۰۰۰۰۱۹ دلار تثبیت شود.

می‌توان پیش بینی کرد در ماه ژانویه، قیمت BONK ممکن است برای شکستن مقاومت خود در ۰.۰۰۰۰۳۵ دلار افزایش یابد و از این رو، سال ۲۰۲۴ را با نرخ صعودی آغاز کند.

تحلیل قیمت (INJ) Injective

در رابطه با روند مثبت و رو به رشد ارز دیجیتال اینجکتیو باید بگوییم که قیمت INJ در سال جاری عملکرد قابل توجهی را نشان داده است و موفق شد تا افزایش چشمگیر بیش از ۲۷۰۰٪ را به ثبت برساند. البته قابل ذکر است که در حال حاضر، قیمت اینجکیتو با چالشی از سوی فروشندگان در سطح پشتیبانی فوری ۳۴ دلار مواجه است.

با نگاهی به هفته آینده، احتمال نزدیک شدن قیمت INJ به سطح مقاومت خود در ۴۵ دلار وجود دارد و اگر این ارز دیجیتال بتواند از این سطح عبور کند، این احتمال وجود دارد که خریداران بتوانند قیمت را به بالاترین حد خود در سال ۲۰۲۴ هدایت کنند.

تحلیل قیمت Ethereum (ETH)

اتریوم چهارمین آلت کوینی است که پیشنهاد می‌کنیم در ماه ژانویه سال ۲۰۲۴ حتما در واچ لیست خود قراردهید. قیمت اتر در حال حاضر در محدوده مقاومت و حمایت الگوی به ترتیب ۲۵۰۰ و ۲۳۰۰ دلار است. با این حال، مقاومت فروشندگان در حدود مبلغ ۲۴۰۰ دلار بسیار مقاوم است که منجر به عقب نشینی نرخ این ارز به زیر خط روند EMA20 می‌شود.

اگر بازار گاوی موفق به اثبات وضعیت خود در این امر شود، قیمت ETH ممکن است به مسیر صعودی خود ادامه دهد و مبلغی به ارزش حدودی ۲۵۰۰ دلار را هدف قرار دهد. به این صورت که حتی انتشار یک خبر صعودی از SEC در ژانویه ممکن است قیمت ETH را به ۳ هزار دلار افزایش دهد.

تحلیل قیمت Chainlink (LINK)

Chainlink پنجمین آلت کوین موفق ما خواهد بود که توصیبه می‌کنیم در ماه ژانویه از آن چشم برندارید. کاهش اخیر Chainlink به احتمال زیاد به عنوان فرصتی سودآور برای خریداران محاسبه شود تا با خرید این ارز در نرخ پایین بتوانند از سودآوری خوبی برخوردار شوند. قابل ذکر است که فروشندگان حرکت بالای ۱۸ دلار را در رابطه با این ارز دیجیتال رد کردند و قیمت LINK با هدف ایجاد موجی از فشار فروش با کاهش شدیدی مواجه شده است.

Chainlink (LINK) Price Analysisالبته باید به این نکته توجه داشته باشیم که احساسات بازار در انتظار تصمیم SEC همچنان مثبت است و در نتیجه آن، کاهش قیمت  LINK  ممکن است تشدید نشود. در نتیجه، احتمال این وجود دارد تا خریداران دوباره با مبلغی نزدیک به ۱۴.۵ دلار وارد معامله شوند و بهبودی را برای به چالش کشیدن منطقه مقاومت ۱۷ تا ۲۰ دلاری در ژانویه  رقم بزنند.

 

منبع: coinpedia

اخبار ارز دیجیتالارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست