پیش بینی قیمت ترون 2024

پیش بینی قیمت ترون در سال ۲۰۲۴؛ در انتظار TRX یک دلاری

TRX به‌ عنوان یکی از آلت کوین‌های بزرگ بازار کریپتو، به طور مداوم در روند صعودی قرار دارد. با وجود برخی مشکلات، می‌توان در سال ۲۰۲۴ روند مثبتی را برای ترون متصور شد. ترون دومین بازیکن بزرگ در دنیای DeFi است. پس از بازار نزولی سال ۲۰۲۲، بازگشت بزرگی به بازار داشت. رشد قابل توجه ۹۸ درصدی TRX در سال ۲۰۲۳ همه را به این آلت کوین امیدوار کرده است.

در حال حاضر، ترون با ارزش بازار ۱۰.۶۶ میلیارد دلار به عنوان یازدهمین کوین بزرگ رتبه‌بندی شده است و همه آن را به عنوان ارزی قابل اتکا می‌شناسند. در شرایطی که بازار به طور کلی شکل صعودی به خود گرفته است، سؤالاتی از قبیل: “آیا TRX سرمایه گذاری خوبی است؟” ذهن تریدرها را سخت مشغول می‌کند.

برای رسیدگی به این پرسش‌های ضروری، به بررسی پیش‌بینی‌های جامع قیمت Tron در سال‌ ۲۰۲۴ نیاز داریم. پس ادامه مطلب را بخوانید تا با روند احتمالی ترون (TRX) در سال ۲۰۲۴ بیشتر آشنا شوید.

Potential High ($) Average Price ($) Potential Low ($) TRX Price Prediction
۰.۲۵ ۰.۱۶۵ ۰.۰۸۰ ۲۰۲۴

ترون چیست؟

  • TRON یک پلتفرم بلاک چین غیرمتمرکز است که در سال ۲۰۱۷ راه اندازی شد. این کوین، روی سرگرمی‌های دیجیتال و شبکه‌های همتا به همتا (peer-to-peer networks) تمرکز دارد.
  • TRON (TRX) به عنوان دهمین کوین بزرگ از نظر ارزش بازار و دومین اکوسیستم بزرگ از نظر ارزش کل شناخته می‌شود.
  • TVL TRON با قیمت ۵.۳۰۵ میلیارد دلار به بالاترین حد خود یعنی ۶.۸ میلیارد دلار نزدیک می‌شود که نشان‌دهنده‌ی افزایش استفاده از این پلتفرم است.
  • جاستین سان اخیراً ۳۰۰۰۰ اتریوم (۵۶ میلیون دلار) از لیدو برداشت و سهام اتریوم خود را به ۲۶۳۲۹۴ اتریوم (۴۹۱.۶ میلیون دلار) کاهش داد. سهام اولیه او بازدهی سالانه حدود ۴.۸۷٪ را برای او به ارمغان آورد.
  • تتر یک میلیارد USDT اضافی در TRON اضافه کرد و نقدینگی آن را افزایش داد. در ۹۰ روز گذشته، ارزش بازار USDT 2.6 میلیارد دلار افزایش یافت و ۶۵ درصد از بازار استیبل کوین را به خود اختصاص داد. این حرکت بر تمرکز تتر بر قابلیت‌های تراکنش کارآمد TRON تأکید دارد.

پیش بینی قیمت ترون در ژانویه ۲۰۲۴

در یک روند صعودی رو به جلو، قیمت TRX یک الگوی کانال رو به افزایش را در نمودار ۱ بعدی نشان می‌دهد. علاوه بر این، آلتکوین یک شکست دامنه تثبیت را به عنوان یک گام به عقب نزدیکتر به چالش کشیدن خط روند مقاومت سربار نشان می دهد. شکست ۰.۱۰۹ دلاری نیز فرصتی برای ورود به معامله گران حاشیه ای را نشان می دهد که منتظر یک نقطه برای ورود به روند صعودی TRX هستند.

ترون در ژانویه 2024
tron-price-prediction-2024

 

در حال حاضر، قیمت TRX از ۵۰D EMA پشتیبانی پویا را دریافت می‌کند. در حالی که مقاومت را از مرز ۰.۱۰ دلار می‌گیرد. علاوه بر این، عدم حمایت بازیگران صعودی در حجم معاملات روزانه قابل مشاهده است. با این وجود، به نظر می رسد TRX در موقعیت خوبی قرار دارد و ممکن است به زودی با حفظ کانال صعودی، از سطح ۰.۱۰ دلار بالاتر برود. در یک نگاه خوش بینانه، اگر روند قیمت شتاب بگیرد، روند صعودی می تواند به ۰.۱۵ دلار برسد. از طرف دیگر، اگر خرس ها بتوانند کنترل را در دست بگیرند و قیمت را به زیر این سطح برسانند، حمایت بعدی برای ترون ۰.۰۸۵ دلار خواهد بود.

پیش بینی قیمت ترون در سال ۲۰۲۴

در سال ۲۰۲۴، TRX روند صعودی قابل توجهی را ترسیم کرده است و بالاترین قیمت ۵۲ هفته اخیر را در ۰.۱۱۷۷ دلار به خود اختصاص داده است. این حرکت صعودی در ارزش‌گذاری ترون شاهد اصلاحات دوره‌ای بوده است. به خصوص در مقایسه با بیت کوین، که منجر به تشکیل یک خط روند حمایتی قوی داده‌اند.

پیش بینی قیمت ترون سال 2024علاوه بر این، اکوسیستم TRON شاهد افزایش بزرگی در مجموع ارزش لاک شده (TVL) خود است که اکنون به ۸.۱۴۵ میلیارد دلار می‌رسد. رقمی که به بالاترین حد خود، یعنی ۸.۵۶ میلیارد دلار نزدیک می‌شود. موضوعی که این پلتفرم به طور فزاینده‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد و دارایی‌های بیشتری را تضمین می‌کند. در نتیجه افزایش تقاضا و عملکرد قوی این پلتفرم به طور بالقوه باعث افزایش قیمت TRON (TRX) خواهد شد.

اگر اکوسیستم ترون در سال ۲۰۲۴ به شتاب خود ادامه دهد، انتظار می رود قیمت TRX به ۰.۲۵ دلار برسد. از جنبه منفی، اگر اکوسیستم TRON با فشار نظارتی مواجه شود و نتواند در مسابقه پذیرش شتاب بگیرد، قیمت TRX ممکن است به ۰.۰۸۰ دلار کاهش یابد. بنابراین، معامله گران می‌توانند میانگین قیمت ۰.۱۶۵ دلار را برای TRON در سال ۲۰۲۴ انتظار داشته باشند. 

نمودار قیمت ترون (TRX) تا سال ۲۰۳۰

پیش بینی قیمت بیت کوین تا 2030

تحلیل بازار ترون تا ۲۰۲۵

۲۰۲۵ ۲۰۲۴ ۲۰۲۳  TRX Price Prediction
$۰.۱۱۶ $۰.۱۰ $۰.۱۰ Trading Beasts
$۰.۰۸۲۶ $۰.۰۷۸ $۰.۰۳۸ SwapSpace
$۰.۲۷ $۰.۱۹ $۰.۱۷ DigitalCoinPrice
$۰.۱۱۱
$۰.۱۲۹ $۰.۰۸۹ Long Forecast

 

خرید و فروش اتوماتیک ترون با نیک پرداخت

نیک پرداخت با ۱۵ سال سابق در زمینه پرداخت‌های بین‌المللی و همچنین فعال در زمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتال، سرویس‌های اختصاصی جهت خرید اتوماتیک ترون و البته فروش اتوماتیک ترون را در اختیار کاربران خود قرار داده است. خوب است بدانید در این سرویس نیک پرداخت برای خرید ترون هیچ سقفی وجود ندارد و می‌توانید به صورت نامحدود خرید کنید و مطمئن باشید که با وجود چند لایه‌ امنیتی خریدی ایمن را تجریه خواهید کرد.

 

منبع: coinpedia

اخبار ارز دیجیتالارز دیجیتالپیش بینی قیمت ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست