بازار NFT در لاین

پیام‌رسان لاین بازار NFT را به پلتفرم خود اضافه می‌کند

اپلیکیشن لاین به عنوان اولین و محبوب‌ترین پیام‌رسان اجتماعی کشور ژاپن، در نظر دارد تا بازار NFT خود را در این پلتفرم اضافه کند. افزودن یک بازار NFT در لاین می‌تواند باعث ایجاد معاملات بیشتری در دنیای توکن‌های غیرقابل تعویض شود.

این بازار NFT در شبکه اجتماعی لاین، Line NFT نام دارد که موجب ارائه بیش از ۴۰ هزار NFT مختلف به ۹۰ میلیون کاربر خود خواهد شد. این کار با همکاری شرکت سرگرمی Yoshimoto Kogyo صورت خواهد گرفت.

اولین موج از NFTهایی که در این بازار عرضه خواهند شد، شامل ویدیو‌هایی از شرکت Yoshimoto خواهند بود. این شرکت صاحب سینماهای مختلف در کشور ژاپن است. همچنین برنامه‌های تلویزیون و کمدی، پارک‌های تفریحی، انیمه و غیره از جمله زیرشاخه‌های دیگر این شرکت هستند. قرار است برخی از محبوب‌ترین شخصیت‌های انیمه‌ای این شرکت از جمله Patlabor the Mobile Police در بین این NFTها قرار بگیرند.

لاین بازار NFT مخصوص خود را ارائه می‌دهد

لاین دارای یک کیف پول به نام BitMa است که کاربران می‌توانند توکن‌های خود از جمله NFTها را در آن ذخیره کنند. اما افزوده شدن NFT تنها ویژگی لاین در زمینه ارزهای دیجیتال نیست. این پلتفرم قابلیت‌های زیادی در دنیای کریپتو به کاربران خود ارائه می‌دهد. برای مثال این شبکه دارای یک توکن محلی به نام LINK است که به کاربران اجازه می‌دهد برای خرید آیتم‌ها و محصولات مختلف به طور مستقیم از این رمزارز استفاده کنند. بسیاری از فروشندگان می‌توانند محصولات خود را به صورت آنلاین در این پلتفرم به اشتراک بگذارند.

شبکه لاین جزو اولین شرکت‌های تکنولوژی بزرگ کشور ژاپن بود که برای اولین بار تکنولوژی بلاکچین و ارزهای دیجیتال را پذیرفت و اولین پلتفرم معاملات ارز دیجیتال خود را در سال ۲۰۱۸ راه‌اندازی کرد.

از آن جایی که NFTها روز به روز محبوبیت بیشتری نزد کاربران ژاپنی پیدا می‌کنند،‌ با وجود محدودیت‌هایی که قانون‌گذاران این کشور در نظر گرفته‌اند، لاین سعی دارد تا در زمینه خرید و فروش این توکن‌های غیرقابل تعویض نیز پیش قدم باشد.

نظر شما در خصوص ورود لاین به این بازار چیست؟ با عرضه بیش از ۴۰ هزار NFT به ۹۰ میلیون کاربر، چه تحولی در بازار توکن‌های غیرقابل تعویض رخ خواهد داد؟ اگر شما نیز به دنبال خرید یا فروش NFT هستید یا قصد دارید آثار خود را به NFT تبدیل کنید، می‌توانید از طریق پلتفرم نیک پرداخت درخواست خود را تکمیل کنید.

منبع: Cointelegraph

 

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست