دنیای متاورس مکانی محبوب در آینده

دنیای متاورس، محبوب‌ترین مکان برای خرید و فروش کریپتو

بر اساس یک نظرسنجی، دنیای متاورس به محبوب‌ترین مکان برای خرید، فروش و معامله ارزهای دیجیتال تبدیل خواهد شد. همچنین طبق نظر ۷۰ درصد از شرکت کنندگان، ارزهای دیجیتال و تکنولوژی بلاکچین برای شکل‌گیری آینده متاورس عناصری حیاتی خواهند بود.

پلتفرم استریم ویدیویی و فعالیت‌های لایو Agora یک نظرسنجی در خصوص دنیای متاورس برگزار کرد که در آن ۳۰۰ توسعه‌دهنده از ایالات متحده آمریکا شرکت کردند. در این نظرسنجی‌ها سوالاتی در خصوص متاورس و آینده‌ای که برای آن‌ تصور می‌کنند پرسیده شد. یکی از دلایل مهم شرکت در این نظرسنجی توسط توسعه‌دهندگان، موقعیتی است که متاورس برای ایجاد یک جامعه تازه با شبکه ارتباطی بهتر بین خود توسعه دهندگان و کاربران به وجود می‌آورد.

طبق این نظرسنجی، ۵۷ درصد از شرکت کنندگان فکر می‌کنند که متاورس به محبوب‌ترین مکان برای خرید، ذخیره و معامله کریپتو تبدیل خواهد شد. ۱۸ درصد نیز مخالف این مسئله و ۲۵ درصد دیگر نیز نظر خنثی داشته‌اند. به‌علاوه، ۷۰ درصد از این افراد موافق هستند که کریپتوکارنسی و تکنولوژی پیشرفته بلاکچین به یک عنصر حیاتی برای شکل‌گیری آینده متاورس تبدیل می‌شوند. در خصوص توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، بسیاری از این توسعه دهندگان باور دارند که این نوع توکن‌ها بزرگ‌ترین ارز دنیای متاورس خواهند شد.

دنیای متاورس بهترین مکان برای خرید و فروش رمزارز

یکی دیگر از سوالات جالب این نظرسنجی، حدس و گمان در خصوص بزر‌گ‌ترین مالکین آینده متاورس بود. ۵۵ درصد از شرکت کنندگان شرکت متا (فیسبوک سابق) را مالک آینده متاورس می‌دانند. گوگل ۹ درصد، مایکروسافت ۷ درصد، اپل ۶ درصد و آمازون ۵ درصد، از دیگر مالکین بزرگ متاورس از نگاه این توسعه دهندگان هستند.

یکی از پیشگامان دنیای متاورس، شرکت متا است. این شرکت در چند وقت اخیر فعالیت گسترده‌ای در این زمینه داشته و چندین علامت تجاری و سرویس‌ مختلف برای متاورس را معرفی کرده است.

تعدادی از تحلیلگران با توجه به ورود جدی شرکت‌هایی چون متا، مایکروسافت و آمازون در دنیای متاورس، اندازه این دنیای مجازی آینده را تخمین زده‌اند. برای مثال بانک آمریکایی Citi باور دارد که متاورس تا سال ۲۰۳۰ به یک موقعیت ۱۳ تریلیون دلاری با ۵ میلیارد کاربر تبدیل خواهد شد. در نقطه مقابل بانک گلدن ساکس و مورگان استنلی هر دو باور دارند که متاورس موقعیتی ۸ تریلیون دلاری خواهد داشت.

نظر شما در خصوص دنیای متاورس و آینده آن چیست؟ آیا از جمله افرادی هستید که در دنیای متاورس فعالیت دارید؟ نیک پرداخت برای شما سرویسی تدارک دیده تا آثار یا دارایی‌های مهم خود را به NFT تبدیل کنید تا به راحتی قادر به انتقال آن‌ها به دنیای متاورس باشید.

ساخت توکن NFT
ساخت و فروش توکن NFT در نیک پرداخت
اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست