ویزا جام جهانی فیفا

کلکسیون جدید NFT ویزا برای جام جهانی ۲۰۲۲

در حالی که کمتر از یک ماه تا آغاز جام جهانی باقی مانده، ویزا با همکاری فیفا، یک کلکسیون جدید NFT عرضه می‌کند.

ویزا به عنوان یکی از برترین پردازنده‌های پرداخت‌های دیجیتال بین‌المللی، یک کلسکیون جدید NFT به نام Visa Masters of Movement عرضه کرده تا طرفداران فوتبال را پیش از آغاز جام جهانی فیفا سرگرم کند. از سال ۲۰۰۷ تا امروز، شرکت ویزا با فدراسیون فوتبال فیفا (FIFA) به صورت رسمی همکاری می‌کند. ویزا این محصول جدید را اولین در نوع خود معرفی کرده که با کمک NFT، طرفداران فوتبال را پیش از آغاز بزرگ‌ترین رویداد فوتبالی جهان، درگیر می‌کند.

محصول Visa Master of Movement شامل آثار هنری منحصربه‌فرد، آواتارها و سایر کلکسیون‌های مرتبط با جام جهانی مردان و زنان است. از جمله این NFTها می‌توان به برترین گل‌ها از محبوب‌ترین ستاره‌های فوتبالی اشاره کرد. این کلکسیون به صورت رسمی با شروع جام جهانی قطر منتشر خواهد شد.

البته یکی دیگر از ویژگی‌های Visa Master of Movement ویزا این است که کاربران قادر هستند NFTهای مخصوص خود را هم بر اساس لحظات محبوب فوتبالی‌شان بسازند. این دارایی‌های توکن شده را می‌توان در صرافی CryptoCom استخراج کرد. این صرافی یکی دیگر از اسپانسرهای ارزهای دیجیتال FIFA World Cup است. از دیگر اخبار مربوط به ویزا کارت می‌توان به اقدام جدید این شرکت در جهت پرداخت با کریپتو در ۴۰ کشور مختلف دنیا اشاره کرد.

شما نیز می‌توانید با کمک نیک پرداخت، از خدمات ویزا کارت بهره‌مند شوید. کافی است تا با دریافت ویزا کارت مجازی خود از نیک پرداخت، تمامی تحریم‌ها را از پیش روی خود بردارید.

منبع: Cryptopotato

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست