Why-did-the-price-of-Bitcoin-rise-to-$47,000?-Will-the-Next-stop-be-$50k?

چرا قیمت بیت کوین ۴۷ هزار دلار افزایش یافت؟ توقف بعدی ۵۰ هزار دلار است؟

بازار ارزهای دیجیتال، به ارزش ۱.۶۷ تریلیون دلار در روز دوشنبه، در عرض ۲۴ ساعت نزدیک به ۱ درصد افزایش یافت. این رشد همزمان با افزایش انتظارات پیرامون تصویب چندین ETF بیت کوین توسط SEC است که به احساسات مثبت بازار دامن می‌زند.

افزایش قابل توجه بیت کوین

صعود بیت کوین به بیش از ۴۷۰۰۰ دلار نقطه عطف قابل توجهی است که از آوریل ۲۰۲۲ شاهد آن نبوده‌ایم. این افزایش با پیش‌بینی بازار برای پیشرفت‌های بالقوه ETF مطابقت دارد. شاخص‌های فنی، به ویژه میانگین متحرک نمایی ۲۵ روزه و ۵۰ روزه (EMAs)،  به وضوح سطوح پشتیبانی کلیدی را در ۴۳۱۳۰ دلار و ۴۱۳۹۱ دلار نشان می‌دهد. این سطوح نشان دهنده یک روند صعودی برای این ارز دیجیتال است و پایه ای برای سیر صعودی بیت کوین فراهم می‌کند.

افت اخیر ادغام بیت کوین، همراه با ظهور کندل دوجی نامشخص، به افزایش احتمالی ارزش بیت کوین به سمت ۵۰ هزار دلار اشاره دارد. البته افزایش علاقه سرمایه گذاران بزرگ قبل از تصمیم گیری ETF به احتمال شکست اضافه می‌کند. اگر تقاضای قوی و FOMO  در سیر صعودی بیت کوین شتاب ایجاد کند، این ارز دیجیتال می‌تواند تا ژانویه ۲۰۲۴ به ۵۰۰۰۰ دلار برسد.

پیش‌بینی قیمت در مورد تایید ETF

تصمیم قریب الوقوع SEC در مورد ETF های بیت کوین باعث انتشار پیش‌بینی‌های مختلفی در جامعه کریپتو شده است. آرتور هیز، یک چهره برجسته در دنیای کریپتوکارنسی، افزایش احتمالی در ارزش بیت کوین را پیش‌بینی می‌کند و پیش‌بینی می‌کند که پس از تایید ETF ارزش آن به ۷۰۰۰۰ دلار برسد. با این حال، هیز همچنین نسبت به اصلاحات بعدی از ۲۰٪ تا ۴۰٪ هشدار می‌دهد. علاوه بر این، CryptoQuant  چشم انداز سناریوی “فروش اخبار” را افزایش می‌دهد که در آن بازار علی رغم تایید ETF واکنش منفی نشان می‌دهد.

 

منبع:coinpedia

اخبار ارز دیجیتالارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست