btc-eth-sol-ada

آینده بیت کوین، اتریوم و سولانا چیست؟ (تجزیه و تحلیل دنیای کریپتو)

Crypto World ، در آخرین تحلیل خود وضعیت فعلی بازار ارزهای دیجیتال را مورد بحث قرار داد. در این تحلیل تمرکز اصلی او روی الگوهای تاریخی بیت کوین، آزمایش مجدد سطوح بحرانی اخیر و پاسخ اتریوم به پشتیبانی کوتاه مدت بوده است. علاوه بر این، تحلیلگر دنیای کریپتو، به اخبار مربوط به Grayscale Bitcoin Trust (GBTC) و تأثیر بالقوه آن بر بازار اشاره کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا از تحلیل آینده بیت کوین، اتریوم و سولانا با خبر شوید.

تجزیه و تحلیل بیت کوین:

تحلیلگر دنیای کریپتو در این خبر به‌روزرسانی مختصری در مورد ذخایر بیت‌کوین و فعالیت‌های اخیر فروش Grayscale ارائه کرد و گفت این احتمال وجود دارد که این فشار فروش بیت کوین موقتی باشد، زیرا Grayscale ممکن است در حدود یک ماه دیگر دارایی بیت کوین را تمام کند. سپس به اطلاعات بلک راک اشاره کرد که مشخص شده است بیت کوین را انباشته می‌کند و به طور بالقوه فشار فروش Grayscale را خنثی می‌کند.

او در تحلیل قیمت بیت‌کوین به این مورد اشاره داشت که تمرکز روی نمودار قیمت بیت کوین، به ویژه بازه زمانی روزانه معطوف شده است و یک سطح بحرانی برای بیت کوین در محدوده ۳۷.۹ هزار دلار تا ۳۸.۴ هزار دلار شناسایی شد که اخیراً جهش داشته است.

این تحلیلگر بر اهمیت این محدوده حمایتی تاکید کرد و در مورد سطوح حمایت بیشتر احتمالی در صورت خرابی گفت. این تحلیل پتانسیل یک دوره پایه را قبل از رویداد نصف شدن آینده در آوریل در نظر گرفت.

نتیجه تحلیل قیمت بیت‌کوین این بود که علیرغم فشار فروش کوتاه مدت، ممکن است فرصت‌های خرید خوبی در پیش باشد.

چشم انداز بیت‌کوین نشانگر این است که امکان رخداد بازه انباشت مجدد و اهمیت زمان بندی در فاز فعلی بازار وجود دارد. به گفته‌ی او خوب است که برای فشار فروش کوتاه‌مدت بالقوه آماده باشیم، اما آن را به عنوان یک فرصت خرید موقت در روندهای گسترده‌تر بازار ببینیم.

تجزیه و تحلیل اتریوم:

صحبت‌های تحلیلگر دنیای کریپتو در مورد اتریوم، وجود واگرایی نزولی را در نمودار روزانه آشکار کرد. سطوح حمایت کلیدی مورد بحث قرار گرفت، با جهش اخیر در محدوده ۲.۱۷ تا ۲.۲ هزار دلار مشاهده شده است.

همچنین ورود RSI به مناطق فروش بیش از حد در بازه زمانی ۴ ساعته، پتانسیل نزولی محدود در کوتاه مدت را نشان می‌دهد.

تحلیل تکنیکال سولانا:

این تحلیلگر با تجزیه و تحلیل مختصری از سولانا در برابر دلار آمریکا، با تمرکز بر حرکات اخیر قیمت، سطوح فیبوناچی و مناطق بالقوه حمایت و مقاومت، به پایان رسید.

 

منبع: coinpedia

 

اخبار ارز دیجیتالپیش بینی قیمت ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست