ارزهای برتر ژانویه برای سرمایه گذاری

۶ ارز دیجیتال برتر ژانویه ۲۰۲۴ – قبل از اینکه سر به فلک بکشند، بخرید!

با وجود تایید  ETF بیت کوین از طرف کمیسیون SEC که باز هم نتوانست منجر به افزایش ۵۰۰۰۰ دلاری بیت کوین (BTC) شود، آلت کوین‌های اصلی ارزهای دیجیتال مانند اتریوم (ETH)، ریپل (XRP) و سولانا (SOL) رشد قابل توجهی را نشان دادند. حتی تا این حد که ارزش اتریوم از ۲۵۰۰ دلار نیز فراتر رفت.

افزایش شاخص فصل آلتکوین از ۵۶ به ۶۷ به طرز برجسته‌ای نشانگر افزایش علاقه و عبور از عدد ۷۵ می‌تواند به خوبی علامتی مبنی بر آغاز فصل جدیدی از شکوفایی آلتکوین‌ها در حوزه خرید ارز دیجیتال باشد. در این راستا قصد داریم تا در مجله نیک پرداخت به معرفی ۶ ارز دیجیتال که به عنوان برترین‌های بالقوه آلتکوین‌ها مورد توجه قرار گرفته‌اند.

پیش بینی‌های این ۶ ارز به حدی مثبت هستند که باید به جرات بگوییم این ۶ ارز دیجیتال برتر را باید همین الان قبل از اینکه قیمت آنها سر به فلک بکشد خریداری کنید. این ۶ رمز ارز عبارت‌اند از:

  1. ScapesMania 
  2. Solana) SOL)
  3. Sei) SEI) 
  4. Polygon) MATIC)
  5. Cardano) ADA)
  6. Blur) BLUR)

ScapesMania: تازه واردِ صحنه رمز ارزها

این روزها ScapesMania به عنوان یک فرصت جذاب برای پذیرندگان اولیه ظاهر شده است. این ارز دیجیتال تقریبا نوظهور بیش از ۴,۲۰۳,۰۰۰ دلار را صرفاً از بخش خرده‌فروشی جمع‌آوری کرده است و به طور مداوم روزانه ۴۶,۰۰۰ تا ۱۲۷,۰۰۰ دلار بودجه را تأمین می‌کند.

ScapesMania یک اکوسیستم بازی پر جنب و جوش است که هم علایق بازیکنان معمولی و هم مخاطبان رمزارز را تامین می‌کند. با داشتن این ارز دیجیتال گیمرها می‌توانند بدون پرداختن به پیچیدگی‌های رمز ارزها از گیم‌پلی جذاب لذت ببرند، دارندگان توکن می‌توانند بدون بازی کردن، پاداش‌ها را درو کنند و آینده اکوسیستم بازی‎ها را در حوزه پرداخت‌های مرتبط با ارزهای مبتنی بر بلاکچین به خوبی متحول کنند.

اسکیپس مانیا اخیرا توسط شرکت‌هایی که دارای رتبه بندی امنیتی سطح ۱ هستند مورد ممیزی قرار گرفته است و می‌توان گفت در حال حاضر موج مذاکرات برای ثبت آن در صرافی‌های برجسته در حال انجام است.

ScapesMania در مرحله پیش فروش خود ۰.۰۰۷۶۰۶ دلار قیمت دارد. با تعیین قیمت فهرست ۰.۰۱ دلار به ازای هر سکه، حامیان امروزی می توانند به بازده احتمالی ۱.۳۲ نگاه کنند.

سولانا -SOL: اصلاحات بازار ناوبری و الگوهای صعودی

ارز دیجیتال و آلتکوین محبوب این روزها سولانا (SOL) اخیراً اصلاحاتی را تجربه کرده است که منجر به شکل‌گیری الگوی پرچم صعودی برای این رمز ارز شده است.

قیمت سولانا (SOL) نزدیک به ۲۵ درصد کاهش یافته است و اکنون مبلغی حدود ۹۹ دلار معامله می شود. این کاهش پس از رسیدن به بالاترین سطح محلی جدید ۱۲۶.۳۶ دلار رخ می‌دهد.

با وجود این تحلیلات باید بگوییم که آینده سولانا (SOL) امیدوار کننده به نظر می‌رسد و این ارز دیجیتال را جز ۶ ارز دیجیتالی که به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما تا پایان ژانویه خریداری کنید قرار می‌دهد.

 پسوند فیبوناچی افزایش احتمالی ۵۸ درصدی را برای سولانا پیشنهاد می‌کند که به طور بالقوه به هدف ۱۵۲ دلار می‌رسد. با این حال، نباید از انتظارمان به دور باشد که این احتمال وجود دارد تا نوسانات بازار و عوامل خارجی می‌تواند بر این مسیر تأثیر بگذارد.

Sei – SEI: محبوبیت فزاینده و تأثیر Memecoin

ارز دیجیتال Sei از زمان ظهور خود شاهد افزایش بیش از ۱۵۰۰ درصدی بوده است. این رشد به ویژگی‌های منحصر به فرد آن و افزایش تقاضا از فعالیت‌های معاملاتی memecoin نسبت داده می‌شود.

افزایش قیمت توکن Sei با تقاضا برای SEIYAN، یک memecoin مبتنی بر Sei مرتبط است که ارزش آن افزایش قابل توجهی داشته است. این تقاضا به رشد کلی ارز دیجیتال Sei دامن زده است.

آینده Sei به دلیل ویژگی‌های نوآورانه بلاک چین و محبوبیت روزافزون آن خوش بینانه به نظر می‌رسد. با این حال، اتکا به معاملات memecoin و سفته بازی بازار می‌تواند خطراتی را برای ثبات و رشد بلندمدت آن ایجاد کند.

Polygon – MATIC : رهبر بالقوه و پرشتاب بازار شتاب 

Polygon در صنعت کریپتو این روزها با  اثبات شهام و پیشگیری از اتریوم، بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

MATIC به زیر خط روند مقاومت بلندمدت کاهش یافت و به پایین ترین سطح ۰.۳۲ دلار رسید. با این حال، از آن زمان نشانه‌هایی از بهبودی را نشان داده است.

این ارز دیجیتال به عنوان یک اسب تاریک بالقوه برای سال ۲۰۲۴ قرار گرفته است و عملکرد اخیر آن انتظارات را افزایش داده است. حرکت قیمت آتی آن به روند بازار و توانایی آن در حفظ حرکت بستگی دارد.

کاردانو – ADA: مواجهه با چالش‌های نظارتی و نوسانات بازار

رمز ارز کاردانو پس از سقوط اخیر، با افزایش قیمت به حدود ۰.۶۰ دلار، بهبود متوسطی را تجربه کرده است. این بهبود بخشی از روند گسترده‌تری است که در بازار آلت کوین مشاهده می‌‍شود.

کاردانو (ADA) نزدیک به بالاترین سطح سال گذشته خود، یک الگوی دوطرفه شکل داد که نشان دهنده احساسات نزولی بازار است. سپس یک عقب نشینی را تجربه کرد که نشان دهنده نوسانات بالقوه است.

تحلیل‌ها در رابطه با آینده کاردانو (ADA) نشانگر این است که ممکن است با کاهش هیاهوی ETF بیت کوین، عقب نشینی کند و به طور بالقوه پشتیبانی را در ۰.۵۰ دلار دوباره آزمایش کند. موفقیت آن در بازار ETF به دلیل چالش‌های نظارتی نامشخص است.

Blur – BLUR: ثبات و رشد پس از باز کردن رمز 

Blur با رویداد بازگشایی قفل اخیر ۴۹ میلیون توکن از روند بازار پیروی کرده است. این رویداد منجر به کاهش نشده است که نشان دهنده واکنش پایدار بازار است.

Blur پس از بازگشایی توکن و با افزایش قابل توجه ارزش و معامله در حدود ۰.۴۸ دلاری روند مثبتی را نشان داده است.

آینده Blur با حرکت متوازن توکن در مبادلات و خارج کردن مبادلات پایدار به نظر می‌رسد. با این حال، واکنش بازار به رویدادهای بازگشایی بیشتر و روندهای کلی بازار در تعیین مسیر قیمت آن بسیار مهم خواهد بود.

سخن پایانی

بازار کریپتو با آغاز سال ۲۰۲۴ به صورتی پویا در حال تحول است. در این میان برخی آلتکوین‌ها با سقوط و نوسانات زیاد بیت کوین، بسیار زیاد مورد توجه تریدرها و سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال قرار گرفته‌اند. در میان انتخاب‌های برتر برای خرید ارز دیجیتال در میان این تغییرات می‌توان به Solana ، Sei، Polygon، Cardano) و Blur اشاره کرد که هر کدام موقعیت‌های بازار و پتانسیل رشد منحصربه‌فردی را نشان می‌دهند.

همراه با این ارزهای رمزپایه، ScapesMania می‌تواند یک شرط با ارزش برای کسانی باشد که به دنبال جای پایی در فضای رمزنگاری هستند. چه از علاقه مندان باتجربه ارزهای دیجیتال باشید و چه تازه شروع به کار کرده اید، کاوش در ScapesMania اکنون می‌تواند به سودهای بالقوه پرسود پس از فهرست شدن منجر شود.

در نتیجه به شما پیشنهاد می‌کنیم تا پیش از اتمام ژانویه ۲۰۲۴ با خرید این ۶ ارز دیجیتال با رشد و شتاب بالا، در ماه‌های آتی سود بالایی به دست آورید. 

 

منبع: coinpedia

اخبار ارز دیجیتالارز دیجیتال

مطالب پیشنهادی

فهرست