آلت سیزن چه زمانی شروع می‌شود؟

آلت سیزن ۲۰۲۴ چه زمانی شروع می‌شود؟

فصل ۲۰۲۴ آلتکوین چه زمانی شروع می‌شود؟ آیا آلت سیزن به اتمام رسیده است یا هنوز ادامه دارد؟

همانطور که شاهد آن بودیم پرونده بیت کوین در ماه آوریل با وضعیت بسیار بدی بسته شد. در واقع این ارز دیجیتال با کاهشی مواجه شد که قبلاً تجربه نکرده بود. علیرغم حرکت نزولی بیت کوین شاهد رشد بسیار زیاد آلت کوین‌ها در همین حین بودیم.

یکی از تحلیلگران مشهور بازار یعنی مایکل ون د پوپ معتقد است که مرحله اصلاح بیت کوین ممکن است به پایان خود برسد و پس از هاوینگ بیت کوین شاهد رشد دوباره آلت کوین‌ها و به نوعی فرا رسیدن آلت سیزن باشیم.  او در پادکست اخیر خود در رابطه با فصل آلت کوین (AltSeason) و چرخه‌های بازار  برای بهینه سازی سود صحبت کرده است.

در ادامه پیش بینی‌های Van de Poppe متخصص حوزه ارزهای دیجیتال در پاسخ به اینکه آلت سیزن چه زمانی فرا می‌رسد، بخوانید.

آیا فصل آلتکوین در راه است؟

Van de Poppe می‌گوید نسبت به پتانسیل آلت سیزن بسیار خوشبین است اما روندهای اخیر و نوسانات به وجود آمده او را در این باره کمی مردد کرده است. شواهد بر این قرار است که شاخص‌های مرتبط با فرا رسیدن فصل آلتکوین در اوایل سال ۲۰۲۴ افزایش یافت، اما پس از رویداد هاوینگ بیت کوین، به شدت کاهش یافت که نشان دهنده تمرکز مجدد بازار کریپتو بر بیت کوین است.

اگرچه تاثیر تسلط بیت کوین بر به تاخیر افتادن آلت سیزن تنها ۵۰ درصد است، اما اخیرا شاهدا افت خرید و سرمایه گذاری در آلت کوین‌ها بودیم که نگرانی‌ها در مورد فشار فروش آنها را تشدید کرده‌اند. در حال حاضر، این شاخص در سطح ۳۹ قرار دارد که نشان می‌دهد فصل آلتکوین قریب الوقوع نیست. با این حال، تحلیلگران این را فرصتی برای خرید و سرمایه گذاری بر روی آلتکوین‌ها می‌دانند.

Van de Poppe یک رویکرد تجاری استراتژیک را برای استفاده از فصل بالقوه آلتکوین توصیه می‌کند. که این رویکرد شامل شناسایی آلت‌کوین‌هایی است که قدرت و روند صعودی را نشان می‌دهند، سپس سود را به سکه‌های دیگری که احتمالاً از این روند دنباله‌روس می‌کنند، تبدیل می‌کند. او معتقد است که بیت‌کوین و اتریوم در مقایسه با افزایش بالقوه‌شان هنوز کمتر از میزان انتظار ارزش‌گذاری شده‌اند.

در رابطه با چرخه‌های بازار، ون دی پوپ  می‌گوید که هر چرخه به دلیل افزایش نقدینگی و پذیرش انبوه در حال طولانی شدن است. او پیش بینی می‌کند که چرخه فعلی می‌تواند تا سال ۲۰۲۶ یا ۲۰۲۷ ادامه یابد و اتریوم احتمالاً پیشرو  سایر آلتکوین‌ها باشد.

Van de Poppe در ادامه صحبت‌های خود چندین آلتکوین با پتانسیل قوی را برای خرید و سرمایه گذاری پیش از فرا رسیدن آلت سیزن اصلی معرفی کرد:

  • سولانا، با تحمل یک چرخه خرسی طولانی، برای پتانسیل صعودی بیشتر آماده است که آن را به یک گزینه سرمایه گذاری جذاب تبدیل می‌ند. علیرغم شایعات در مورد “سوپرچرخه memecoin”، سولانا در یک سال ۴۵۰ درصد افزایش یافته است. بالعکس، اتریوم، علیرغم اینکه ازسولانا  در قیمت عقب مانده است، نشانه‌هایی از شکست را با خود به همراه دارد.
  • آلت کوین در حال ظهور بعدی، پروتکل NEAR است که به عنوان یک رقیب امیدوارکننده برای سولانا به حساب می‌آید. نمودار ارز نیر، به خوبی تجزیه و تحلیل فنی صعودی را نشان می‌دهد.
  • علاوه بر این، Chainlink در حال حاضر در پایین‌ترین نقطه چرخه خود قرار دارد و یک فرصت سرمایه گذاری جذاب را در اختیار سرمایه گذاران قرار می دهد. پیشرفت در سطح مقاومت ۲۷ دلار و تثبیت آن بی‌شک می‌تواند نشانگر یک زمان مناسب برای سرمایه گذاری بر روی چین لینک باشد.

به گفته و پیش بینی Van de Poppe آلت سیزن  ۲۰۲۴ مانند سال ۲۰۲۰/۲۰۲۱ نخواهد بود که همه ارزهای دیجیتال منفجر شدند. در آلت سیزن سال ۲۰۲۴ این میزان جهش صعودی میان آلت کوین‌ها تقسیم خواهد شد. کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که بازار گاوی کریپتو در سال ۲۰۲۴ یک بازار گاوی پنهان خواهد بود. نظر شما در این باره چیست؟

 

منبع:  cryptorank.io

اخبار ارز دیجیتالارز دیجیتال

مطالب پیشنهادی

فهرست