5 میم کوین برتر برای خرید بعد از هاوینگ بیت کوین

۵ میم کوین برتر برای خرید بعد از هاوینگ بیت کوین

با نزدیک شدن به رویداد هاوینگ بیت کوین، شاهد افزایش بسیار خوبی از سمت میم کوین‌ها هستیم. در این روند علاقه مندان به بازار ارزهای دیجیتال انتظار روند صعودی گسترده‌‍تری را در بازار دارند.

 

نکات برجسته خبری

  • با نزدیک شدن به هاوینگ، میم کوین‌هایی که روند صعودی اخیر بیت کوین را دنبال کردند نظر سرمایه گذاران قابل توجهی را به خود جلب کردند.
  • با کاهش نرخ میم سکه، هاوینگ باعث شده است سرمایه گذاران نسبت به پامپ این ارزهای دیجیتال خوشبین باشند.

گمانه‌زنی‌های مبتنی بر روند صعودی میم کوین‌های سولانا پس از رویداد هاوینگ بیت‌کوین همچنان مورد انتظار علاقه مندان و سرمایه گذاران حوزه ارزهای دیجیتال است. با این حال، با کاهش قیمت بیت کوین اخیراً به دلیل اصلاحات بازار، حتی در فصل اخیر قیمت میم کوین‌ها کاهش یافت و گمانه زنی‌ها در مورد افزایش قیمت میم کوین پایان یافت. با این وجود، با نزدیک شدن به هاوینگ، معامله گران و سرمایه گذاران انتظار روند صعودی گسترده تری در بازار دارند، اگر بیت کوین با نصف شدن خود موضع صعودی اتخاذ کند.

با هر نصف شدن، پویایی بازار بیت‌کوین تکامل می‌یابد و با کاهش پاداش‌های ماینینگ، عرضه را تحت فشار قرار می‌دهد.

با افزایش خوش‌بینی‌ها در مسیر نصف شدن بیت‌کوین، علاقه‌مندان به بازار کریپتو انتظار دارند که میم کوین‌ها روند صعودی گسترده‌تری را دنبال کنند. در اینجا لیستی از پنج میم سکه برتر وجود دارد که ممکن است پس از هاوینگ منفجر شود.

دوج کوین (DOGE)

بزرگ‌ترین میم کوین در بازار جهانی، که همچنین به عنوان برجسته‌ترین رقیب شیبا اینو شناخته می‌شود، در چند روز گذشته پتانسیل بالایی برای رشد به نمایش گذاشته است. 

قیمت دوج کوین در ماه گذشته نزدیک به ۹۵ درصد افزایش یافت و مطابق با روند صعودی گسترده‌تری که در جهان میم کوین مشاهده شد، سقوط کرد. 

در همین حال، پس از یک عملکرد کند قابل توجه برای مدت طولانی، افزایش قابل توجه قیمت DOGE منعکس کننده روند صعودی اخیر بیت کوین است که به BTC در افزایش یک ATH جدید کمک کرد.

قیمت Dogecoin در حال حاضر روی ۰.۱۶۳۷ دلار است و میم کوین حتی در سی روز گذشته از مرز ۰.۲ دلار نیز عبور کرده است. این پیشنهادات بالقوه بسیار زیاد DOGE را نشان می‌دهد و گمانه‌زنی‌ها را در مورد یک پمپ قریب‌الوقوع پس از نصف شدن BTC ایجاد می‌کند.

شیبا اینو (SHIB)

یکی دیگر از سکه‌های میم شیبا اینو با نقش سگ، که به عنوان قاتل خودخوانده Dogecoin نیز شناخته می‌شود، خوش‌بینی را با نصف شدن بیت‌کوین آینده منعکس کرد. همانطور که اخیراً مشاهده شد، حتی قیمت شیبا اینو از روند صعودی گسترده‌تری پیروی کرد که بیت کوین متولد شد، همانطور که در بالا ذکر شد.

شیبا اینو که به عنوان دومین توکن مبتنی بر میم از نظر ارزش بازار جهانی قرار دارد، توجه سرمایه گذاران قابل توجهی را در بحبوحه رالی اخیر میم کوین به خود جلب کرد و افزایش ماهانه ۱۹۰ درصدی را به نمایش گذاشت. همراه با سوزاندن مداوم توکن‌ها و پیشرفت‌های اخیر جامعه، Shiba Inu با پتانسیل فوق‌العاده یک شکست پس از هاوینگ درخشید.

Shiba Inu (SHIB) در حال حاضر ۰.۰۰۰۰۲۷۳۱ دلار با ارزش بازار و حجم معاملات ۲۴ ساعته به ترتیب ۱۶.۰۹ میلیارد و ۱.۰۶ میلیارد دلار است.

پپه (PEPE)

میم کوین بعدی یعنی پپه، با نقش قورباغه در روزهای اخیر امواجی را در سراسر دریای وسیع رمز ارزها مدیریت کرده است. با افزایش خیره کننده ۵۰۰ درصدی ماهانه، این میم کوین مبتنی بر اتریوم توجه قابل توجهی را در سراسر قلمرو کریپتو جهانی به خود جلب کرده است که نشان دهنده پتانسیل عظیم آن برای حرکت به جلو است.

پس از انعکاس PEPE از رالی میم کوین، کارشناسان بازار کریپتو انتظار دارند که توکن روند صعودی را که هاوینگ بازتاب می دهد، منعکس کند. در همین حال، توکن PEPE با ارزش بازار ۳.۱۸ میلیارد دلار و حجم معاملات ۲۴ ساعته ۸۲۶.۸۷ میلیون دلار با قیمت ۰.۰۰۰۰۰۷۵۴۸ دلار معامله شد.

فلوکی (FLOKI)

یکی دیگر از میم کوین‌هایی که با نقش سگ شناخته شده است، فلوکی است. این میم کوین سرمایه‌گذاران را سرپا نگه داشته است و طی ۳۰ روز گذشته تقریباً ۵۸۰ درصد افزایش یافته است. این پمپ که مطابق با تبلیغات اخیر میم کوین بود، بر پتانسیل FLOKI برای افزایش ارتفاعات پیش رو تأکید کرد.

FLOKI که در حال حاضر روی قیمت ۰.۰۰۰۲۳۲۳ دلار قرار دارد، دارای ارزش بازار ۲.۲۱ میلیارد دلار است، در حالی که حجم معاملات ۲۴ ساعته آن به ۸۰۱.۸۸ میلیون دلار رسیده است.

 سگ کلاه دار(Dogwifhat (WIF

Dogwifhat، یک رمز ارزهای سولانا است که این روزها توانسته موجی از خوش‌بینی را ایجاد کند زیرا قیمت آن در ماه گذشته نزدیک به ۵۷۵ درصد افزایش یافت و به ۲.۲۹ دلار رسید. با ارزش بازار ۲.۲۷ میلیارد، همراه با حجم معاملات ۲۴ ساعته ۳۲۳.۱۸ میلیونی، این توکن مطابق با روند صعودی گسترده تری که طی چند روز گذشته توسط کوین های میم و سولانا مشاهده شد، سقوط می کند.

در نتیجه بررسی‌های این ۵ میم کوین می‌توان به جرات گفت که حتی WIF نیز آماده است تا پس از هاوینگ افزایش یابد.

 

منبع: Coingape

اخبار ارز دیجیتالارز دیجیتالپیش بینی قیمت ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست