خرید بیت کوین توسط وال‌های رمزارز

خرید بیتکوین توسط نهنگ‌ها با وجود هشدار سقوط قیمت

به نظر می‌رسد با وجود روند کاهشی بیت کوین و حتی پیش بینی کاهش قیمت به زیر ۴۰ هزار دلار، بسیاری از نهنگ‌ها این وضعیت را موقعیت مناسبی دانسته‌اند. خرید بیتکوین توسط آن‌ها نشان از اعتماد سرمایه‌گذاران بزرگ به آینده این ارز دیجیتال دارد.

بیتکوین در هفته گذشته قادر نبود قیمت ۴۳ هزار دلاری خود را حفظ کند و حالا یک روند کاهشی را طی می‌کند. با توجه به وضعیت این ارز دیجیتال در بازار، به نظر می‌رسد پادشاه ارزهای دیجیتال دائما مناطق حمایت خود را بشکند و به قیمتی پایین‌تر برسد. این ارز دیجیتال بارها خود را در منطقه ۴۳ هزار دلار تست کرد تا در نهایت با شکست به منطقه ۴۲٫۱۳۱ دلار برسد.

بسیاری از تریدرها و تحلیلگران، نسبت به وضعیت خرسی این ارز دیجیتال هشدار دادند. یکی از این تحلیلگران معروف به نام Crypto ED اعلام کرد که بعید است بیت کوین در منطقه ۴۰ هزار دلار متوقف شود و کاهش پیدا نکند. او در تحلیل خود اعلام کرد:

تا جایی که این ارز دیجیتال نتواند ۴۴ هزار دلار یا حتی ۴۵ یا ۴۶ هزار دلار را به دست آورد، متاسفانه باید خود را برای روند نزولی بیشتر از ۴۰ هزار دلار آماده کنیم. همانطور که گفتم، دیگر نباید به حرکات رو به بالای بیت کوین در کوتاه مدت اعتماد کرد.

خرید بیتکوین توسط نهنگ‌ها با وجود تمام هشدارها

برخی دیگر از کارشناسان، از جمله موسسین شرکت تحلیلی گلس‌نود اعلام کردند که بیت کوین در آینده نزدیک با نوسان زیادی همراه خواهد شد. بیت کوین در حال حاضر در طیف نقدینگی ۴۲ تا ۴۵ هزار دلار معامله می‌شود. حجم پایین در انتهای این هفته می‌تواند باعث افزایش نوسان در بازار این رمزارز شود.

با توجه به داده‌های موجود، نهنگ‌های بیت کوین با خرید دارایی‌ فروشندگان خرد، هفته شلوغی را پشت سر گذاشتند. برای مثال صرافی Bitfinex هفته پر رونقی را با حجم معاملات بسیار بالا پشت سر گذاشت. وال‌های این صرافی با وجود هشدارهای مختلف در خصوص کاهش قیمت بیت کوین، نه تنها احساس خطر نکردند، بلکه آن را موقعیتی عالی برای خرید بیت کوین دانسته‌اند.

اگر شما هم با تصمیم وال‌ها برای خرید بیت کوین موافق هستید، می‌توانید برای خرید این ارز دیجیتال از پلتفرم نیک پرداخت اقدام کنید. در این پلتفرم شما می‌توانید بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را در کمتر از ۱۵ دقیقه خریداری کنید.

خرید و فروش ارز دیجیتال
خرید و فروش ارز دیجیتال در نیک پرداخت

منبع: Cointelegraph

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست