احتمال افزایش بیت کوین

آیا بیت کوین به ۳۰۰۰۰۰ دلار خواهد رسید؟

در این روزهای داغ بازار کریپتویی که شاهد بولران گسترده‌ای هستیم، بیشترین سوالی که ذهن سرمایه گذاران و علاقه مندان به ارزهای دیجیتال را به خود مشغول کرده است، بدون شک مربوط به آینده بیت کوین است. سوال اساسی اینجاست که آیا ممکن است قیمت بیت کوین به ۳۰۰۰۰۰ دلار برسد؟

در ادامه این مقاله از مجله نیک پرداخت با ما همراه باشید تا دو تحلیل از معروف‌ترین سرمایه گذاران حوزه ارزهای دیجیتال را در این مورد بررسی کنیم.

تحلیل اول : بیت کوین ۳۰۰۰۰۰ دلاری از دید بنیانگذار تتر

William Quigley tether co-funder

اولین تحلیل بر اساس صحبت‌ها و پیش‌بینی‌های اخیر بنیانگذار تتر است. او گفته است که بیت کوین می‌تواند در اوج روند صعودی بعدی خود به ۳۰۰۰۰۰ دلار برسد. به گفته یکی از بنیانگذاران تتر، این ممکن است بزرگ‌ترین رشدی باشد که بیت‌کوین به خود دیده است، و فضا برای افزایش بسیار بیشتر توکن وجود دارد.

بیت کوین تا کنون بیش از ۵۰ درصد رشد داشته است. و از مهمترین کاتالیزورها و دلایل این رشد می‌توانیم به هیاهوی تبلیغاتی در مورد ETF های نقطه‌ای که در سال جاری معاملات خود را آغاز کردند، رویداد نصف شدن آینده این ارز دیجیتال یاد کرد.

ویلیام کویگلی در مصاحبه‌ای با CNBC گفت: «من این را پیش‌بینی نمی‌کنم، فقط می‌گویم اگر الگوهای تاریخی را اعمال کنید، نشان می‌دهد بیت‌کوین در اوج این بازار صعودی بعدی بیش از ۳۰۰ هزار دلار است که این خود یک انگیزه صعودی برای توکن ها در کل بخش کریپتو است.”

کویگلی در ادامه صحبت‌های درباره احتمال افزایش قیمت بیت کوین توضیح داد که همه توکن‌ها با بیت کوین مرتبط هستند، که به این معنی است که دارایی‌هایی مانند اتریوم و سولانا نیز از هر رالی طولانی‌مدت تقویت می‌شوند.

در واقع، اتر در سال جاری برای مدتی ثابت از بیت کوین بهتر عمل کرد، که به دلیل هیاهو در مورد پتانسیل یک ETF اتر نقطه ای پس از تایید نزدیک به ده‌ها صندوق بیت کوین افزایش یافت. دستاوردهای آن اکنون تقریباً با بیت کوین برابری می‌کند.

کویگلی گفت: “بیت کوین شاید تنها دارایی قابل معامله در سطح جهانی باشد که می‌دانم تقاضای آن صرفاً بر اساس احساسات است. شرکتی برای بیت کوین وجود ندارد، نسبت قیمت به درآمد برای بیت کوین وجود ندارد، این فقط یک نشانه مبتنی بر احساسات است. و آنچه می‌توانیم در مورد احساسات بگوییم این است که احساسات محدودیتی ندارد.”

تحلیل دوم: پیش‌بینی صعود بیت کوین تا ۳۰۰۰۰۰ دلار توسط رابرت کیوساکی

robert kiyosaki btc prediction

تحلیل دوم مربوط به پیش‌بینی رابرت کیوساکی مبنی بر این است که قیمت بیت کوین (BTC) تا پایان سال ۲۰۲۴ به ۳۰۰ هزار دلار خواهد رسید.
رابرت تورو کیوساکی تاجر و نویسنده آمریکایی معروف که به خاطر مجموعه کتاب های مالی شخصی پدر پولدار پدر فقیر شناخته شده است، از بیت کوین به عنوان محافظی در برابر بی‌ثباتی اقتصادی دفاع می‌کند و بیان کرده است که آلت کوین‌ها را به ارزهای فیات ترجیح می‌دهد.

کیوساکی در یک پست اخیر در رسانه اجتماعی در X، پیش بینی خوشبینانه‌ای از افزایش قیمت بیت کوین تا ۳۰۰هزار دلار کرد که این ارز دیجیتال پیشرو می‌تواند تا پایان سال ۲۰۲۴ به ۳۰۰۰۰۰ دلار برسد.

رابرت کیوساکی در پست خود از پیروانش خواست تا از فرصتی که با حرکت فعلی بیت کوین ارائه می‌شود استفاده کنند.

کیوساکی با تاکید بر اهمیت اقدام به موقع گفت: «بیت کوین در آتش است».

او تاکید کرد که حتی یک سرمایه گذاری متوسط ۵۰۰ دلاری می‌تواند بازده قابل توجهی را در مواجهه با صعود پیش‌بینی شده بیت کوین به ۳۰۰۰۰۰ دلار به همراه داشته باشد.

این اولین بار نیست که کیوساکی پیش بینی‌های جسورانه‌ای در مورد آینده بیت کوین انجام می‌دهد. سال گذشته، او این پیش‌بینی جسورانه را کرده بود که تا سال ۲۰۲۵، ارزش  بیت کوین می‌تواند به ۵۰۰۰۰۰ دلار افزایش یابد.

آیا قیمت بیت کوین به ۳۰۰۰۰۰ دلار خواهد رسید؟

تحلیلگران با احتیاط نسبت به مسیر بیت کوین خوشبین هستند و به الگوهای تاریخی مشابهی می پردازند. پس از پشت سر گذاشتن بالاترین رکورد قبلی، قیمت این دارایی طی تقریباً سه ماه سه برابر افزایش یافت.

افزایش قیمت‌های مشابه در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۶ به دنبال افزایش‌های رکوردشکنی رخ داد و بسیاری را به این باور رساند که حرکت فعلی بیت‌کوین می‌تواند آن را در سال‌های آینده به ارتفاعات جدیدی برساند. اگر الگوهای تاریخی تکرار شوند، ارز دیجیتال می‌تواند وارد محدوده قیمتی شش رقمی شود.

 

منابع: u.today و coindesk

اخبار ارز دیجیتالارز دیجیتالپیش بینی قیمت ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست