سایت های فریلنسری با درآمد بیت کوینی

۶ سایت فریلنسری با درآمد بیت‌کوینی؛ از CryptoGrind تا Cointelegraph

با اختراع ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین و اتریوم، امکان پرداخت دستمزد فریلنسرها بسیار آسان شد. تا قبل از این‌که ارزهای دیجیتال به وجود بیایند، موانع بسیاری برای پرداخت حقوق کارآفرینان و درآمد دلاری فریلنسرها وجود داشت. دنیای کریپتوکارنسی علاوه بر ایجاد یک بازار امن برای سرمایه‌گذاری، باعث به وجود آمدن چیزی با عنوان درآمد بیت کوینی شد. مهم‌ترین مزایای درآمد بیت کوینی برای افراد دو چیز مهم است: ۱) درآمد بیت کوینی باعث شد تا حقوق و دستمزد افراد از طریق دلخواه‌شان ـ یعنی کریپتو و بیت کوین ـ پرداخت شود. ۲) افراد از چالش‌های همیشگی پلتفرم‌هایی مثل PayPal ‌و چالش‌های شرایط استفاده از پی پال در ایران برای همیشه خلاص شدند. همه‌ی این ویژگی‌های مثبت باعث شد فریلنسرها از بودن ارزهای دیجیتال استفاده کنند و حقوق خود را از هرجای دنیا به بیت کوین و کریپتو نقد کنند.

دینگ پول تو حسابته

نقد درآمد بیت کوینی. زیر ۳۰ دقیقه.

فریلنسری و درآمد بیت کوینی

سایت‌های که درآمد فریلنسرهای خود را با ارز دیجیتال پرداخت می‌کنند، این امکان را در اختیار فریلنسرها قرار می‌دهند تا از طریق بیت کوین درآمد خود را نقد کنند. بیت کوین به عنوان یکی از کریپتوهای محبوب، ارز مرکزی سایت‌هایی مثل CryptoGrind، XBTFreelancer، Coinality، Reddit، Cryptojobs و Cointelegraph شد. فریلنسرها با این شش سایت می‌توانند دستمزد خود را به صورت ارز دیجیتال به دست آورند.

۱. CryptoGrind

در پلتفرم CryptoGrind به کاربران اجازه داده می‌شود که از طریق کلیدواژه‌ و کلمه‌های مهم، مشاغل مورد نظرشان را پیدا و انتخاب کنند. در کریپتو گریند، فریلنسر می‌تواند یک پروفایل بسازد و در پروفایل خود، رزومه و اطلاعات کاری خودش را به صورت کامل ثبت کند. مثلاً فریلنسری که کار ترجمه و تولید محتوا انجام می‎‌دهد، در کنار ایجاد رزومه و اطلاعات کافی، می‌تواند نرخ دستمزدش را هم ذکر کند. نکته جالب در مورد این پلتفرم، نقش آن به عنوان سوپاپ اطمینان حین قرارداد کاری است.

فرض کنید که کارفرما قصد دارد با شما قرارداد امضا کند. این قرارداد کاری از طرف CryptoGrind به گونه‌ای طراحی خواهد شد که تا قبل از به پایان رسیدن کار و رضایت طرفین، هیچ پرداختی صورت نگیرد. این ویژگی چیزی شبیه به حسن انجام کار یا چیزی مانند وثیقه است که تا از به انجام نرسیدن پروژه مطمئن نشود، پرداخت دستمزد را انجام نخواهد داد. در ضمن، این پلتفرم از کمیسیون یا هزینه‌ی تراکنش کمتری نسبت به دیگر پلتفرم‌ها برخوردار شده است. شما می‌توانید با معرفی شخصی دیگر به این پلتفرم، از همه فعالیت‌هایش کسب درآمد جداگانه‌ به صورت پورسانت داشته باشید.

کسب درآمد بیتکوینی

۲. XBTFreelancer

پلتفرم پرطرفدار XBTFreelancer بستری را فراهم کرده است تا کارفرمایان بتوانند پیشنهادهای کاری خودشان را به صورت آزادانه منتشر کنند. با این شیوه، تمام افراد منطبق با شرایط پیشنهادها، وارد قرارداد می‌شوند. پیشنهادات کاری در این پلتفرم ـ که باعث کسب درآمد بیتکوینی می‌شود ـ شامل توسعه و طراحی وب، تولید محتوا، ترجمه و فعالیت‌های مربوط به شبکه‌های اجتماعی است. این پلتفرم با ایجاد ویژگی‌های قابل توجه برای فریلنسرها و کارآفرینان، محیطی امن برای عقد قرارداد کاری فراهم کرده است. با این‌که مدت زیادی از فعالیت این سایت نمی‌گذرد، علاقه‌مندان و سرمایه‌گذارن ارزهای دیجیتال به خوبی از آن استقبال کرده‌اند. به همین دلیل پیداکردن انواع شغل‌های مختلف در این پلتفرم کار بسیار آسان و لذت‌بخشی خواهد بود.

کسب درآمد بیتکوینی

۳. Coinality

از نظر خیلی‌ها این پلتفرم بهترین مکان برای کسب درآمد بیتکوینی در فضای آزاد اینترنت جهانی است. علت محبوبیت این پلتفرم، تعداد کارفرمایانی است که پیشنهادهای کاری بسیار زیادی برای فریلنسرها ارائه می‌دهند. عمده فعالیت‌های مورد نظر کارفرمایان، برنامه‌نویسی، طراحی و توسعه وبسایت و البته تولید محتوا است. برخلاف پلتفرم XBTFreelancer، در این پلتفرم اطلاعات کامل‌تری از پیشنهادهای کاری از طرف کارفرما ارائه می‌شود.

سطح اعتماد بین کارفرما و فریلنسرها در این پلتفرم به نحوی است که اکثر افراد با اطمینان و اعتماد کامل وارد یک قرارداد کاری خواهند شد. منظورم این است که همه افرادی که تجربه مشترکی از کار با این پلتفرم دارند، همواره از Coinality به عنوان امن‌ترین و مطمئن‌ترین پلتفرم کسب درآمد بیتکوینی یاد می‌کنند. در اکثر آگهی‌هایی که توسط کارفرمایان ارائه می‌شود، می‌توان شرایط پرداخت دستمزد از طریق ارزهای دیجیتال را مشاهده کرد؛ اما گاهی ممکن است که کارفرما برای اطمینان بیشتر، از شما بخواهد که حداقل در یکی از سایت‌های معتبر فریلنسری مثل Fiverr یا Upwork عضویت داشته باشید.

به هرحال بهتر است که آن‌قدرها هم سخت نگیرید و خیلی زود این پلتفرم را برای کسب درآمد بیتکوینی انتخاب کنید. راستی فضای کاری در این پلتفرم آن‌قدر منعطف و سودمند است که هربار می‌توانید وارد قراردادهای کاری طولانی‌مدت بشوید و از کسب درآمد با بیتکوین یا سایر ارزهای دیجیتال لذت ببرید.

۴. Reddit

برخلاف همه پلتفرم‌هایی که تا الان معرفی کردیم، این یکی فقط و فقط یک گروه در رسانه Reddit است که اسمی تحت عنوان r/jobs4bitcoin فعالیت می‌کند. نتجیه چندسال فعالیت این گروه، ایجاد فرصت‌های شغلی فراوان و از همه مهم‌تر فراهم کردن درآمد بیتکوینی برای فریلنسرهاست.

همه ما تجربه گروه‌های فیس‌بوکی را داشته‌ایم و باید بگویم که کار کردن با فضای Subreddit، تجربه‌ای مشابه با فضای همان گروه‌هاست. این گروه با برخورداری از ۱۹۰۰۰ کاربر فعال از سرتاسر جهان، محبوبیت بیشتری نسبت به پلتفرم‌های رسمی پیدا کرده است. یکی از علل محبوبیت این گروه نسبت به پلتفرم‌های دیگر، آپشن‌هایی است که یک گروه مجازی از آن بهره‌مند شده است؛ یک‌چیزی مثل آپشن چت کردن و یا دسترسی مستقیم و راحت به فرصت‌های شغلی موجود. علاوه بر همه این آپشن‌های مثبت، کاربران گروه‌های Reddit می‌توانند از دسترسی به youtube هم لذت ببرند.

ممکن است که تعداد قابل توجهی از این ۱۹۰۰۰ کاربر وقت همیشگی برای حضور در گروه نداشته باشند، بنابراین می‌توانند در فرصتی مناسب (هروقت که دلشان خواست) از برنامه‌ها مرتبط با موضوع گروه در یوتیوب دیدن کنند و به یک درآمد بیتکوینی دست بیابند. کسب درآمد بیتکوینی در این گروه فقط به بیتکوین محدود نمی‌شود و شما می‌توانید دستمزدتان را از طریق دریافت ارزهای دیجیتال دیگر مثل اتریوم هم دریافت کنید.

کسب درآمد بیتکوینی

۵. Cryptojobs

پلتفرم قدرتمند cryptojobs از یک فضای کاری گسترده و وسیع برای فریلنسرها برخوردار شده است. کارفرمایان بسیاری از طریق این پلتفرم توانسته‌اند فرصت‌های شغلی تمام‌وقت یا نیمه‌وقت را ایجاد کنند و فریلنسرهای علاقه‌مند هم متعاقباً توانایی این را داشته‌اند که از این فرصت‌های شغلی، یک درآمد بیتکوینی داشته باشند. این پلتفرم هم‌اکنون پذیرای بیش از ۵۰۰۰ کاربر فعال مخصوصاً در زمینه‌های توسعه اپلیکیشن‌های غیر متمرکز (Decentralized application) و مسائل مربوط به بلاک چین‌هاست. فضای کاری در Cryptojobs بسیار متنوع و گسترده است و می‌توان به راحتی همه شغل‌هایی که پتانسیل کسب درآمد بیتکوینی دارند را سه‌سوته پیدا کرد. البته بهتر است که این نکته را اضافه کنم که نویسنده‌ها از جایگاه بسیار بالایی در این پلتفرم برخوردار شده‌اند. تقریباً از هر ۱۰ فرصت شغلی در این پلتفرم حداقل به ۲ نفر که از مهارت‌های مختلف نویسندگی بهره‌مند شده‌اند، نیاز است.

کسب درآمد بیتکوینی

۶. Cointelegraph

علاقه‌مندان به دنیای کریپتوکارنسی و ارزهای دیجیتال به خوبی با فضای خبری و به‌روز Cointelegraph آشنا هستند. خبر خوب این است که این پلتفرم اخیرا در اقدامی رو به جلو، امکان دسترسی مخاطبان به فرصت‌های شغلی با درآمد بیتکوینی را هم فراهم کرده است؛ این فضای کاری در مسیری مجزا از لینک اصلی سایت و با لینک Jobs.Cointelegraph در دسترس است.

مزیت این پلتفرم نسبت به سایرین، این است که شما می‌توانید منبع اصلی فرصت شغلی مورد نظرتان را بررسی کنید؛ این مزیت باعث می‌شود که شما از تاییدیه فرصت شغلی مورد نظر توسط پلتفرم Cointelegraph مطمئن بشوید. با همه این اوصاف من فکر می‌کنم که این پلتفرم می‎‌تواند امن‌ترین مکان برای کسب درآمد بیتکوینی باشد. با کمی جست‌وجو در فضای این پلتفرم به راحتی متوجه خواهید شد که فرصت‌های شغلی چقدر زیاد هستند و می‌توان از بهترین شیوه‌نامه‌های آنلاین راهنمایی گرفت. این پلتفرم در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین مکان‌های ممکن برای دریافت اخبار ارزهای دیجیتال و کسب درآمد بیتکوینی است.

نقد کردن درآمد بیت کوینی در نیک پرداخت

اینکه از یک درآمد بیت کوینی خوب بهره‌مند شوید یک بحث است و اینکه بتوانید آن را به ریال تبدیل کنید، بحثی دیگر. مسئله‌ی مهم‌تر از پیدا کردن پلتفرم مناسب، نقد کردن درآمد ارزی در ایران است. به لطف تحریم‌ها اقتصادی و هزاران مشکل دیگر امکان نقد کردن درآمدهای بیت کوینی به صورت مستقیم وجود ندارد. البته هیچ‌جای نگرانی وجود ندارد و بهتر است که شما با همین فرمان به سوی کسب درآمدهای خفن حرکت کنید. چرا که مجموعه مطمئن و قدرتمند نیک پرداخت امکان نقد کردن درآمد ارزی را به راحتی فراهم کرده است.

 

پیشنهاد نیک پرداخت

خرید ارز دیجیتالفروش ارز دیجیتال

۱ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • با سلام و احترام
    در بعضی از این سایتها مثلا REDDIT رفتم و وقتی کشور ایران را در گزینه ها ندارند نمی توانم ارائه دهند
    ایا سایت فریلنسری که دستمزد ارز دیجیتال می دهد و ثبت نام در آن رباحت باشد می شناسید؟
    ممنونم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست