افزایش قیمت ریپل و احتمال ETF شدن

افزایش ۲۴۴ درصدی ریپل (XRP) و احتمال تأیید به عنوان ETF

ارز ریپل (XRP) در روزهای گذشته افزایش بی‌سابقه‌ی ۲۴۴ درصدی را در جریان ورودی صندوق خود تجربه کرده است.

داده های CoinShares هجوم ۲.۲ میلیون دلاری به محصولات مرتبط با XRP را نشان می‌دهد. در این اتفاق جهشی ۹۰۰,۰۰۰ دلاری در مقایسه با هفته قبل در قیمت ریپل اتفاق افتاد. به نظر می‌رسد این افزایش با گمانه‌زنی‌های فزاینده مبنی بر اینکه XRP ممکن است ETF بعدی پس از بیت‌کوین باشد را تضمین می‌کند.

نمودار-قیمت-ریپل
نمودار قیمت ریپل در یک سال گذشته

 

لری فینک، مدیرعامل بلک راک، با مصاحبه اخیر خود در FBN، بازار را مجذوب خود کرد. پاسخ مرموز او “من نمی توانم در مورد آن صحبت کنم!” هنگامی که در مورد احتمال ETF های XRP سؤال شد به گمانه زنی‌های بازار دامن زد. افزایش جریان ورودی XRP جایگاه آن را به عنوان دومین عملکرد برتر در بین آلت‌کوین‌های سال ۲۰۲۴ بعد از کاردانو تثبیت می کند.

بازار گاوی برای ریپل (XRP)

XRP ETPها ۳.۱ میلیون دلار جریان ورودی جمع آوری کرده‌اند که نشان از محبوبیت آن در بین سرمایه گذاران دارد. آخرین حرکات رو به جلوی XRP، لحظه ای مهم را نشان می‌دهد که احتمال ورود آن به بازار ETF را دوچندان می‌کند.

پلتفرم تحلیلی روی زنجیره Santiment به یک تغییر صعودی قابل توجه به سمت XRP و بیت کوین اشاره می‌کند. پس از تایید تاریخی ETF بیت کوین، بازار کریپتو نسبت به به سایر ETFهای ارز دیجیتال مانند اتریوم و XRP خوشبین است.

 

منبع: coinpedia

اخباراخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست